Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Toruń: remont sali gimnastycznej i holu na parterze w Gimnazjum nr 22 w Toruniu
Numer ogłoszenia: 118026 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 22 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, ul. Fałata 88/90, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6619776, fax 056 6619776.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim22.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont sali gimnastycznej i holu na parterze w Gimnazjum nr 22 w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. remont sali gimnastycznej, w tym: - szlifowanie oraz lakierowanie podłogi sali gimnastycznej, - malowanie ścian i sufitów, - wymiana stolarki drzwiowej z drewnianej na aluminiową, - wymiana tablic koszykówki i słupków naciągowych siatkówki, - wymiana przepustnic wentylacji grawitacyjnej; 2. remont - roboty malarskie korytarza przy sali gimnastycznej; 3. remont - roboty demontażowe i malarskie - hol (od wejścia do sali gimnastycznej).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22, ust. 1, pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i minimum zrealizowali z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: - wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1), - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzający status prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności, - oświadczenie, że Oferent spełnia warunki określone w art.. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie, że Oferent akceptuje ogólne warunki projektu umowy, - wykaz ważniejszych realizacji prac o podobnym charakterze wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (załącznik nr 4), - wskazane referencje potwierdzające, że realizacje o których mowa w wyżej wymienionym wykazie zostały wykonane z należytą starannością, - projekt umowy, - przedmiar robót. UWAGA! Dokumenty wymagane przez Zamawiającego powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do występowania w imieniu Oferenta, stosownie do danych wynikających z dokumentów rejestracji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim22.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gim22.torun.pl/przetarg/2008-01/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Gimnazjum nr 22 w Toruniu, ul. Fałata 88/90, pomieszczenie administracji (parter, pokój nr 1)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana trwale i czytelnie. Poszczególne strony powinny być podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. Cena oferty powinna być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie. Każdy Oferent ,może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę, pod rygorem wykluczenia z przetargu z przyczyn formalnych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Opakowanie i oznakowanie oferty: - oferty należy składać w podwójnych zamkniętych i nieprzejrzystych kopertach, - koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana jak niżej: GIMNAZJUM Nr 22 ul. Fałata 88/90 87-100 Toruń - oraz oznakowana następująco: REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ I HOLU NA PARTERZE w GIMNAZJUM NR 22 w TORUNIU - koperta wewnętrzna powinna być zaadresowana i oznakowana jak wyżej, ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem Oferenta.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy połączenia węzła trasy S10 Toruń - Podgórz z ulicą gen. W. Andersa
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY JEMIELNO
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY DOBROSZYCE
- Bieżąca obsługa prawna Muzeum "Pamięć i Tożsamość" im. św. Jana Pawła II (w organizacji) ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń. Znak sprawy: MPiTJPII/ZP-03/12/2024/PK.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą kabli ziemnych i wymianą oświetlenia zewnętrznego Collegium Maius przy ul. Fosa Staromiejska 3 w Toruniu.
- Dostawa zestawu do endoskopii laryngologicznej
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pomieszczeń na sale wyciszeń, w czterech szkołach podstawowych na terenie Gminy Zblewo
- Modernizacja 4 łazienek na 1 i 3 piętrze w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 (od strony ul. Libelta)
- Modernizacja Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Knurowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Budowa windy w budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Koluszkach - poprawa dostępności do budynku dla osób niepełnosprawnych"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Adaptacja pomieszczeń w budynku Rynek 36 na lokale biurowe" w Dzierżoniowie.
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
więcej: Kładzenie parkietu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.