eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świątniki GórneZakup i dostawa instrumentów muzycznych dla Szkoły Muzycznej I stopnia w Świątnikach Górnych. Zamówienie realizowane przy dofinansowaniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach ProgramuRozwój infrastruktury kultury, priorytetInfrastruktura szkolnictwa artystycznego, nazwa własna zadaniaInstrumenty dla Świątnik Górnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-11

Świątniki Górne: Zakup i dostawa instrumentów muzycznych dla Szkoły Muzycznej I stopnia w Świątnikach Górnych. Zamówienie realizowane przy dofinansowaniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu: Rozwój infrastruktury kultury, priorytet: Infrastruktura szkolnictwa artystycznego, nazwa własna zadania: Instrumenty dla Świątnik Górnych
Numer ogłoszenia: 118028 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70622 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Muzyczna I stopnia w Świątnikach Górnych, Ul. Kazimierza Bruchnalskiego 35, 32-040 Świątniki Górne, woj. małopolskie, tel. 12 270 89 48, faks 12 270 89 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa instrumentów muzycznych dla Szkoły Muzycznej I stopnia w Świątnikach Górnych. Zamówienie realizowane przy dofinansowaniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu: Rozwój infrastruktury kultury, priorytet: Infrastruktura szkolnictwa artystycznego, nazwa własna zadania: Instrumenty dla Świątnik Górnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych instrumentów muzycznych z futerałami i niezbędnymi akcesoriami, które powinny spełniać wymagania techniczne zawarte w załączniku nr 6 do przedmiotowej specyfikacji, do Szkoły Muzycznej I stopnia w Świątnikach Górnych ul. K. Bruchnalskiego 35, 32-040 Świątniki Górne, 2. Ubezpieczenie transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, 3. Minimum 24 miesięczna gwarancja jakości na dostarczony towar, (jeden z kryterium oceny ofert - rozdz. XVII.3. pkt 2 SIWZ) zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącą zał. 6 do niniejszej Specyfikacji liczona od dnia protokolarnego odbioru instrumentów. W okresie gwarancji Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki, do naprawy przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 28 dni od daty zgłoszenia. W przypadku okresu naprawy wykraczającej poza termin 28 dni od dnia zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia zastępczego o klasie nie niższej niż proponowany w przedmiotowym postępowaniu albo do wymiany na nowy. 4. Wszystkie naprawy gwarancyjne muszą być wykonywane bezpłatnie w autoryzowanych przez producenta punktach serwisowych. 5. Ze względu na specyfikę i indywidualne cechy instrumentów Zamawiający wymaga, aby Wykonawca umożliwił wybór instrumentu z podanej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia minimalnej ilości tego samego rodzaju instrumentu. Wybór dokonany zostanie przez przedstawicieli Zamawiającego. Z powyższego wyboru sporządzony zostanie protokół. 6. Wszelkie koszty związane z badaniem instrumentu muzycznego przez przedstawicieli Zamawiającego, a zwłaszcza transportu instrumentu do siedziby Zamawiającego, rozładunku i załadunku, wniesienia instrumentów do pomieszczeń które wskaże Zamawiający, ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający po zrealizowaniu dostawy zastrzega sobie prawo kontroli parametrów i jakości dźwięku dostarczonych instrumentów przy odbiorze. Dostawa instrumentów o niewłaściwych parametrach jakości brzmienia nie stanowi przedmiotu zamówienia. 8. Warunki finansowe rozliczeń: 1) Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez strony protokół odbioru przedmiotu zamówienia, 2) Płatne przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury, 3) Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 9. Zamawiający nie dzieli zamówienia na osobne części. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie objęcia wszystkich elementów zamówienia: 1) 3 sztuki euphonium Yamaha YEP-321S lub równoważne wraz z futerałami i ustnikami, o opisie w Załączniku nr 6, 2) 1 sztuka - tuba F Cerveny CFB-651-4-O lub równoważna wraz z futerałem i ustnikiem, o opisie w Załączniku nr 6, 3) 2 sztuki - puzony Yamaha z kwartwentylem YSL-446G lub równoważne wraz z futerałami i ustnikami, o opisie w Załączniku nr 6, 4) 2 sztuki - waltornia Yamaha podwójna F/B YHR-567 lub równoważne wraz z futerałami i ustnikami, o opisie w Załączniku nr 6, 5) 1 sztuka - saksofon barytonowy - Yamaha YBS-32E lub równoważny wraz z futerałem, ustnikiem i zestawem stroików, o opisie w Załączniku nr 6, 6) 2 sztuki - pianino akustyczne - Yamaha B-3e PE lub równoważne wraz z ławami fortepianowymi, o opisie w Załączniku nr 6, 7) 2 sztuki - flet poprzeczny - Jupiter JFL-510E(S) lub równoważne wraz z futerałami i akcesoriami, o opisie w Załączniku nr 6, 8) 2 sztuki - saksofon altowy - Yamaha YAS-280 lub równoważny wraz z futerałem, ustnikiem i zestawem stroików, o opisie w Załączniku nr 6. Podane nazwy wyrobów są przykładowe i mają na celu doprecyzowanie wymagań Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie instrumentu lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 PZP), Za równoważny, w stosunku do wskazanego instrumentu muzycznego, Zamawiający uzna taki, oferowany przez wykonawcę instrument, który pod względem artystycznym, wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: 1) Artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych, dźwiękowych i użytkowych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, 2) Technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę, wyposażenie i zastosowane materiały, jakość wykonania, trwałość, co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument. 3) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. 10. Pozostałe wymagania Zamawiającego oraz zapisy istotne dla realizacji przedmiotu zamówienia przedstawione zostały w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne 37.32.00.00 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe Magnus, ul. Piłsudskiego 53, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154039,05

  • Oferta z najniższą ceną: 153948,20 / Oferta z najwyższą ceną: 154039,05

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.