Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-23
Bytom: Część I :
Wymiana zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych szyb Gigant przedział północny dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
Część II :
Wymiana zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych szyb Ewa dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
Numer ogłoszenia: 118036 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I : Wymiana zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych szyb Gigant przedział północny dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń. Część II : Wymiana zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych szyb Ewa dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I : Wymiana zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych szyb Gigant przedział północny dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń. Część II : Wymiana zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych szyb Ewa dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium dla całości zamówienia w wysokości: 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100) w tym dla Część I wadium wynosi : 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), dla Część II wadium wynosi: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Wykonawca powinien zatrudniać pracowników o kwalifikacjach i doświadczeniu umożliwiającym wykonanie zadania tj. ślusarzy, cieśli szybowych, spawaczy itp. (świadectwa, uprawnienia) które przedstawi Zamawiającemu przed przystąpieniem do prac, osoby dozoru Wykonawcy nadzorujące prace związane z realizacją w/w prac, muszą posiadać stosowne uprawnienia zgodne z wymogami przepisów oraz stwierdzenie kwalifikacji przez organ nadzoru górniczego (osoby dozoru średniego i wyższego o specjalności szybowej, KDEM ). 6. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością usług, stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu prac objętych przedmiotem przetargu 7. Wykonawca udzieli minimum 12-miesięcznej gwarancji rozpoczynającej się po odbiorze przedmiotu zamówienia. 8. Do oferty należy dołączyć wykaz sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji w/w prac oraz kopie dopuszczeń i certyfikatów dla głównych urządzeń (urządzenie podtrzymujące naczynia wyciągowe) w oparciu o które zostanie wykonana usługa. 9. Wykonawca powinien posiadać wdrożony i certyfikowany przez jednostkę notyfikowaną system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia - certyfikat dołączyć do oferty. 10. Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 250 tys. zł - potwierdzoną kopię polisy lub innego dokumentu dołączyć do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2.Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA . 3.Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6(sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7.Wykaz personelu/podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik Nr 4 do druku OFERTA. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy dołączyć - załącznik Nr 4a do druku OFERTA. 8.Dokumenty stwierdzające, że osoby/podmioty, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia wymienione w pkt. 3.2.2. - dołączyć do załącznika Nr 4 do druku OFERTA. 9.Wykaz ważniejszych usług wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie zgodnie z punktem 3.3. - załącznik Nr 5 do druku OFERTA. 10.Wykonawca udzieli minimum 12-to miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - załącznik Nr 6 do druku OFERTA. 11.Do oferty należy dołączyć wykaz sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji w/w prac oraz kopie dopuszczeń i certyfikatów dla głównych urządzeń (urządzenie podtrzymujące naczynia wyciągowe) w oparciu o które zostanie wykonana usługa zgodnie z punktem 3.5. - załącznik nr 7 do druku OFERTA. 12.Wykonawca powinien posiadać wdrożony i certyfikowany przez jednostkę notyfikowaną system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia - certyfikat dołączyć do OFERTY. 13.Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 250 tys. zł - potwierdzoną kopię polisy lub innego dokumentu dołączyć do OFERTY..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul Strzelców Bytomskich 207.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I : Wymiana zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych szyb Gigant przedział północny dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Wymiana zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych szyb Gigant przedział północny dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń rejon Pstrowski. Lokalizacja obiektu: Szyb Gigant przedział północny zlokalizowany jest na terenie Ruchu II - rej. Pstrowski Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń, 41 - 808 Zabrze, ul. Szybowa 2. 2.1.2. Zakres rzeczowy zamówienia : 1) Transport i ustawienie urządzeń do wymiany 2 kpl zawieszeń jednolinowych nośnych naczyń wyciągowych wlk.6 wraz z trzonami głównymi w górniczym wyciągu szybowym szybu Gigant przedział północny. 2) Przygotowanie urządzeń i osprzętu do wymiany zawieszeń. 3) Przygotowanie szybu do wymiany zawieszeń. 4) Posadzenie naczyń wyciągowych. 5) Demontaż zawieszeń. 6) Montaż zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych wraz z konserwacją wszystkich połączeń przegubowych, sercówek i lin w zawieszeniach oraz kieszeni trzonów głównych. 7) Wszelkie prace związane z wymianą zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych za wyjątkiem obsługi maszyny wyciągowej. 8) Demontaż urządzeń i osprzętu po wymianie. 9) Przygotowanie szybu do oddania do ruchu. 10) Przeprowadzenie jazd próbnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II : Wymiana zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych szyb Ewa dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Wymiana zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych szyb Ewa dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń rejon Szombierki. Lokalizacja obiektu: Szyb Ewa zlokalizowany jest na terenie Ruchu II - rej. Szombierki Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń 41-902 Bytom, ul. Zabrzańska 7. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) Transport i ustawienie urządzeń do wymiany 2 kpl zawieszeń dwulinowych nośnych naczyń wyciągowych wlk.5 w górniczym wyciągu szybowym szybu Ewa. 2) Przygotowanie urządzeń i osprzętu do wymiany zawieszeń. 3) Przygotowanie szybu do wymiany zawieszeń. 4) Posadzenie naczyń wyciągowych. 5) Demontaż zawieszeń. 6) Montaż zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych wraz z konserwacją wszystkich połączeń przegubowych, sercówek i lin w zawieszeniach oraz kieszeni trzonów głównych. 7) Wszelkie prace związane z wymianą zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych za wyjątkiem obsługi maszyny wyciągowej. 8) Demontaż urządzeń i osprzętu po wymianie. 9) Przygotowanie szybu do oddania do ruchu. 10) Przeprowadzenie jazd próbnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Bytomiu i Oddziału Zewnętrznego w Zabrzu
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 29 w Bytomiu w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 44 im. UNICEF w Bytomiu na rok 2025
- Dostawa artykułów spożywczych
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Świadczenie usług przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych systemów przeciwpożarowych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego
- Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Racibórz.
- Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na 4 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.