eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamieniec ZąbkowickiRemont dachu i elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego, Adresul. Wąska 5,5A,5B, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-04

Kamieniec Ząbkowicki: Remont dachu i elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego, Adres: ul. Wąska 5,5A,5B, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
Numer ogłoszenia: 118039 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Złotostocka 4, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie, tel. 74 8173218, faks 74 8173218.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu i elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego, Adres: ul. Wąska 5,5A,5B, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS ZADANIA. Opis i ogólny zakres robót podstawowych zadania. W ramach przedmiotowego zamówienia, przewiduje się wykonanie robót budowlano - remontowych i modernizacyjnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Kamieńcu Ząbkowickim przy ul. Wąskiej 5, 5A i 5B w zakresie: Zakres ogólny robót podstawowych obejmuje: Remont elewacji wg załączonego projektu budowlanego i przedmiaru robót - element B zadania remont dachu - element A zadania SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT PODSTAWOWYCH OBEJMUJE: ELEWACJA: Skucie wszystkich tynków elewacji wraz cokołem wraz z obróbkami blacharskimi gzymsów, pasów elewacyjnych ogniomurów i attyk, podokienników i gzymsów nadokiennych i innych elementów zamocowanych w ścianach elewacyjnych wyburzenie pozostałości pilastrów po ścianach murowanych z wyrównanie ścian zew., wzmocnienie pęknięć liniowych ścian zewnętrznych poprzez wykucie bruzd w spoinach cegieł co 3-4 warstwę prostopadle do linii pęknięcia i obsadzenie prętów żebrowanych ze stali 34GS w spoinach cegieł dł. od 1,2 do 1,5 na zaprawie scalającej np. Cerinol ES lub CX 15 w wpełnieniem i zaprawieniem spoin, wykonanie uzupełnienie szczelin pęknięć zaczynem cementowym lub zaprawą scalającą j.w., Oczyszczenie, zmycie ciśnieniowe i przygotowanie podłoża zgodnie z projektem budowlanym zaprawą scalająca j.w., miejscowe naprawy i wyrównanie podłoża cegieł, uzupełnienie powierzchni ścian w miejscach szczelin i nierówności, tynkiem podkładowym np. STO POROGRUNDPUTZ (zużycie 20kg/m2 przy grubości ok. 2 cm), W miejscach widocznych pęknięć i wgłębnych ubytków podłoża, w warstwę tynku wkleić siatkę zbrojeniową o gramaturze 175 - 200 g na m2 np. STO GLASFASERGEWEBE, zagruntowanie podłoży preparatem gruntującym penetrująco - scalającym do podłoży wysoko - chłonnych np. PRIM GRUNDEX (zużycie 0,25l/m2), wykonanie tynku i malowanie elewacji zgodnie w kolorystyce zgodnej z projektem budowlanym z odtworzeniem i zachowanie wszystkich ozdobnych elementów architektonicznych w tym między innymi boni elewacyjnych, attyk, obramień okiennych i drzwiowych, ościeży, gzymsów nadokiennych, gzymsów i pasów elewacyjnych, gzymsów okapowych z elementami fryzów okapowych i inne wg projektu elewacji, tynki zewnętrzne wykonać zgodnie z reżimem technologicznym i materiałowym jako, trzywarstwowe, kategorii III, gr. 2-2,5 cm z gotowej - zalecane - lub produkowanej na terenie robót zaprawy wapienno - cementowej - zwiększona ilość wapna -, przeznaczonej do stosowania na obiektach zabytkowych np. Atlas Złoty Wiek TWC, tynki zewnętrzne winny spełniać wymagania normy PN-70/B100, tynki zagruntować pod malowanie preparatem gruntującym np. STOPLEX W , a następnie dwukrotne pomalowanie krzemianową farbą elewacyjną STO lub Caparol w ustalonej kolorystyce. W ramach remontu elewacji wykonać wyprofilowanie powierzchniowe terenu przy budynku i opaski żwirowe z obrzeżami betonowymi 20x6 cm, szer. 0,5 m : warstwy opaski 10 cm podsypka piaskowa 10 cm, żwir płukany otoczkowych frakcji pow. 12 mm gr. 10-15 cm. obróbki blacharskie gzymsów okapowych i elewacyjnych oraz nadokiennych z blachy ocynkowanej gr. 0,55 mm, izolacja roztworem bitumicznym np. Dysperbit i pojedynczą warstwą papy asfaltowej izolacyjnej pod nowe obróbki gzymsów okapowych podrynnowych, wymienić i uzupełnić podokienniki zewnętrzne na podokienniki z blachy ocynkowanej, wykonać obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej gr. 0,55 m attyk i ogniomurów ponad dachem. DACH Budynek 5-5A - pokrycie papowe: Rozebranie istniejącego pokrycia z papy asfaltowej na lepiku, przyjęto 6 warstw papy, i dachówkowego na ogniomurach i attykach, Rozebranie wszystkich obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych, wyrównanie ogniomurów poprzez wykonanie rolek z cegieł i uzupełnienie murów z cegieł oraz wykonanie gładzi cementowej na rolkach z cegieł ogniomurów i attyk wraz z izolacją roztworem bitumicznym np. Dysperbit i pojedynczą warstwą papy asfaltowej izolacyjnej pod nowe obróbki ogniomurów i attyk, Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 -0,60 mm: pasy nadrynnowe, obróbki ogniomurów i attyk, opierzenia ścian ogniomurów i attyk oraz kominów, obróbki gzymsów okapowych i inne wg potrzeb i ustaleń w toku robót, wymiana istniejącego wyłazu dachowego na typowy szt. 1, wykonanie wyłazu dachowego szt.1 Wykonanie rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55-0,60 mm, rynny fi min. 150 mm, rury spustowe fi min. 120 mm, rozstaw haków rynnowych co 50 - 60 cm, rozstaw haków rur spustowych maksymalny co 250 cm, wykonać noski na rurach spustowych, zabezpieczające przed zsuwaniem samoistnym, wszystkie połączenia rynien dachowych i rur spustowych lutowane obwodowo. Malowanie dwukrotne wszystkich obróbek blacharskich oraz rynien dachowych i rur spustowych farba poliwinylową np. Lowicyn lub równoważną z zachowaniem wymaganej w projekcie kolorystyki ciemny brąz. Przygotowanie istniejącego podłoża z z desek poprzez wyrównanie, miejscową wymianę i miejscowe naprawy z wyprofilowaniem spadków, wzmocnienie osłabionych krokwi i elementów więźby dachowej, wymiana miejscowa elementów więźby dachowej, całkowicie zbutwiałych i zniszczonych pokrycie dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowe, papa asfaltowa modyfikowana SBS na osnowie z włókniny poliestrowej typ: papa podkładowa PF PYE PV 200 S40 i nawierzchniowa WF PYE PV 250 S52 lub równoważna na podłożu drewnianym z wykonaniem pasów dylatacyjnych z blachy ocynkowanej na pełnej szerokości połaci ( prostopadle do okapów) co 6-7 m, papa podkładowa zgrzewana na połączeniach i dodatkowo przybita do podłoża drewnianego gwoździami papowymi w rozstawie nie większym niż 15-20 cm. Pod styki papy podkładowej wykonać podkład na podłożu z desek - na sucho - ze specjalnej papy osłaniającej przed zaprószeniem ognia. Obróbki z papy nawierzchniowej na listwach trójkątnych styropianowych laminowanych papą z mocowaniem listwami dociskowymi z blachy ocynkowanej i uszczelnieniem silikonem dachowym - styki połaci dachowych z ogniomurami i attykami oraz kominami, wysokość obróbek z papy nie mniejsza niż 17-20 cm, ogniomury w części środkowej dachu do pełnej wysokości - zalecane, przy połączeniach rynien z rurami spustowymi wykonać zbiorniczki . Transport i utylizacja papy po dokonaniu rozbiórki - wymagane dostarczenie dokumentu potwierdzającego wykonanie utylizacji papy Budynek 5-5A - pokrycie dachówkowe: Wykonać wymianę pokrycia dachu z dachówki karpiówki DK 15j na dachówkę ceramiczną DK18 w kolorze ceglastym, angobowaną, mocowaną wkrętami nierdzewnymi do dachówek i spinkami nierdzewnymi do łat drewnianych ( co trzecia mocowana w płaszczyznach środkowych, przy krawędziach i kalenicach dachowych należy mocować każdą dachówkę do 0,5-0,6 m - krawędzie i dwóch trzech rządów okapy i kalenice). Dachówka ułożona na łatach drewnianych impregnowanych o przekroju 40 x 60 mm. Maksymalny rozstaw łat 29-30 cm. Wymienić łaty drewniane. Membrana dachowa trójwarstwowa o masie jednostkowej nie mniejszej niż 170 g na 1m2 np. Eurovent Super lub równoważna, ułożona na krokwiach i przymocowana typowymi kontrałatami o wym. 40-50x20-25 mm. Płaszczyzny połaci dachowej wyrównać poprzez przybicie i przykręcenie do boków krokwi desek grubości 45 mm. Rozstaw gwoździ i śrub mijankowo nie większy niż 40 cm. Na krawędziach kalenicowych zamontować gąsiory kalenicowe pośrednie i początkowe. Na krawędziach szczytowych zastosować dachówki krawędziowe. Wykonać wyłaz dachowy. Styki połaci dachowych z murami uszczelnić zaprawą murarską i zamurować cegłą pełną w obszarze gzymsów od strony poddasza. Zamontować płotki śniegowe wzdłuż okapu od elewacji północnej i na naczółkach. Zamontować typowe okienka wyłazowe szt. 3 i ławy kominiarskie metalowe, szt. 3. Wymienić całość obróbek blacharskich: pasy nadrynnowe i opierzenia kominów. Przy połączeniach rynien z rurami spustowymi wykonać zbiorniczki . Rozstaw haków rynnowych i rur spustowych jak w część 5A i 5B. KOMINY Przemurować kominy ponad dachem i do 50 cm pod dachem z cegły klinkierowej pełnej, licowanej kl. 35 wg PN-EN 771-1 oznaczenie HD na zaprawie cementowo - wapiennej m 7. Wymienić tynki na kominach na poddaszu kat. II z wtopieniem siatki wzmacniającej. Wykonać malowanie tynków kominów na poddaszu farbami elewacyjnymi silikonowymi. Czapki kominowe czterowarstwowe z -wyskokami- z cegły klinkierowej. Wymienić i uzupełnić wyczystki kominowe. Dopuszcza się zastosowanie cegły klinkierowej drążonej o powierzchni otworów nie przekraczającej 10% powierzchni cegły. INSTALACJA PIORUNOCHRONNA wykonanie nowych zwodów poziomych i pionowych instalacji odgromowej z drutu do ogromów ocynkowanego fi 8 mm wraz z nowymi wspornikami dachowymi klejonymi do podłoża papowego i mocowanymi do podłoża dachówkowego, złączami rynnowymi i kontrolnymi oraz łącznikami odgromowymi, łączna długość przewodów: zwody poziome ok. 250 m, zwody pionowe ok. 130 m, wykonanie typowych osłon przewodów uziemiających do wys. 2 m, alternatywnie, dopuszcza się wykonanie naciągów instalacji odgromowej, pomiary kompletne instalacji odgromowej - wymagane opracowanie i dostarczenie: schematu i metryki instalacji odgromowej, protokołu pomiarów elektrycznych instalacji odgromowej, potwierdzonej kopii uprawnień osoby dokonującej pomiarów, uziemienie w podłożu typowymi szpilkami wbijanymi w ilości ok. 40 szt., dł. ok. 1,5 m oraz w razie konieczności bednarką ocynkowaną, instalację piorunochronną należy wycenić w elemencie A - remont dachu, zadania jako dodatkową pozycję. STOLARAKA BUDOWLANA: wykonanie robót renowacyjnych drzwi zewnętrznych: oczyszczenie, naprawy stolarskie i konserwacja elementów drewnianych. ROBOTY TRANSPORTOWE, RUSZTOWANIA Ustawienie i rozbiórka rusztowań zew. pow. 8 m wysokości, Załadunek, transport i rozładunek gruzu i odpadów po wykonywanych robotach wraz ze wszystkimi kosztami i opłatami wysypiskowymi.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.45.50.00 - 45.45.50.00 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania oferty. Pozostałe dane dotyczące wadium wg SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej.Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że go spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 (dwoma) robotami budowlanymi dla każdego elementu robót A - dach i B- elewacja w tym: remoncie lub wykonaniu dachów o pokryciach papowych i dachówkowych, co najmniej jedna o wartości minimum 100.000,- zł. brutto, remoncie lub wykonaniu elewacji z tynków, co najmniej jedna o wartości minimum 200.000,- zł. brutto lub 1, odpowiadających technologią i zakresem robót niniejszemu przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone, tj. dysponowanie kierownikiem budowy ( robót), posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będącym członkiem izby samorządu zawodowego, posiadającym udokumentowaną co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie oraz posiadającym doświadczenie w pełnieniu obowiązków kierownika budowy w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wymagane jest przedłożenie dokumentu potwierdzającego pełnienie funkcji kierownika budowy (robót) dla co najmniej jednego tego typu zadania, na wartość nie mniejszą jak: element A - dach: 100 000,- zł. brutto, element B- elewacja: 200 000,-zł brutto. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także przydzielonego im zakresu czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem Nr 10 do SIWZ oraz złoży oświadczenie o kwalifikacjach kadr zgodnie z Załącznikiem Nr 11 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę minimum 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), opłaconą polisę , a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych)- do oferty należy dołączyć potwierdzenie wpłaty lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 (dwoma) robotami budowlanymi dla każdego elementu robót A - dach i B - elewacja w tym: remoncie lub wykonaniu dachów o pokryciach papowych i dachówkowych, co najmniej jedna o wartości minimum 100.000,- zł. brutto, remoncie lub wykonaniu elewacji z tynków, co najmniej jedna o wartości minimum 200.000,- zł. brutto lub 1, odpowiadających technologią i zakresem robót niniejszemu przedmiotowi zamówienia.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.9
  • 2 - Okres gwarancji - 0.1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamienieczabkowicki.eu/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych ul. Złotostocka 4, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych ul. Złotostocka 4, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki Sekretariat, Ip..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.