eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich (6 zadań)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-18

Rzeszów: Dostawa materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich (6 zadań)
Numer ogłoszenia: 118047 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie , ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, faks 017 8609460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich (6 zadań).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zamówienie obejmuje dostawę materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich w ilości 1450 ton do poszczególnych baz materiałowych należących do następujących Rejonów Dróg Wojewódzkich : - Zadanie Nr 1 - RDW Jarosław (Baza Materiałowa: Koniaczów) - Zadanie Nr 2 - RDW Łańcut (Baza Materiałowa: Łańcut) - Zadanie Nr 3 - RDW Mielec (Baza Materiałowa: Mielec) - Zadanie Nr 4 - RDW Rymanów (Baza Materiałowa: Rymanów, Brzozów, Wysoczany) - Zadanie Nr 5 - RDW Stalowa Wola (Baza Materiałowa: Stalowa Wola, Nowa Dęba) - Zadanie Nr 6 - RDW Ustrzyki Dolne (Baza Materiałowa: Ustianowa) Zamawiający wymaga aby materiał spełniał wymogi Polskiej normy: PN-B-11112:1996 Kruszywa mineralne. Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych. Ilość dostaw do poszczególnych baz materiałowych w RDW została określona w Rozdziale II - zał. nr 1 do oferty formularz cenowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: 1. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt Instrukcji dla wykonawców (Rozdział I SIWZ); 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wg wzoru - Załącznik nr 1 do formularza oferty; 3. Zakresy dostaw, które zostaną powierzone podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty (w przypadku realizacji zamówienia siłami własnymi należy wpisać nie dotyczy). Nie dołączenie do oferty przedmiotowego załącznika zamawiający uzna za deklarację wykonania przedmiotu zamówienia bez udziału podwykonawców; 4. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane materiały kamienne spełniają wymogi Polskiej Normy PN-B-11112:1996 - zawarte w formularzu oferty (Rozdział II SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że wystąpią okoliczności, które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą być to: 1. niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu i/lub śniegu, silny wiatr, temperatura powietrza przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót budowlanych) powodujące istotne utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; 2. działanie siły wyższej; 3. okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej i/lub sztuki budowlanej; 4. zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; 5. udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy; 6. wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego w całości lub poszczególnych latach (np. poprzez zmianę harmonogramu płatności, harmonogramu rzeczowo-finansowego); 7. wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); 8. wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; 9. wystąpienie zmiany wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu lub dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa ( np. łączenie, dzieleni, przekształcenie spółek); 10. wystąpienie konieczności zamiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę; 11. ustawowa zmiana stawki podatku VAT. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, 35-105 Rzeszów, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 45.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, 35-105 Rzeszów, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich - Zadanie Nr 1 RDW Jarosław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich w ilości 100 ton do bazy materiałowej należącej do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu (Baza Materiałowa Koniaczów). Zamawiający wymaga aby materiał spełniał wymogi Polskiej normy: PN-B-11112:1996 Kruszywa mineralne. Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich - Zadanie Nr 2 RDW Łańcut.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich w ilości 200 ton do bazy materiałowej należącej do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łańcucie (Baza Materiałowa Łańcut). Zamawiający wymaga aby materiał spełniał wymogi Polskiej normy: PN-B-11112:1996 Kruszywa mineralne. Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich - Zadanie Nr 3 RDW Mielec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich w ilości 100 ton do bazy materiałowej należącej do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Mielcu (Baza Materiałowa Mielec). Zamawiający wymaga aby materiał spełniał wymogi Polskiej normy: PN-B-11112:1996 Kruszywa mineralne. Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich - Zadanie Nr 4 RDW Rymanów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich w ilości 350 ton do bazy materiałowej należącej do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Rymanowie (Baza Materiałowa: Rymanów, Brzozów, Wysoczany). Zamawiający wymaga aby materiał spełniał wymogi Polskiej normy: PN-B-11112:1996 Kruszywa mineralne. Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich - Zadanie Nr 5 RDW Stalowa Wola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich w ilości 200 ton do bazy materiałowej należącej do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli (Baza Materiałowa Stalowa Wola, Nowa Dęba). Zamawiający wymaga aby materiał spełniał wymogi Polskiej normy: PN-B-11112:1996 Kruszywa mineralne. Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich - Zadanie Nr 6 RDW Ustrzyki Dolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich w ilości 500 ton do bazy materiałowej należącej do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych (Baza Materiałowa Ustianowa). Zamawiający wymaga aby materiał spełniał wymogi Polskiej normy: PN-B-11112:1996 Kruszywa mineralne. Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.