eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówDostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych do kształcenia w zawodzie technik dentystyczny i technik farmaceutyczny oraz realizacji kursów i zajęć pozalekcyjnych poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001/09 Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Łuków: Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych do kształcenia w zawodzie technik dentystyczny i technik farmaceutyczny oraz realizacji kursów i zajęć pozalekcyjnych poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001/09 Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny.
Numer ogłoszenia: 118064 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie , ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982639, 7983131, faks 025 7982639.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.pl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Samorządu Województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych do kształcenia w zawodzie technik dentystyczny i technik farmaceutyczny oraz realizacji kursów i zajęć pozalekcyjnych poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001/09 Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wartość zamówienia - środków dydaktycznych poniżej 193 000 euro 2. Przedmiot zamówienia - środki dydaktyczne - podzielone na 5 zadań Zadanie Nr 1: Środki dydaktyczne do doposażenia pracowni technika dentystycznego. Asortyment został ujęty w dwóch grupach: inne urządzenia medyczne: tygle odlewnicze, pierścienie odlewnicze silikonowe (1,3,6), niebieskie i czerwone; sita, worki do wyciągu, rurki do wycinania kanałów. Druga grupa to: Pomoce dydaktyczne zgodne ze standardem wyposażenia - dostawa dot. materiałów - narzędzi i przyborów m.in. tarcz zbrojonych, freaów (do metalu gipsu akrylu) diamentu do metalu, separatora do metalu, kamienia BEGo, izolatorów (gips- gips, gips - akryl, gips - porcelana do technik wlewowych), drutu ortodontycznego, stali na szkielety, śruby FISCHERA, zęby, kompozyt światłoutwardzalny, gipsy (klasa II, III, IV), gumki (do metalu, akrylu), profile, nitki i kształtki woskowe, akryle (proszek, płyn - do napraw, ortodoncji, techniki wlewowej), płyny woskowe. Zadanie Nr 2: Środki dydaktyczne do doposażenia pracowni technika farmaceutycznego podzielone na dwie grupy:Szkło laboratoryjne - typu butelki apteczne bez nakrętek i z nakrętkami o różnej pojemności, pudełka apteczne (200g) tłuczek (12 cm), zakraplacze do butelek, pojemniki na maści, pojemniki - tuby, szklane leje laboratoryjne. Odczynniki chemiczne - asortyment obejmuje substancje chemiczne, podłoża leków i inne komponenty leków recepturowych. Zadanie Nr 3: Środki dydaktyczne do realizacji zajęć pozalekcyjnych z wybranych technik informacyjnych do tworzenia strony www i grafiki komputerowej tworzenia i przechowywania baz danych - dyski zewnętrzne - nośniki pamięci oraz środki niezbędne podczas tworzenia i pokazu prezentacji multimedialnej - głośniki, pilot do prezentacji. Zadanie Nr 4: Środki dydaktyczne do realizacji kursu: Techniki BLS/AED Pomoce dydaktyczne do ratownictwa medycznego, medycyny ratunkowej i katastrof typu: materiały opatrunkowe, kompresy, rękawice, elektrody, maseczki, preparaty odkażające. Zadanie Nr 5: Podręczniki, słowniki, książki i inne pomoce. Podręczniki, słowniki, książki i inne pomoce dydaktyczne zostały podzielone na cztery grupy tematyczne zależne od kierunku kształcenia: A: Podręczniki i książki do prowadzenia zajęć programowych w wydziale technika dentystycznego z zakresu stomatologii, techniki dentystycznej i pracy w gabinecie stomatologicznym B: Podręczniki i książki zgodne z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik farmaceutyczny, min. Farmakopea Polska - I seria, farmakologii, atlasy roślin, atlasy i podręczniki z anatomii, farmakognozji, analizy leków, interakcji lekowej. C: Słowniki do realizacji zajęć pozalekcyjnych do nauczania zawodowego - medycznego języka angielskiego - angielsko-polski, polsko-angielski. D: Podręczniki, książki i pomoce dydaktyczne z zakresu ratownictwa medycznego, medycyny ratunkowej i katastrof przedstawiające procedury w ratownictwie medycznym, stany naglące w praktyce klinicznej oraz tablice obrazujące algorytmy udzielania pierwszej pomocy. Szczegółowe informacje dotyczące rodzaju asortymentu, parametrów, autorów i tytułów, ilości oraz inne wymagania zamawiającego zawierają załączniki do SIWZ Nr 2.1 do 2.5. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegolnych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegolnych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegolnych warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegolnych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Okres realizacji zamówienia - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mszlukow.ebip.lublin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21-400 Łuków ul. Kryńskiego 10 p. 46.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Medyczne Studium Zawodowe im. Janusza Korczaka w Łukowie 21-400 Łuków ul. Kryńskiego 10 - sekretariat p. 46.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001/09 Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.