Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-13
Łuków: Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych do kształcenia w zawodzie technik dentystyczny i technik farmaceutyczny oraz realizacji kursów i zajęć pozalekcyjnych poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001/09 Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny.
Numer ogłoszenia: 118064 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie , ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982639, 7983131, faks 025 7982639.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.pl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Samorządu Województwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych do kształcenia w zawodzie technik dentystyczny i technik farmaceutyczny oraz realizacji kursów i zajęć pozalekcyjnych poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001/09 Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wartość zamówienia - środków dydaktycznych poniżej 193 000 euro 2. Przedmiot zamówienia - środki dydaktyczne - podzielone na 5 zadań Zadanie Nr 1: Środki dydaktyczne do doposażenia pracowni technika dentystycznego. Asortyment został ujęty w dwóch grupach: inne urządzenia medyczne: tygle odlewnicze, pierścienie odlewnicze silikonowe (1,3,6), niebieskie i czerwone; sita, worki do wyciągu, rurki do wycinania kanałów. Druga grupa to: Pomoce dydaktyczne zgodne ze standardem wyposażenia - dostawa dot. materiałów - narzędzi i przyborów m.in. tarcz zbrojonych, freaów (do metalu gipsu akrylu) diamentu do metalu, separatora do metalu, kamienia BEGo, izolatorów (gips- gips, gips - akryl, gips - porcelana do technik wlewowych), drutu ortodontycznego, stali na szkielety, śruby FISCHERA, zęby, kompozyt światłoutwardzalny, gipsy (klasa II, III, IV), gumki (do metalu, akrylu), profile, nitki i kształtki woskowe, akryle (proszek, płyn - do napraw, ortodoncji, techniki wlewowej), płyny woskowe. Zadanie Nr 2: Środki dydaktyczne do doposażenia pracowni technika farmaceutycznego podzielone na dwie grupy:Szkło laboratoryjne - typu butelki apteczne bez nakrętek i z nakrętkami o różnej pojemności, pudełka apteczne (200g) tłuczek (12 cm), zakraplacze do butelek, pojemniki na maści, pojemniki - tuby, szklane leje laboratoryjne. Odczynniki chemiczne - asortyment obejmuje substancje chemiczne, podłoża leków i inne komponenty leków recepturowych. Zadanie Nr 3: Środki dydaktyczne do realizacji zajęć pozalekcyjnych z wybranych technik informacyjnych do tworzenia strony www i grafiki komputerowej tworzenia i przechowywania baz danych - dyski zewnętrzne - nośniki pamięci oraz środki niezbędne podczas tworzenia i pokazu prezentacji multimedialnej - głośniki, pilot do prezentacji. Zadanie Nr 4: Środki dydaktyczne do realizacji kursu: Techniki BLS/AED Pomoce dydaktyczne do ratownictwa medycznego, medycyny ratunkowej i katastrof typu: materiały opatrunkowe, kompresy, rękawice, elektrody, maseczki, preparaty odkażające. Zadanie Nr 5: Podręczniki, słowniki, książki i inne pomoce. Podręczniki, słowniki, książki i inne pomoce dydaktyczne zostały podzielone na cztery grupy tematyczne zależne od kierunku kształcenia: A: Podręczniki i książki do prowadzenia zajęć programowych w wydziale technika dentystycznego z zakresu stomatologii, techniki dentystycznej i pracy w gabinecie stomatologicznym B: Podręczniki i książki zgodne z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik farmaceutyczny, min. Farmakopea Polska - I seria, farmakologii, atlasy roślin, atlasy i podręczniki z anatomii, farmakognozji, analizy leków, interakcji lekowej. C: Słowniki do realizacji zajęć pozalekcyjnych do nauczania zawodowego - medycznego języka angielskiego - angielsko-polski, polsko-angielski. D: Podręczniki, książki i pomoce dydaktyczne z zakresu ratownictwa medycznego, medycyny ratunkowej i katastrof przedstawiające procedury w ratownictwie medycznym, stany naglące w praktyce klinicznej oraz tablice obrazujące algorytmy udzielania pierwszej pomocy. Szczegółowe informacje dotyczące rodzaju asortymentu, parametrów, autorów i tytułów, ilości oraz inne wymagania zamawiającego zawierają załączniki do SIWZ Nr 2.1 do 2.5. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegolnych warunków w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegolnych warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegolnych warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegolnych warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Okres realizacji zamówienia - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mszlukow.ebip.lublin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21-400 Łuków ul. Kryńskiego 10 p. 46.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Medyczne Studium Zawodowe im. Janusza Korczaka w Łukowie 21-400 Łuków ul. Kryńskiego 10 - sekretariat p. 46.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001/09 Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
- Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Łukowie
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
- Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.