Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-28
Jelenia Góra: Kontynuacja remontu XVI -wiecznej kaplicy św. Anny w Jeleniej Górze
- REMONT ELEWACJI -
Numer ogłoszenia: 118069 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Erazma i Pankracego , Plac Kościelny 1-2, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7522160.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja remontu XVI -wiecznej kaplicy św. Anny w Jeleniej Górze - REMONT ELEWACJI -.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi remont elewacji XVI- wiecznej kaplicy Św. Anny w Jeleniej Górze przy ul. M. Konopnickiej 24 , będący kontynuacją prac konserwatorskich przy zabytku W ramach remontu elewacji planowane są prace polegające na : - usunięciu skorodowanych, odparzonych fragmentów tynków oraz w 100% nakropka - ~316,5 m2 - oczyszczeniu elewacji za pomocą myjki niskociśnieniowej - ~316,5 m2 - usunięciu z powierzchni elewacji starych powłok malarskich- ~316,5 m2 , - wzmocnieniu podłoża na całości elewacji - ~316,5 m2, - wykonaniu nowych tynków elewacji zaprawą- ~316,5 m2 , - pokryciu całości tynków elewacji trasową zaprawą z dodatkiem włókien wzmacniających- ~316,5 m2, - gruntowaniu całości elewacji preparatem - ~316,5 m2, - malowaniu dwukrotnie farbami silikatowymi - ~316,5 m2, W ramach remontu cokołu, otworów strzelniczych, opasek okiennych i portalu kamiennego planowane są prace polegające na: - oczyszczeniu kamienia preparatem - ~76,5 m2, - zmyciu całości elewacji preparatem przeznaczonym do likwidacji biologicznych skażeń, podłoży mineralnych w postaci mchów, porostów, glonów, bakterii i grzybów pleśniowych - ~76,5 m2 - oczyszczeniu spoin ze skruszałej zaprawy na głębokość ok. 2cm- ~76,5 m2, - uzupełnieniu ubytków za pomocą zapraw- ~76,5 m2, - uzupełnieniu spoin za pomocą fugi- ~76,5 m2, - zabezpieczeniu elewacji kamiennej przez hydrofobizacja - ~76,5 m2. W ramach stolarki okiennej i drzwiowej: - wykonanie prac polegających na oczyszczeniu i malowaniu stolarki okiennej oraz konserwacji stolarki drzwiowej- ~25,5 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Poparta należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 robót budowlanych polegających na wykonaniu robót elewacyjnych obiektów budowlanych wysokości powyżej 6 m w tym co najmniej dwóch obiektów zabytkowych. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych z opisem ich zakresu , sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do IDW, z podaniem rodzaju robót i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku wykazania wartości wykonanych robót w walutach innych niż PLN - należy podać kwotę w PLN , przeliczając kwotę wartości wykonanych robót rozliczanych w innych walutach na PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień 31.05.2012 r. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW. W zobowiązaniu innego podmiotu udostępniającego swoje zasoby musi być w sposób jednoznaczny wskazany zakres i rodzaj zasobu udostępnianego oraz sposób w jaki będzie udostępniany , podany okres na jaki udostępniane są zasoby oraz podane zamówienie do którego są zasoby udostępniane. Zobowiązanie w oryginale musi być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu udostępniającego. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie- w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku. Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do IDW Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia osobę wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia . która zatrudniona będzie na stanowisku Kierownika Budowy. Osoba ta musi posiadać -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w tym przy realizacji co najmniej dwóch zamówień związanych z wykonaniem elewacji na obiektach zabytkowych; - odbytą co najmniej dwuletnia praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Przez wymagany minimalny okres doświadczenia zawodowego należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku kierownika budowy, przy realizacji robót odpowiadających zakresowi posiadanych uprawnień, liczony od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych , przy czym nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie. Jeżeli wskazana wyżej osoba jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego (art. 12 pkt 7 w zw. z art. 12 a Prawa budowlanego), wymagane będzie od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych oraz wstąpienie do właściwej polskiej izby samorządu zawodowego. Postępowanie w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych odbywa się na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Dysponowanie osobą wymienioną powyżej , należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego, nie wyczerpujące całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań wykonawcy. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawcy są zobowiązani przedstawić: 1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 5 do IDW . 2) Oświadczenie, że osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z 07.07.1994 r. Prawa budowlanego - Załącznik Nr 6 do IDW Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówieniainnych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW. W zobowiązaniu innego podmiotu udostępniającego swoje zasoby musi być w sposób jednoznaczny wskazany zakres i rodzaj zasobu udostępnianego oraz sposób w jaki będzie udostępniany, a w przypadku udostępniania zasobów kadrowych ( osób zdolnych do wykonania zamówienia) musi być podana podstawa dysponowania taką osobą, podany okres na jaki udostępniane są zasoby oraz podane zamówienie do którego są zasoby udostępniane. Zobowiązanie w oryginale musi być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu udostępniającego. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku. Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do IDW. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja ekonomiczna i finansowa poparta posiadaniem a) środków finansowych lub zdolności kredytowej lub środków finansowych i zdolności kredytowej - w wysokości co najmniej 100 000 PLN, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości stanowiącej co najmniej równowartość ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Do przedłożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zostanie wezwany wykonawca , którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą - przed podpisaniem umowy. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW, przy czym od podmiotu udostepniajacego wymagane jest przedłożenie informacji z banku lub ... jak od wykonawcy . W zobowiązaniu innego podmiotu udostępniającego swoje zasoby musi być w sposób jednoznaczny wskazany zakres i rodzaj zasobu udostępnianego oraz sposób w jaki będzie udostępniany, a w przypadku udostępniania zasobów kadrowych ( osób zdolnych do wykonania zamówienia) musi być podana podstawa dysponowania taką osobą, podany okres na jaki udostępniane są zasoby oraz podane zamówienie do którego są zasoby udostępniane. Zobowiązanie w oryginale musi być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu udostępniającego. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie, łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku. 4. Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do IDW Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku : a) zmiany osoby wskazanej w ofercie do pełnienia funkcji kierownika budowy przy realizacji przedmiotu zamówienia na osobę (y) spełniającą (e) co najmniej warunki podmiotowe określone w Cz. I. IDW, rezygnacji , zmiany lub konieczności dodatkowego wprowadzenia na plac budowy - podwykonawcy, b) rezygnacji z wykonania pełnego zakresu rzeczowego objętego zamówieniem w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia , wraz z jednoczesnym związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, w oparciu o dostarczony przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy, c) wprowadzenia robót zamiennych podczas realizacji umowy wynikających z rzeczywistych warunków występujących w trakcie realizacji prac - nie powodujących zmian w wysokości umownej ceny wpisanej do umowy, d) zmiana zakresu rzeczowego umowy w części niezbędnej do prawidłowego wykonania zamówienia, przy czym konieczna do wykonania praca nie stanowi zamówienia dodatkowego w rozumieniu przepisów u.p.z.p. i spowoduje zmiany w wysokości umownej ceny wpisanej do umowy, e) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i warunkami technologicznymi określonymi dla robót, które miałyby być wykonane w tych warunkach; konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane w Dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie dotychczasowych rozwiązań groziło nie wykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu - dotyczy możliwości wydłużenia terminu realizacji zakończenia i/lub zmiany wynagrodzenia na zasadzie określonej w punkcie b).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafia.jelenia-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 12:15, miejsce: za pośrednictwem np. operatora publicznego do siedziby Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw.Św.Erazma i Pankracego, Plac Kościelny 1-2, 58-500 Jelenia Góra lub osobiście do Kancelarii -adres jw..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie dofinansowane środkami pochodzącymi z budżetu województwa dolnośląskiego i Miasta Jelenia Góra.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przeprowadzenie prac adaptacyjnych pomieszczeń przeznaczonych na mieszkanie treningowe III"
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.