Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-13
Koszalin: Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 169 Byszyno - Głodowa
Numer ogłoszenia: 118086 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, fax 094 3424328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 169 Byszyno - Głodowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na wykonaniu odnowy nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 169 Byszyno - Głodowa zarządzanej przez Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białogardzie, na odcinku od km 10+093 do km 60+11+343. Zadanie obejmuje: mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni w ilości 7 625,0 m2; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową w ilości 220,0 t; wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o gr. warstwy 4 cm po zagęszczeniu w ilości 7 500,0 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca spełnia warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) Wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. szczotka mechaniczna - min.1 szt., skrapiarka do bitumu - min. 1 szt., układarka mas bitumicznych - min. 1 szt., walec statyczny samojezdny min. 10 t - min. 1 szt., samochód samowyładowczy z przykryciem brezentowym - min. 1 szt.; 4) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownik budowy z uprawnieniami drogowymi do kierowania robotami na drogach publicznych, z przynależnością do OIIB oraz posiadający wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) Aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia 4) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b) aktualne zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa oraz posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31 pokój nr 19. Koszt specyfikacji 6,00 PLN plus ewentualne koszty przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 11:45, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie ul. Szczecińska 31, sala nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 103 odc. Czaplin Wielki - Trzebiatów
- Zaprojektowanie i budowa dwóch kolumbariów w formie ściany urnowej trzykondygnacyjnej na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie
- Sukcesywne dostawy nabiału na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni Symulowanego Laboratorium Szkolno-Treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Remont Pomieszczeń Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koszalinie
- Zakup i sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz innego asort. na potrzeby pojazdów i innych urządzeń gosp. napędzanych silnikami spalinowymi SP ZOZ MSWiA w Koszalinie - lok. Koszalin oraz Słupsk
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic Piłsudskiego i Kopernika w Nowym Miasteczku
- Przebudowa ulic Piłsudskiego i Kopernika w Nowym Miasteczku
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3927Z Szczecin - Siadło Górne na odcinku miejscowości Ustowo
- "Kontynuacja rozbudowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach gminy Pacanów leżących w zlewni oczyszczalni ścieków w m. Słupia".
- Remont drogi leśnej w leśnictwie Lubomierz, nr inw. 242/129
- "Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni" oraz "Remonty dróg wewnętrznych" w ramach zadania pn. "Remonty cząstkowe dróg i ulic"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.