eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzebudowa obwodnicy śródmiejskiej - V etap skrzyżowanie ul. Lwowskiej z ul. Wrocławską w Zielonej Górze



Ogłoszenie z dnia 2007-07-13

Zielona Góra: Przebudowa obwodnicy śródmiejskiej - V etap skrzyżowanie ul. Lwowskiej z ul. Wrocławską w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 118091 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4564100, 4564403 do 05, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa obwodnicy śródmiejskiej - V etap skrzyżowanie ul. Lwowskiej z ul. Wrocławską w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa obwodnicy śródmiejskiej - V etap skrzyżowanie ul. Lwowskiej z ul. Wrocławską w Zielonej Górze w oparciu o dokumentację techniczną (inżynieria ruchu, projekt drogowy, projekt elektryczny) oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót stanowiące integralną część SIWZ. 2. W zakres zamówienia wchodzi realizacja m.in. następujących elementów: 2.1. roboty drogowe: a) wykonanie nawierzchni (warstwa ścieralna) z mas mastyksowo - grysowych (SMA) - 3.880 m2; b) wykonanie nawierzchni (warstwa wiążąca) z betony asfaltowego - 140 m2; c) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na zimno - 3.960 m2; d) regulacja urządzeń wodno - kanalizacyjnych - 36 szt.; e) wykonanie trawników dywanowych z rolki - 106 m2; f) ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z betonu B15 - 206 m; 2.2. przebudowa systemu sterowania ruchem (sygnalizacja świetlna): a) demontaż istniejącej sygnalizacji świetlnej - 10 kpl.; b) montaż sygnalizacji świetlnej - typ bramowy - 1 kpl.; c) montaż sygnalizacji świetlnej - wysięgnik dwuramienny - 1 kpl.; d) montaż sygnalizacji świetlnej - typ masztowy - 13 kpl.; e) wykonanie pętli magnetycznych - 620 m; 3. Wykonawca na czas prowadzonych robót zapewni tymczasową organizację ruchu wraz ze wskazaniem ewentualnych objazdów; 4. Wykonawca prowadzić będzie roboty pod ruchem (dopuszcza się częściowe wyłączenie z ruchu ulic na czas układania warstwy ścieralnej); 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom w zakresie robót nie przekraczającym 50% wartości zamówienia. 6. Wyszczególnienie prac zawiera Tabela Jednostkowych Cen Robót - roboty drogowe oraz Tabela Jednostkowych Cen Robót - inżynieria ruchu stanowiące załącznik Nr 9 i załącznik nr 10 do SIWZ. 7. Wykonawca obowiązany jest określić cenę końcową przedmiotu zmówienia w oparciu o Tabelę Jednostkowych Cen Robót - roboty drogowe oraz Tabelę Jednostkowych Cen Robót - inżynieria ruchu stanowiących załącznik Nr 9 i załącznik nr 10 do SIWZ oraz własną kalkulację kosztów. W Tabelach należy wypełnić kolumnę (cena jednostkowa netto) (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), kolumnę (wartość netto) (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) i podać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie robót drogowych oraz inżynierii ruchu. Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu powinien zaoferować taką cenę końcową za wykonanie całego przedmiotu zamówienia (roboty drogowe oraz inżynieria ruchu), która będzie zawierała w sobie nośniki kosztów dla okresu wykonania zamówienia. Wypełniona Tabela Jednostkowych Cen Robót - roboty drogowe oraz Tabela Jednostkowych Cen Robót - inżynieria ruchu wraz z ceną końcową przedmiotu zamówienia w przypadku podpisania umowy nie podlegają żadnym rokowaniom i negocjacjom. 8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram realizacji i płatności robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwie roboty budowlane o minimalnej wartości 500.000,00 zł brutto każda w zakresie przebudowy ulic, w tym roboty: drogowe, instalacji elektrycznych w zakresie sieci zewnętrznych i instalacji elektrycznych w zakresie budowy sygnalizacji świetlnych; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a. drogowej bez ograniczeń (kierownik budowy); b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (kierownik robót elektrycznych); 1.3. Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia: a. frezarką do frezowania nawierzchni na zimno - w ilości minimum 1 szt.; b. walcami statycznymi samojezdnymi stalowymi - w ilości minimum 2 szt.; c. walcami statycznymi samojezdnymi ogumionymi - w ilości minimum 1 szt.; d. rozkładarką mas bitumicznych (2,75 - 7,0 m) - w ilości minimum 1 szt.; e. żurawiem samochodowym 5 T - w ilości minimum 1 szt.; f. podnośnikiem montażowym samochodowym z koszem - w ilości minimum 1 szt.; 1.4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom w zakresie nie przekraczającym 50% wartości zamówienia; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 9) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 11) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg załącznika nr 8 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3. SIWZ; 12) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.4. SIWZ; 13) dokładnie wypełniona Tabela Jednostkowych Cen Robót - roboty drogowe wraz z ceną końcową (netto) za wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie robót drogowych (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 9 do SIWZ; 14) dokładnie wypełniona Tabeli Jednostkowych Cen Robót - inżynieria ruchu wraz z ceną końcową (netto) za wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie inżynierii ruchu (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 10 do SIWZ; 15) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 11 do SIWZ; 16) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego nr pokoju 407 osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w wysokości 511,40 zł lub 524,30 zł w przypadku wysyłki pocztą.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój nr 407.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.