eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarniewoCentrum aktywności społeczno - kulturalnej i integracji społecznej w miejscowości Szwelice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Karniewo: Centrum aktywności społeczno - kulturalnej i integracji społecznej w miejscowości Szwelice
Numer ogłoszenia: 118097 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Karniewo , ul. Pułtuska 3, 06-425 Karniewo, woj. mazowieckie, tel. 029 6911013, faks 029 6911073.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Centrum aktywności społeczno - kulturalnej i integracji społecznej w miejscowości Szwelice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja inwestycji wchodzącej w zakres rzeczowy projektu pn: Centrum aktywności społeczno - kulturalnej i integracji społecznej w miejscowości Szwelice. II. Miejsce realizacji inwestycji: Inwestycja realizowana będzie na działce NR 249 numer obrębu geodezyjnego 0029. Zadanie jest współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi. III. Zakres prac realizowany w dwóch etapach: Etap I 1. Remont i termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Szwelicach gmina Karniewo. Wymiana stolarki okiennej Wymiana stolarki drzwiowej Ocieplenie ścian zewnętrznych - od cokołu do okapu Ocieplenie ścian fundamentowych - cokół Remont okładziny schodów zewnętrznych Wykonanie opaski wokół budynku z kostki Wykonanie utwardzenia nawierzchni wjazdów i chodników z kostki betonowej przed budynkiem Rozbiórka i wykonanie w innym miejscu ogrodzenia 2. Garaż OSP. Wymiana stolarki drzwiowej Ocieplenie ścian zewnętrznych - od cokołu do okapu Ocieplenie ścian fundamentowych - cokół Wykonanie opaski wokół budynku z kostki Wykonanie utwardzeń nawierzchni wjazdów i chodników z kostki betonowej przed budynkiem Etap II 1 Remont i termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Szwelicach gmina Karniewo. Roboty rozbiórkowe Roboty wykończeniowe - świetlica Roboty wykończeniowe - zaplecze Roboty sanitarne - przygotowawcze i ziemne Roboty sanitarne - montażowe Instalacja solarna do podgrzewu cwu. (roboty instalacyjne) 2. Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Szwelicach - sala główna Stół składany 200 80 Krzesło drewniane tapicerowane 3. Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Szwelicach - kuchnia Stół ze stali nierdzewnej 1500/600/850 Kuchnia gazowa piekarnik elektryczny Taboret gazowy 2- palnikowy Patelnia elektryczna Piec konwekcyjny elektryczny Wózek ze stali nierdzewnej 2- półkowy Wózek ze stali nierdzewnej 3 - półkowy Frytkownica elektryczna 2 - komorowa Warnik do wody 19 l Termos 16 l 4. Zakup pojemników do selektywnej zbiórki odpadów Pojemniki na odpady Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem zawiera: 1)Dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 , 9a do SIWZ 2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 10 do SIWZ 3)Przedmiary robót - załącznik nr 11 , 11a do SIWZ 4)Kosztorysy ofertowe - załącznik nr 12 , 12a do SIWZ 5)Parametry charakteryzujące przedmiot wyposażenia świetlicy wraz z kosztorysem ofertowym - załącznik nr 13..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.12.12.00 - Stoły 39.11.20.00 - Krzesła .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 8 000,00 złotych. 8.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Pułtusk O/Karniewo 10823200050400037420040004 Do oferty należy załączyć dowód wpłaty wadium Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału. Zaleca się, aby oryginał wadium złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą, natomiast kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. Na przelewie proszę napisać znak sprawy RIPP.271.5.2013 wadium do przetargu nieograniczonego. Centrum aktywności społeczno - kulturalnej i integracji społecznej w miejscowości Szwelice 8.4 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie budynku/-ów kubaturowych o wartości brutto wykonanych robót co najmniej 360.000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca musi wykazać, że osoby, którymi dysponuje Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia, do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach zgodnie z ustawą Prawo budowlane wraz z przepisami przejściowymi i wykonawczymi tj. Kierownik budowy - branża konstrukcyjno - budowlana (1 osoba), uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; Kierownik robót budowlanych - branża sanitarna (1 osoba), uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Są to osoby będące obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiana postanowień umowy może nastąpić z powodu zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, w tym siły wyższej; 2) Zmiana inspektora nadzoru inwestycyjnego, kierownika budowy lub kierownika robót może nastąpić w uzasadnionych przypadkach (np. choroby, śmierci, innych zdarzeń losowych) na pisemny wniosek jednej ze stron umowy; z tym, że nowo powołane osoby muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) Termin zakończenia niniejszej umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowej) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 4) Wprowadzenie rozwiązań zamiennych, wynikających z przyczyn technicznych, technologicznych i materiałowych; 5) Zaistnienia konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. 6) Rezygnacja z wykonania określonych robót, wynikająca z przyczyn technicznych, technologicznych i materiałowych; w przypadku zmniejszenia zakresu robót wynagrodzenie ryczałtowe zostanie pomniejszone o wartość robót zmniejszonych wg kosztorysu ofertowego; 7) Zmiana stawki podatku VAT w związku ze zmianą ustawową tej stawki, w stopniu wynikającym z tej zmiany. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena ryczałtowa brutto nie ulegnie zmianie. 8) Zmiana harmonogramu rzeczowo - finansowego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Karniewo ul. Pułtuska 3 06-425 Karniewo pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Karniewo ul. Pułtuska 3 06-425 Karniewo sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.