To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-25
Olsztyn: Dostawa materiałów opatrunkowych sterylizacyjnych i art. włókninowych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 118098 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82086 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80, faks 89 524 53 80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych sterylizacyjnych i art. włókninowych jednorazowego użytku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych sterylizacyjnych i artykuły włókninowych jednorazowego użytku: 1.Opatrunki do stabilizacji wkłuć centralnych, 2.Opatrunek hydrożelowy, 3.Opatrunki zawierające związki jodu, 4.Tampony neurochirurgiczne, 5.Fartuchy sterylne chirurgiczne II, 6.Podkłady medyczne rolki, 7.Naboje gazowe, 8.Paski fluoresceinowe zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.10 - Opatrunki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEOMED Barbara Stańczyk, ul. Kajki 18, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8561,25
Oferta z najniższą ceną: 8561,25 / Oferta z najwyższą ceną: 8561,25
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIA-MED Sp. z o.o., ul. Lublańska 34, 31-476 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 897,00
Oferta z najniższą ceną: 897,00 / Oferta z najwyższą ceną: 897,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie Nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIA-MED Sp. z o.o., ul.Lublańska 34, 31-476 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2125,00
Oferta z najniższą ceną: 2125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2125,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie Nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20040,00
Oferta z najniższą ceną: 20040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20040,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie Nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEZETEL OLSZTYN Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 54, 10-450 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3000,00
Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie Nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6765,00
Oferta z najniższą ceną: 6765,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13940,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Pobyt i organizacja zgrupowania szkoleniowo-kondycyjnego w terminie 26.02-01.03.2025 r. dla 65 członków Zespołu Pieśni i Tańca "Kortowo" UWM w Olsztynie
- Dostawy sukcesywne oligonukleotydów standardowych, znakowanych oraz probówek, płytek i foli do PCR i qPCR do badań naukowych i zajęć dydaktycznych na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
- Dostawa płynów infuzyjnych
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- Świadczenie usług serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania
- Sukcesywna dostawa projektorów multimedialnych do jednostek UWM w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy opatrunków i pasków do zamykania ran.
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów medycznych oraz rękawic chirurgicznych dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju
- Dostawy materiałów do zabiegów kardiologicznych
- ZP-2200-6/25 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO, AKCESORIÓW DO DIATERMII
- Dostawa wyrobów medycznych, rękawiczek diagnostycznych, opatrunków, materiałów szewnych dla Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Zakup materiałów opatrunkowych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.