Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Warszawa: ZAKUP I DYSTRYBUCJA 170 KOMPLETÓW BRAMEK DO GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ PRZEZNACZONYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY UCZNIOWSKICH KLUBÓW SPORTOWYCH
Numer ogłoszenia: 118120 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Piłki Nożnej, ul. Miodowa 1, 00-080 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5512300, 6210703, fax 0-22 5512240.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Polski Związek Piłki Nożnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DYSTRYBUCJA 170 KOMPLETÓW BRAMEK DO GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ PRZEZNACZONYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY UCZNIOWSKICH KLUBÓW SPORTOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dystrybucja 170 kompletów bramek (z siatką) do gry w mini piłkę nożną przeznaczonych dla dzieci i młodzieży Uczniowskich Klubów Sportowych W skład jednego kompletu wchodzi: 1 para bramek do mini piłki nożnej z siatkami. Bramki powinny spełniać następujące warunki techniczne: -szerokość - 500 cm -wysokość - 200 cm -głębokość - góra 120cm, dół 150 cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna dostawy bramek do piłki nożnej o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł każda, jako odpowiadająca wartością i swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Dostawy te powinny być potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane należycie. 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.5.zaoferują bramki do gry w mini piłkę nożną, które posiadają certyfikat CE lub deklarację zgodności stwierdzającą, oraz że są one produktem bezpiecznym, 1.6.zaprezentują wzór oferowanych bramek zgodny z opisem w rozdziale III niniejszego siwz (opis przedmiotu zamówienia) w dniu 19.06.2008 r. do godz.12:00 w Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym AGRYKOLA, Warszawa, ul, Myśliwiecka 9 (wzór bramki będzie można rozkładać od godziny 10:00). 2.Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca jest obowiązany złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. IX. pkt. 1 - 3. 3.Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia 4. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Żaden z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych wykonawców złoży wszystkie dokumenty dla potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z postępowania, wymienione w pkt. IX pkt 1. SIWZ. Jeżeli choć jeden z tych wykonawców podlega wykluczeniu, to każdy z pozostałych wykonawców również zostaje wykluczony, a ich ofertę wspólną uznaje się za odrzuconą. 4.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnik może złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4.3.Postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy, stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podpisane przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy (oryginał). Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży nw. dokumenty: 1.dla potwierdzenia warunków określonych w Rozdziale VIII, ppkt 1.1. oraz 1.4. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.dla potwierdzenia warunku określonego w Rozdziale VIII, ppkt 1.2. Zamawiający żąda nw. dokumentu: -Wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu podany jest w załączniku nr 3 do SIWZ. 3.dla potwierdzenia spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII, ppkt 1.5 -Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności stwierdzającej, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087 z poźn. zm.) oraz Opinię stwierdzającą zgodność bramki do gry w mini piłkę nożną z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkowania, zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229 poz. 2275 z poźn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997 r. w sprawie zasad i trybu opiniowania projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego pod względem ich zgodności z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkowania oraz korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne (Dz. U. Nr 63, poz. 395 ze zm.). 4.dla potwierdzenia spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII, ppkt 1.6 -Wykonawca zaprezentuje wzór oferowanej bramki w Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym AGRYKOLA, Warszawa, ul. Myśliwiecka w dniu otwarcia ofert tj. 19.06.2008 r. o godz. 12:00. Bramkę można rozkładać do prezentacji od godz. 10:00. Zamawiający zaprezentowaną bramkę przez każdego Wykonawcę składającego ofertę - sfotografuje i opisze w protokole z oglądu bramki. Na podstawie tych dokumentów Członkowie powołanej Komisji ocenią zaoferowane bramki. Uwaga ! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa: 1/ w pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa wyżej pod literą a) i c) mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa pod literą b), ma być wystawiony nie wcześniej niż 3miesięce przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w 1/ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena techniczna - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polski Związek Piłki Nożnej 00-478 Warszawa, ul. Al. Ujazdowskie 22 lok 7;.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 15:00, miejsce: Polski Zwięzek Piłki Nożnej 00-478 Warszawa, ul. Al. Ujazdowskie 22 lok 7;.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku Skarbu Państwa przy ul. Osiedle bl. 3 w Leźnicy Wielkiej
- zakup i sukcesywna dostawa meblii wyposażnia
- KZP/18/2024 Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia oraz prowadzenie dozoru za pomocą technicznych środków ochrony
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i reprezentacyjnych na potrzeby Ministerstwa Sprawiedliwości
- Sukcesywne wykonywanie w okresie 24 miesięcy przeglądów i serwisu aparatury medycznej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pierwszego wyposażenia do budynku hotelowo - socjalnego MOSiR - I etap
- Zakup sprzętu sportowego dla szkół powiatowych w ramach zadania "Zakup wirtualnej strzelnicy sport. dla LO im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach wraz z zakupem sprzętu sportowego dla szkół powiatowych"
- DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO
- DOSTAWA, WYPOSAŻENIE I MONTAŻ SPRZĘTU DO SIŁOWNI MODUŁOWEJ
- "Innowacyjne metody nauczania dla rozwoju kompetencji kluczowych u uczniów i nauczycieli " na zakup wyp. w pomoce dydaktyczne sal lekcyjnych dla szkół podst. m.: Chodel, Granice i Ratoszyn Drugi
- Modernizacja boiska do piłki nożnej w Korzennej poprzez montaż trybun.
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.