eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceWykonanie przebudowy dróg powiatowychZadanie I. nr 3937W Skupie Dmochy - Rogale - Kowiesy w m. Świniary dł. 351 mb. Zadanie II. nr 3661W Mokobody - Męczyn - Zaliwie Piegawki dł. 800 mb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Siedlce: Wykonanie przebudowy dróg powiatowych: Zadanie I. nr 3937W Skupie Dmochy - Rogale - Kowiesy w m. Świniary dł. 351 mb. Zadanie II. nr 3661W Mokobody - Męczyn - Zaliwie Piegawki dł. 800 mb.
Numer ogłoszenia: 118126 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6447216, 6339513, fax 025 6339515.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy dróg powiatowych: Zadanie I. nr 3937W Skupie Dmochy - Rogale - Kowiesy w m. Świniary dł. 351 mb. Zadanie II. nr 3661W Mokobody - Męczyn - Zaliwie Piegawki dł. 800 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy dróg powiatowych: Zadanie I. nr 3937W Skupie Dmochy - Rogale - Kowiesy w m. Świniary dł. 351 mb, Zadanie II. nr 3661W Mokobody - Męczyn - Zaliwie Piegawki dł. 800 mb. - wg przedmiaru robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości odpowiednio dla każdego zadania.: Dla zadania I - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł), Dla zadania II - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł),.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności - (wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS). b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia - ( min 5 referencji o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia ). c.Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę sprzedaży lub w inny sposób) do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek sprzętu: Wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej o wydajności min.120 Mg/h -1szt.,Układarka do mas mineralno - bitumicznych elektronicznie sterowana -1szt.,Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym- 2szt.,Walce stalowe 8-10Mg i 11-14 mg- 2szt.,Szczotka mechaniczna-1szt.,Samochody wywrotki - ocieplane Min 7Mg -w ilości zapewniającej ciągłość robót, Skrapiarka samochodowa z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza-1szt.,Frezerka drogowa-1szt. Kombajn do powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją i grysami-1szt.,posiadają zaplecze laboratoryjne z odpowiednio przygotowanym personelem laboratoryjnym oraz sprzęt do wykonywania badań materiałów wsadowych i wyprodukowanych mas bitumicznych ( jeżeli oferent nie posiada wytwórni mieszanki mineralno - bitumicznej zobowiązany jest do przedstawienia kserokopii umowy z podwykonawcą, od którego będzie kupował masę, obowiązek posiadania zaplecza laboratoryjnego odnosi się także do podwykonawcy ). d.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Kierownik robót - całkowite doświadczenie - 5 lat, dla podobnych robót - 3lata -Wymagane uprawnienia - drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń.-Kierownik robót powinien być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik WMB- całkowite doświadczenie - 5 lat, dla podobnych robót - 5lat, Laborant - całkowite doświadczenie - 3 lata, dla podobnych robót - 3 lata, Majster robót bitumicznych- całkowite doświadczenie - 3 lata, dla podobnych robót - 3 lata, Operator układarki 3- całkowite doświadczenie - 3 lata, dla podobnych robót - 3 lata,Operator walca- całkowite doświadczenie - 3 lata, dla podobnych robót - 3 lata, Operator skrapiarki- całkowite doświadczenie - 3 lata, dla podobnych robót - 3 lata,Operator kombajnu- całkowite doświadczenie - 3 lata, dla podobnych robót - 3 lata. e.Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy ( 3 lata). f.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 6 miesięcy w wysokości minimum 1 000 000zł. (oświadczenie), posiadają średni roczny obrót ( określony na podstawie faktur za roboty w toku i roboty zakończone ) za ubiegły rok w wysokości 10 000 000 zł (oświadczenie). g.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania u udzielenie zamówienia (art. 24 ust1 i 2 ustawy ). Sposób dokonywania oceny: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty: a.wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego druku - załącznik nr 1. ), b.szczegółowy kosztorys ofertowy (wg załącznika nr 2.- dla każdego zadania odrębnie ), c.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie od ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( na formularzu ofertowym), e.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), f.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. h.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. i.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 3., j.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia ( kierownik robót - uprawnienia drogowe lub konstrukcyjno - budowlane, będący członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ), k.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca ( w tym zaplecza laboratoryjnego) - wg załącznika nr 4. l.wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie - wg załącznika nr 5, m.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. n.wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, o.proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia robót p.kopia dokumentu wadialnego,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsiedlecki.asi.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kancelaria Ogólna - pok. nr 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 3937W Skupie Dmochy- Rogale - Kowiesy w m. Świniary dł. 351 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 3937W Skupie Dmochy- Rogale - Kowiesy w m. Świniary dł. 351 mb - zgodnie z przedmiarem robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 3661W Mokobody - Męczyn - Zaliwie Piegawki dł. 800 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 3661W Mokobody - Męczyn - Zaliwie Piegawki dł. 800 mb - zgodnie z przedmiarem robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.