Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-02
Kraków: Dostawa zestawów remontowych ZR-1 do sprzętu inżynieryjnego - maszyny inżynieryjno-drogowej MID
Numer ogłoszenia: 118161 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów remontowych ZR-1 do sprzętu inżynieryjnego - maszyny inżynieryjno-drogowej MID.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch zestawów remontowych ZR-1 do maszyny inżynieryjno-drogowej MID..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00 - Części pojazdów wojskowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert do godz. 10:00, w wysokości: 6 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk OFERTA W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy firmy oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną 2. Wypełniony formularz cenowy - wykaz ukompletowania, wg załącznika do SIWZ 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych /np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru/. b. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. Wszystkie dokumenty wymagane przez zamawiającego muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej /za zgodność z oryginałem/ przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustaw, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) zmiany miejsca dostawy - w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji jednostki wojskowej będącej Odbiorcą, 2) zmiany Odbiorcy, 3) zmiany terminu wykonania umowy - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, 4) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawarcia tejże umowy w terminie krótszym niż 30 dni przed ostatecznym terminem jej realizacji, o którym mowa w § 2 w taki sposób, żeby Wykonawcy zapewnić co najmniej 30 dni na jej realizację licząc od daty podpisania umowy, 5) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów ( np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami, 6) obniżenia wartości należnego Wykonawcy wynagrodzenia - w każdym czasie za jego zgodą; 7) zmiany przedmiotu umowy na wyrób o parametrach lepszych - w każdym czasie, pod warunkiem, że cena wyrobu nie przekroczy cen jednostkowych netto i wartości umowy 8) innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy. 2. Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany w symbolu katalogowym, zmiany symbolu indeksowego JIM, zmiany właściwego do odbioru RPW.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. nr 28, pok.24..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 10:00, miejsce: JW 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. nr 28 - kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana grzejników na klatkach schodowych i suszarniach w budynkach ul. Lipińskiego 6, 20, ul. Miłkowskiego 6, ul. Grota Roweckiego 27.
- Wykonanie klapy oddymiającej w budynku ul. Lipińskiego 14.
- Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Victoria" w Krakowie ogłasza przetarg nieograniczony na następujące roboty: Renowacja elewacji budynków os. Niepodległości 15, 18, os. Albertyńskie 34, 38 w Krakowie.
- Budowa parkingu na os. Wysokim w rejonie budynku nr 15 wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia.
- Zakup licencji/licencji subskrypcyjnej oprogramowania Microsoft 365 w modelu licencjonowania CSP lub oprogramowania równoważnego
- Zapewnienie dostępu do obiektów oraz usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie imiennych kart abonamentowych dla pracowników Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon, ich dzieci i osób towarzyszących
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.