To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-19
Krotoszyn: Dostawa materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do faksów oraz dostawa płyt CD i DVD, opasek identyfikacyjnych
dla SPZOZ w Krotoszynie
Numer ogłoszenia: 118170 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50143 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do faksów oraz dostawa płyt CD i DVD, opasek identyfikacyjnych dla SPZOZ w Krotoszynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do faksów oraz dostawa płyt CD i DVD, opasek identyfikacyjnych - pakiet 1-6, wg Formularza cenowego - załącznik nr 2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.97.13 - Zadrukowane koperty na zdjęcia rentgenowskie 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 32.58.20.00 - Nośniki danych 22.45.51.00 - Bransoletki identyfikacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - Artykuły biurowo-papiernicze.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Marker Maciej Jankowski, ul. Boczna 5, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17235,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19983,56
Oferta z najniższą ceną: 19983,56 / Oferta z najwyższą ceną: 22682,86
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: pakiet 2 - Artykuły papiernicze.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Serwis Wszystko dla Biura Sylwia Spychała 63- 400 Ostrów Wlkp., u. Ks. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12925,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14770,95
Oferta z najniższą ceną: 14770,95 / Oferta z najwyższą ceną: 15474,63
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - Koperty do błon rentgenowskich.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- REMI-B K.Boiński, A.Krokowski Spółka Jawna, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3744,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4188,15
Oferta z najniższą ceną: 4188,15 / Oferta z najwyższą ceną: 11525,10
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4 - Materiały eksploatacyjne do faksu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Marker Maciej Jankowski, ul. Boczna 5, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2068,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2455,94
Oferta z najniższą ceną: 2455,94 / Oferta z najwyższą ceną: 4314,23
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 5 - Nośniki danych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.U.H. Content Sp. z o.o., ul. Al. W. Korfantego 66, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5891,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6302,52
Oferta z najniższą ceną: 6302,52 / Oferta z najwyższą ceną: 12272,20
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet 6 - OPASKI IDENTYFIKACYJNE.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IBCS Poland Sp. z o.o., Al.J.Piłsudskiego 46, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8290,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11143,80
Oferta z najniższą ceną: 11143,80 / Oferta z najwyższą ceną: 17115,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Zakup oleju napędowego i benzyny dla pojazdów, maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
- Dostawa mieszanki granitowej wraz z rozplantowaniem na drogach gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn
- Modernizacja drogi powiatowej nr 5148 P w miejscowości Grębów
- Dostawa testów, odczynników i drobnego sprzętu dla laboratorium i do pracowni diagnostyki mikrobiologicznej dla SPZOZ w Krotoszynie
- Dostawa endoprotez dla SPZOZ w Krotoszynie
- Ubezpieczenie mienia i OC PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie, lokali i wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. oraz obowiązkowe ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
- Dostawa oprogramowania antywirusowego z modułem EDR, systemu zabezpieczenia poczty elektronicznej oraz dysków twardych do serwerów NAS dla Gminy Miejskiej Lubaczów - "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Bransoletki identyfikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.