Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-18
Warszawa: Ewaluacja on- going pt.: Analiza barier wdrażania wybranych działań Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 118171 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości , Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, faks (022) 432 86 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: agencja działająca na podstawie ustawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ewaluacja on- going pt.: Analiza barier wdrażania wybranych działań Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest badanie: Ewaluacja on-going pt.: Analiza barier wdrażania wybranych działań Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013: 1) dokonanie pełnej diagnozy sytuacji i ustalenia, gdzie występują problemy i towarzyszące im opóźnienia w realizacji obu badanych Działań, 2) wskazanie dokładnych przyczyn zaistniałych problemów/opóźnień w realizacji Działań, 3) wskazanie dalszych potencjalnych problemów/barier wdrażania (ryzyk) w zaplanowanych projektach, które mogą skutkować dalszymi opóźnieniami, 4) dokonanie oceny możliwości realizacji (tj. wykonania inwestycji) zaplanowanych projektów, w zakresie/skali aktualnym/ej na moment prowadzenia ewaluacji, 5) wskazanie niezbędnych działań naprawczych służących sprawnej realizacji poszczególnych działań i projektów, na etapie przygotowania dokumentacji niezbędnej do rozpoczęcia fizycznej realizacji projektu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 98.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 (słownie: dwa tysiące) złotych przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje, co najmniej cztery (4) różne usługi, w tym: a) dwie usługi, o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto każda (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług), której przedmiotem było przeprowadzenie ewaluacji programu(-ów)/ projektów lub programu(ów)/ projektów współfinansowanego(-ych) ze środków Unii Europejskiej (w tym środków przedakcesyjnych lub funduszy strukturalnych UE), norweskich lub Banku Światowego; b) dwie usługi, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług), której przedmiotem było wykonanie badania lub ekspertyzy dotyczącej projektu(-ów) infrastrukturalnego(-ych), polegającego(-ych) na realizacji inwestycji drogowej(-ych) lub komunikacyjnej(-ych). Zlecane usługi dotyczyły rozwiązań lub rekomendacji służących sprawnej realizacji analizowanej(-ych) inwestycji. W krąg usług, które mogą służyć spełnieniu tego warunku wchodzi w szczególności realizacja studium wykonalności dla projektów drogowych lub komunikacyjnych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej czterema (4) osobami, które będą pełnić funkcje: Kierownika projektu, który: a)posiada wyższe wykształcenie, b)w ciągu 4 lat przed upływem terminu składania ofert kierował co najmniej 4 projektami - badawczymi lub analityczno-eksperckimi, przy czym: - przedmiotem co najmniej 2 (dwóch) projektów było wykonanie badań lub ekspertyz dla projektów infrastrukturalnych, - przedmiotem co najmniej 2 (dwóch) projektów było przeprowadzenie ewaluacji programu(-ów)/ lub projektów współfinansowanego(-ych) ze środków Unii Europejskiej (w tym środków przedakcesyjnych lub funduszy strukturalnych UE), norweskich lub Banku Światowego, - wartość co najmniej 2 (dwóch) projektów wynosiła co najmniej 50 000 zł brutto każdy (a w przypadku, jeżeli wartość projektu została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług). Eksperta w zakresie realizacji inwestycji drogowych, który: a)posiada wyższe wykształcenie; b)w ciągu 4 (czterech) lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w przygotowaniu (sporządzał analizy oraz był autorem lub współautorem raportu) co najmniej 4 (czterech) studiów wykonalności dla inwestycji infrastrukturalnych, dotyczących projektów drogowych, przy czym: - co najmniej 2 (dwa) studia dotyczyły projektów drogowych realizowanych w ramach programu(-ów) lub projektów współfinansowanego(-ych) ze środków Unii Europejskiej, w ramach perspektywy finansowej 2007-2013, - wartość co najmniej 2 (dwóch) inwestycji, dla których przygotowywane było studium wykonalności wynosiła co najmniej 8 000 000 zł brutto każda (a w przypadku, jeżeli wartość inwestycji została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy), Eksperta w zakresie realizacji projektów publicznego transportu zbiorowego, który: a)posiada wyższe wykształcenie b)w ciągu 4 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w przygotowaniu (sporządzał analizy oraz był autorem lub współautorem raportu) co najmniej 2 (dwóch) studiów wykonalności dla projektów obejmujących inwestycje w zakresie publicznego transportu zbiorowego, przy czym co najmniej 1 (jedno) studium dotyczyło projektu realizowanego w ramach programu lub projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach perspektywy finansowej 2007-2013. Eksperta w zakresie zamówień publicznych, który: a)posiada wyższe wykształcenie; b)w ciągu 4 lat przed upływem terminu składania ofert brał w co najmniej 4 (czterech) postępowaniach realizowanych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, przy czym: - postępowania dotyczyły realizacji inwestycji infrastrukturalnych, w tym inwestycji drogowych lub w zakresie publicznego transportu zbiorowego, - w każdym przypadku ekspert reprezentował stronę Zamawiającego, - co najmniej 2 (dwa) zamówienia dotyczyły zlecenia wykonania prac projektowych na realizację inwestycji infrastrukturalnej (np. przygotowanie studium wykonalności lub dokumentacji technicznej), - wartość co najmniej jednego zamówienia na realizację inwestycji infrastrukturalnej (oszacowana wartość zamówienia przez Zamawiającego) wynosiła co najmniej 2 000 000 zł. Eksperta w zakresie oceny oddziaływania inwestycji na środowisko, który: a)posiada wyższe wykształcenie; b)w ciągu 4 (czterech) lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w przygotowaniu (sporządzał analizy oraz był autorem lub współautorem raportu) co najmniej 4 (czterech) raportów oddziaływania na środowisko dla inwestycji infrastrukturalnych - projektów drogowych lub obejmujących inwestycje w zakresie publicznego transportu zbiorowego, przy czym: - co najmniej 3 (trzy) inwestycje, dla których sporządzono raport oddziaływania na środowisko realizowane były w pobliżu lub przecinały obszar Natura 2000, - w wyniku sporządzenia wszystkich raportów wydana została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, - wartość co najmniej 2 (dwóch) inwestycji, dla których przygotowywany był raport oddziaływania na środowisko wynosiła co najmniej 8 000 000 zł brutto każda (a w przypadku, jeżeli wartość inwestycji została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług), - co najmniej 1 (jeden) projekt, dla którego wykonany został raport oceny oddziaływania na środowisko, realizowany był w ramach programu(-ów) lub projektu(-ów) współfinansowanego(-ych) ze środków Unii Europejskiej, w ramach perspektywy finansowej 2007-2013. Eksperta do spraw badań jakościowych, który: a)posiada wyższe wykształcenie; b)w ciągu 4 (czterech) lat przed dniem wszczęcia postępowania realizował co najmniej 4 (cztery) projekty badawcze o charakterze społeczno-gospodarczym, w których był odpowiedzialny m.in. za prowadzenie wywiadów osobistych (IDI) lub moderowanie zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI) oraz interpretację danych pochodzących z badań jakościowych, przy czym: wartość co najmniej 1 (jednego) projektu wynosiła co najmniej 50 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość projektu została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług); Jedna osoba może pełnić więcej niż jedną funkcję, przy czym musi ona spełniać wszystkie wymagania określone dla tych funkcji
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Propozycja metodologiczna - 60
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1)gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację Programu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej PO RPW w szczególności w zakresie sprawozdawczości lub ewaluacji. 4)gdy w związku ze stwierdzonymi rozbieżnościami w umowie i załącznikach wystąpi potrzeba ujednolicenia postanowień umowy, w celu jednoznacznej interpretacji postanowień umowy, 5)gdy nastąpi konieczność wprowadzenia zmiany terminu końcowego umowy, spowodowanej obiektywnymi czynnikami uniemożliwiającymi realizację umowy zgodnie z pierwotnym złożeniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.parp.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul. Pańska 81/83
00-834 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kancelaria PARP (I piętro) - ul. Pańska 81/83, Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup dostępu do danych badania zachowań użytkowników treści internetowych
- Realizacja badania pn. "Analiza postrzegania kształcenia zawodowego oraz wpływu doradztwa zawodowego na decyzje edukacyjne i zawodowe w województwie łódzkim"
- Opracowanie dokumentu pn. Założenia komunikacyjne i wizualne marki Torunia oraz Systemu identyfikacji wizualnej miasta
- Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu
- Badanie potrzeb i opracowanie narzędzi nadzoru rynku w zakresie dostępności produktów i usług.
więcej: Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.