eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzetarg nieograniczony nr AM / AZ/ PN - 44 / 10 naOrganizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-11

Wrocław: Przetarg nieograniczony nr AM / AZ/ PN - 44 / 10 na: Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin
Numer ogłoszenia: 118173 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr AM / AZ/ PN - 44 / 10 na: Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 5 wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity z 2004 r. Dz. U. Nr 223, poz. 2268 ze zmianami) i rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 30 grudnia 2005 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych (Dz. U. Nr 5, poz.28). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów w/g formuły: spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy realizują lub zrealizowali co najmniej 3 wycieczki, z zastrzeżeniem iż każda z wycieczek zorganizowana została dla co najmniej 40 osób - w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów w/g formuły: spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, - projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, - szczegółowy opis proponowanego programu wycieczki z podaniem dokładnej trasy, adresu miejsca zamieszkania, godziny wyjazdu i przybliżonej godziny powrotu do Wrocławia - załącznik Wykonawcy, -pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników wycieczki (przy liczbie uczestników wycieczki - 45 osób +/- 5 osób). Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zmianie na min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie w/w terminu Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce (jednakże max. liczba uczestników wycieczki - 50 osób). W przypadku zmiany ilości uczestników wycieczki, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych AM ul. Mikulicza-Radeckiego 5 50-368 Wrocław pokój 221 (II piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych AM ul. Mikulicza-Radeckiego 5 50-368 Wrocław pokój 221 (II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Budapeszt - Miszkolc - Tapolca - Eger dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 15.07. - 18.07.2010 r. (4 dni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Budapeszt - Miszkolc - Tapolca - Eger dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 15.07. - 18.07.2010 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1.Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2.Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3.3 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok.2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4.3 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5.3 gorące obiadokolacje, 6.opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7.opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9.ubezpieczenie NNW i KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Krym - Odessa - Lwów dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 13.08. - 22.08.2010 r. (10 dni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Krym - Odessa - Lwów dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 13.08. - 22.08.2010 r. (10 dni) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1.Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2.Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3.4 noclegi na Krymie, 2 noclegi we Lwowie (pierwszy i ostatni) w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4.6 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5.6 gorących obiadokolacji, 6.opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7.opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8.koszty rezerwacji grupowych, 9.ubezpieczenie NNW i KL..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki na Słowację - Najpiękniejsze Doliny (Dolina Vratna, Demianowska, Prosiecka, Rajecka, Basenova - baseny termalne) dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 25.08.- 29.08.2010r. (5 dni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki na Słowację - Najpiękniejsze Doliny (Dolina Vratna, Demianowska, Prosiecka, Rajecka, Basenova - baseny termalne) dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 25.08.- 29.08.2010r. (5 dni) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1.Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2.Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3.4 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 -osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4.4 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5.4 gorące obiadokolacje, 6.opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7.opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9.ubezpieczenie NNW i KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Roztocze - Przemyśl - Łańcut dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 02.09. - 05.09.2010 r. (4 dni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Roztocze - Przemyśl - Łańcut dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 02.09. - 05.09.2010 r. (4 dni) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1.Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2.Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3.3 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe, (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4.3 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5.3 gorące obiadokolacje, 6.opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7.opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8.koszty rezerwacji grupowych, 9.ubezpieczenie NNW i KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki do Chorwacji (Zadar, Sibenik, Biograd, Trigor, Wodospady KRKA, Plitvickie Jeziora oraz ewentualny wyjazd fakultatywny do Dubrownika - przy grupie min. 20 osób i za jednoczesną zgodą Wykonawcy - płatny osobno przez uczestników wycieczki, biorących udział w wyjeździe fakultatywnym) dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 13.09.- 19.09.2010r. (7 dni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki do Chorwacji (Zadar, Sibenik, Biograd, Trigor, Wodospady KRKA, Plitvickie Jeziora oraz ewentualny wyjazd fakultatywny do Dubrownika - przy grupie min. 20 osób i za jednoczesną zgodą Wykonawcy - płatny osobno przez uczestników wycieczki, biorących udział w wyjeździe fakultatywnym) dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 13.09.- 19.09.2010r. (7 dni) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1.Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2.Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3.4 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4.4 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5.4 gorące obiadokolacje, 6.opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7.opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8.koszty rezerwacji grupowych, 9.ubezpieczenie NNW i KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.