Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-11
Wrocław: Przetarg nieograniczony nr AM / AZ/ PN - 44 / 10 na: Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin
Numer ogłoszenia: 118173 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr AM / AZ/ PN - 44 / 10 na: Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 5 wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity z 2004 r. Dz. U. Nr 223, poz. 2268 ze zmianami) i rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 30 grudnia 2005 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych (Dz. U. Nr 5, poz.28). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów w/g formuły: spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy realizują lub zrealizowali co najmniej 3 wycieczki, z zastrzeżeniem iż każda z wycieczek zorganizowana została dla co najmniej 40 osób - w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów w/g formuły: spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, - projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, - szczegółowy opis proponowanego programu wycieczki z podaniem dokładnej trasy, adresu miejsca zamieszkania, godziny wyjazdu i przybliżonej godziny powrotu do Wrocławia - załącznik Wykonawcy, -pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników wycieczki (przy liczbie uczestników wycieczki - 45 osób +/- 5 osób). Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zmianie na min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie w/w terminu Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce (jednakże max. liczba uczestników wycieczki - 50 osób). W przypadku zmiany ilości uczestników wycieczki, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych AM
ul. Mikulicza-Radeckiego 5
50-368 Wrocław pokój 221 (II piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych AM ul. Mikulicza-Radeckiego 5 50-368 Wrocław pokój 221 (II piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Budapeszt - Miszkolc - Tapolca - Eger dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 15.07. - 18.07.2010 r. (4 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Budapeszt - Miszkolc - Tapolca - Eger dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 15.07. - 18.07.2010 r. (4 dni). W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1.Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2.Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3.3 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok.2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4.3 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5.3 gorące obiadokolacje, 6.opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7.opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9.ubezpieczenie NNW i KL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Krym - Odessa - Lwów dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 13.08. - 22.08.2010 r. (10 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Krym - Odessa - Lwów dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 13.08. - 22.08.2010 r. (10 dni) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1.Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2.Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3.4 noclegi na Krymie, 2 noclegi we Lwowie (pierwszy i ostatni) w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4.6 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5.6 gorących obiadokolacji, 6.opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7.opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8.koszty rezerwacji grupowych, 9.ubezpieczenie NNW i KL..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki na Słowację - Najpiękniejsze Doliny (Dolina Vratna, Demianowska, Prosiecka, Rajecka, Basenova - baseny termalne) dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 25.08.- 29.08.2010r. (5 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki na Słowację - Najpiękniejsze Doliny (Dolina Vratna, Demianowska, Prosiecka, Rajecka, Basenova - baseny termalne) dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 25.08.- 29.08.2010r. (5 dni) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1.Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2.Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3.4 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 -osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4.4 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5.4 gorące obiadokolacje, 6.opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7.opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9.ubezpieczenie NNW i KL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Roztocze - Przemyśl - Łańcut dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 02.09. - 05.09.2010 r. (4 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Roztocze - Przemyśl - Łańcut dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 02.09. - 05.09.2010 r. (4 dni) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1.Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2.Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3.3 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe, (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4.3 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5.3 gorące obiadokolacje, 6.opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7.opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8.koszty rezerwacji grupowych, 9.ubezpieczenie NNW i KL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki do Chorwacji (Zadar, Sibenik, Biograd, Trigor, Wodospady KRKA, Plitvickie Jeziora oraz ewentualny wyjazd fakultatywny do Dubrownika - przy grupie min. 20 osób i za jednoczesną zgodą Wykonawcy - płatny osobno przez uczestników wycieczki, biorących udział w wyjeździe fakultatywnym) dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 13.09.- 19.09.2010r. (7 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki do Chorwacji (Zadar, Sibenik, Biograd, Trigor, Wodospady KRKA, Plitvickie Jeziora oraz ewentualny wyjazd fakultatywny do Dubrownika - przy grupie min. 20 osób i za jednoczesną zgodą Wykonawcy - płatny osobno przez uczestników wycieczki, biorących udział w wyjeździe fakultatywnym) dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 13.09.- 19.09.2010r. (7 dni) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1.Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2.Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3.4 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4.4 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5.4 gorące obiadokolacje, 6.opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7.opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8.koszty rezerwacji grupowych, 9.ubezpieczenie NNW i KL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.