eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSprawa nr NA-P/57/2009. Dostawa i montaż zestawów dydaktycznych w salach wykładowych nr 212 G, 414 G, 317 M, 118 M, 416 M, 310 M, 109 G, zestaw przenośny dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Wrocław: Sprawa nr NA-P/57/2009. Dostawa i montaż zestawów dydaktycznych w salach wykładowych nr 212 G, 414 G, 317 M, 118 M, 416 M, 310 M, 109 G, zestaw przenośny dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 118197 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3205133, faks 071 3205164.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawa nr NA-P/57/2009. Dostawa i montaż zestawów dydaktycznych w salach wykładowych nr 212 G, 414 G, 317 M, 118 M, 416 M, 310 M, 109 G, zestaw przenośny dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż zestawów dydaktycznych w salach wykładowych nr 212 G, 414 G, 317 M, 118 M, 416 M, 310 M, 109 G, zestaw przenośny dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Wartość zamówienia do 206.000,00 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną dostawą odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 4. zamawiający wymaga, aby dostawy objęte zamówieniem wykonał w terminie do 30 września 2009 roku, 5. zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres - gwarancja producenta nie mniejsza niż 24 miesiące. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) wg załącznika nr 5. 3. Oświadczenie wg załącznika nr 2. 4. Stosowne pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław. Dział Aparatury i Pomocy Dydaktycznych, budynek A-5, pok. 16 w godz. od 10.30 do 13.30. Cena SIWZ 7.50 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego budynek A-5, pok. 16..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.