Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-05
Sawin: Budowa drogi gminnej Nr 104533L w miejscowości Łowcza i Łowcza-Kolonia, gmina Sawin
Numer ogłoszenia: 1181 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sawin , ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin, woj. lubelskie, tel. 0-82 567-30-12, 567-30-92, faks 0-82 567-30-12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sawin.pl, www.sawin.biuletyn.net
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej Nr 104533L w miejscowości Łowcza i Łowcza-Kolonia, gmina Sawin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej Nr 104533L w miejscowości Łowcza i Łowcza-Kolonia, gmina Sawin o długości 846 mb i szerokości 5 mb, tj. 1. Nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubości 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego grubości 20 cm; 2. Pobocza ziemne o szerokości 1 mb; 3. Odwodnienie powierzchniowe ze spływem wód w kierunku poboczy do rowów przydrożnych; 4. Wykonanie 22 zjazdy do posesji i na drogi do pól; 5. Oznakowanie pionowe; 6. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 8 000, 00 PLN (osiem tysięcy złotych) przed terminem składania ofert. 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu PARP (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 47 8192 0002 2001 0000 0853 0004. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pozostałych formach należy w oryginale dołączyć do oferty. 4. Wadium zostanie zwrócone lub zatrzymane zgodnie z art.46 ustawy pzp.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, stanowiącej przedmiot zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. a) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej co najmniej 1 kontrakt (budowa, remont lub modernizacja drogi o nawierzchni asfaltowej) o minimalnej wartości brutto 800 000,00 zł 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) dysponują osobami z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej, 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. a) posiadają środki finansowe w kwocie nie niższej niż 500 000,00 PLN lub zdolność kredytową w kwocie nie niższej niż 500 000,00 PLN, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24. 6. Dopuszcza się możliwość składania oferty wspólnej (art.23) przez dwóch lub więcej Wykonawców. a) W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 i 4 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Jeżeli zostanie wybrana oferta wspólna, Zamawiający będzie wymagał, aby przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawcy przedłożyli umowę regulującą współpracę. 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ według formuły: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy pzp, wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - roboty muszą być zakończone (wg. formularza nr 4), b) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji swojej wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia c) Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) Wykaz osób (kierownik budowy), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (wg. formularza nr 3), b) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, c) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. c) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji, zdolności finansowych niezbędnych do wykonania zamówienia. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: oferta powinna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w punkcie 1. dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 1. składa dokumenty określone w paragrafie 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.z 2006r. Nr 87 poz.605 z późn.zm.) 7. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 i 3, przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sawin.pl; www.sawin.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie na wniosek Wykonawców w Urzędzie Gminy Sawin, 22-107 Sawin, ul. Chutecka 12, pokój nr 202.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Sawin, 22-107 Sawin, ul. Chutecka 12, pokój nr 109.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
- "Odbudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 4425S, ul. Zabrzeska w km 4+962 w miejscowości Ligota nad potokiem Iłownica" Pełna nazwa znajduje się w informacjach dodatkowych - SEKCJA IX.
- Złotkowo - Strefa AG bajpas do ul. Lipowej - etap II
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4186P Stęgosz - Chrzan
- Remont nawierzchni jezdni z kamienia polnego na ulicy Klasztornej w Kartuzach.
- Modernizacja dróg na osiedlu domków letniskowych w Rowach - I etap
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.