eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleCzęśćI-Dostarczenie etui na wizytówki i klucze,zestawów turystycznych,zawieszek,opakowań, plecaków,artykułów odzieżowych z nadrukiem logo finansowanych ze SchematuIIPomocyTechnicznejProgramuRozwojuObszarówWiejskich na lata 2007-2013. CzęśćII-Dostarczenie teczek kartonowych oraz notesów z nadrukiem logo finansowanych ze SchematuII... CzęśćIII-Dostarczenie teczek kartonowych,brulionów,toreb papierowych i płóciennych,kubków, balonów,koszulek,długopisów,przyborników,pamięci USB oraz czapek w ramach Programu OperacyjnegoZrównoważonyRozwójSektoraRybołówstwaI nadbrzeżnychObszarówRybackich2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-03

Opole: CzęśćI-Dostarczenie etui na wizytówki i klucze,zestawów turystycznych,zawieszek,opakowań, plecaków,artykułów odzieżowych z nadrukiem logo finansowanych ze SchematuIIPomocyTechnicznejProgramuRozwojuObszarówWiejskich na lata 2007-2013. CzęśćII-Dostarczenie teczek kartonowych oraz notesów z nadrukiem logo finansowanych ze SchematuII... CzęśćIII-Dostarczenie teczek kartonowych,brulionów,toreb papierowych i płóciennych,kubków, balonów,koszulek,długopisów,przyborników,pamięci USB oraz czapek w ramach Programu OperacyjnegoZrównoważonyRozwójSektoraRybołówstwaI nadbrzeżnychObszarówRybackich2007-2013
Numer ogłoszenia: 1181 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 402954 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CzęśćI-Dostarczenie etui na wizytówki i klucze,zestawów turystycznych,zawieszek,opakowań, plecaków,artykułów odzieżowych z nadrukiem logo finansowanych ze SchematuIIPomocyTechnicznejProgramuRozwojuObszarówWiejskich na lata 2007-2013. CzęśćII-Dostarczenie teczek kartonowych oraz notesów z nadrukiem logo finansowanych ze SchematuII... CzęśćIII-Dostarczenie teczek kartonowych,brulionów,toreb papierowych i płóciennych,kubków, balonów,koszulek,długopisów,przyborników,pamięci USB oraz czapek w ramach Programu OperacyjnegoZrównoważonyRozwójSektoraRybołówstwaI nadbrzeżnychObszarówRybackich2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część II -Dostarczenie teczek kartonowych oraz notesów z nadrukiem logo finansowanych ze Schematu II Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w osobnym załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - odpowiednio dla: części II..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: część II - Dostawa współfinansowana będzie ze środków UE: Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Schematu II Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Część II -Dostarczenie teczek kartonowych oraz notesów z nadrukiem logo finansowanych ze Schematu II Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 3R Agencja Reklamowo - Marketingowa Sylwiusz Gruś, ul. Wilcza 8, 56-120 Brzeg Dolny, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5978,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5026,40 / Oferta z najwyższą ceną: 8332,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.