Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-13
Gliwice: Maszyny i części specjalnego zastosowania
Części pojazdów technicznych
Numer ogłoszenia: 118226 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Urządzeń Mechanicznych OBRUM Gliwice, ul. Toszecka 102, 44-117 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 301 92 48, fax (032) 231 58 87.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.obrum.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jadnostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Maszyny i części specjalnego zastosowania Części pojazdów technicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są części zamienne do wyrobu WZT-2, wg dodatku nr 4 do specyfikacji (załącznik nr 1 do umowy).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.50.00.00 - Maszyny i części specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe Oryginalny kod CPV: 29.22.19.20 - Części pojazdów technicznych Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.92.00 - Części pojazdów technicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Do potwierdzenia: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzeniem spełnienia warunków będzie przedstawienie dokumentu (odpisu, zaświadczenia), z którego będzie wynikać, że Wykonawca ma uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Do potwierdzenia: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Do potwierdzenia: Oświadczenie stanowiące dodatek nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Do potwierdzenia: Oświadczenie stanowiące dodatek nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oferta - z wykorzystaniem formularza stanowiącego dodatek nr 1 do specyfikacji. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - dodatek nr 2 do specyfikacji. Projekt umowy - dodatek nr 3 (należy dostarczyć podpisany). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Koncesja, zezwolenie lub licencja. Wykaz części zamiennych do wyrobu WZT-2 - załącznik nr 1 do umowy (dodatek nr 4 do specyfikacji). Wszystkie dokumenty Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie wymienione powyżej dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych na każdej stronie za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, dokumenty muszą być w języku polskim. Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski, przy czym tłumaczenie dokumentów urzędowych winno być sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrum.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiajacego, tj. OBRUM Gliwice, ul. Toszecka 102.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 11:00, miejsce: OBRUM GLIWICE ul. Toszecka 102 pokoj 117.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.