eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączDostawa urządzeń zabezpieczających, sprzętu komputerowego, akcesorii i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Nowy Sącz: Dostawa urządzeń zabezpieczających, sprzętu komputerowego, akcesorii i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Numer ogłoszenia: 118227 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, fax 018 4400808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń zabezpieczających, sprzętu komputerowego, akcesorii i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie. Dostarczony sprzęt i akcesoria muszą być nowe i objęte gwarancją producenta. PAKIET nr 1 - Dostawa dwóch urządzeń zabezpieczających klasy UTM wraz z wdrożeniem i szkoleniem administratorów. PAKIET nr 2 - Dostawa urządzeń komputerowych, akcesorii i podzespołów. Switch Linksys SRW 2048 - 4 sztuki lub inny o równoważnych parametrach technicznych; Notebook (1 sztuka); Stacja dokująca do notebooka ASUS V1jp - 1 sztuka; Stacja dokująca do notebooka ASUS V1j - 2 sztuki; Monitor LCD 20 Wide - 4 sztuki; Dysk twardy przenośny - 2 sztuki; Mysz optyczna USB - 25 sztuk; Komplet podzespołów: Płyta/Procesor/pamięć - 5 kompletów; Zasilacz ATX 400W - 6 sztuk; Pamięć RAM do notebooka - 2 komplety, (łącznie 4x1GB); Szafa 19 cali stojąca. PAKIET nr 3 - Dostawa oprogramowania i nośników. PAKIET nr 4 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie zostaną wykluczeni z postępowania na postawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2), 2)spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Warunki udziału w postępowaniu spełnią Wykonawcy, którzy przedłożą ważną ofertę (zał. nr 1) wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2), dołączą do oferty dokumenty wskazane w pkt 12 ppkt 3,4 i 5 niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać: 1)wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2)oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1, treść oświadczenia zawarta jest w zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji, 3)wypełniony formularz cenowy, według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do niniejszej specyfikacji, 4)oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi dostarczyć opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu i podzespołów wymienionych w pkt. 10. specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.powiat.-ns.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Nowym Sączu przy ul. Nawojowskiej 118, na dzienniku podawczym..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa dwóch urządzeń zabezpieczających klasy UTM wraz z wdrożeniem i szkoleniem administratorów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi odnośnie dostawcy: Dostawca musi posiadać certyfikat autoryzowanego partnera producenta oferowanych urządzeń Wymogi odnośnie wdrożenia: Dostawca zobowiązany jest w terminie najpóźniej do 30 dni od momentu dostawy urządzeń do wykonania usługi wdrożenia polegającej na skonfigurowaniu urządzeń zgodnie z wymogami Zamawiającego w taki sposób aby zapewnić co najmniej taką funkcjonalność urządzeń jak obecnie wykorzystywana przez Zamawiającego. Wymogi odnośnie szkolenia: Dostawca zobowiązany jest w terminie najpóźniej do 30 dni od momentu dostawy urządzeń do wykonania usługi szkolenia 2 osób (administratorów) dostarczonych urządzeń wdrożonego systemu. Szkolenie musi obejmować kompleksową wiedzę z zakresu konfiguracji, administracji i monitoringu urządzeń w pełnym zakresie ze szczególnym naciskiem na wdrożone funkcje. Szkolenie w wymiarze minimum 16 godzin zegarowych. Szkolenie może być przeprowadzone w siedzibie zamawiającego, dostawcy lub dystrybutora urządzeń (na terenie Polski). Szkolenie musi być prowadzone przez autoryzowanego przez producenta inżyniera. Dostawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich rozwiązań technicznych i organizacyjnych umożliwiających przeprowadzenie szkolenia. W przypadku szkolenia w siedzibie dostawcy lub dystrybutora koszty związane z transportem, ewentualnymi noclegami oraz koszty delegacji dla szkolonych pracowników pokrywa Zamawiający Wymogi odnośnie urządzeń: Urządzenia dostarczone w raz z opcją 3 letniego serwisu gwarantującego dostarczanie nowych wersji oprogramowania, nowych sygnatur dla systemu IPS/IDS oraz antywirusa przez 36 miesięcy od momentu dostarczenia urządzenia. W ramach serwisu dostawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia w przypadku jego uszkodzenia w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia awarii. Dostarczone urządzenia muszą być nowe, nieużywane. Obydwa urządzenia muszą być tego samego producenta.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 29.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń komputerowych, akcesorii i podzespołów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Switch Linksys SRW 2048 - 4 Notebook (1 sztuka) Stacja dokująca do notebooka ASUS V1jp - 1 sztuka Stacja dokująca do notebooka ASUS V1j - 2 sztuki Monitor LCD 20 Wide - 4 sztuki Dysk twardy przenośny - 2 sztuki Mysz optyczna USB - 25 sztuk Komplet podzespołów: Płyta/Procesor/pamięć - 5 kompletów Zasilacz ATX 400W - 6 sztuk Pamięć RAM do notebooka - 2 komplety, (łącznie 4x1GB) Szafa 19 cali stojąca.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 29.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oprogramowania i nośników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie CorelDraw X4, 3 komplety w konfiguracji: Polska wersja językowa Wersja dla administracji samorządowej Nośniki w wersji CD lub DVD Oprogramowanie ABBY FineReader OCR 9.0, 1 komplet w konfiguracji: Polska wersja językowa Wersja dla administracji samorządowej Nośnik w wersji CD lub DVD Oprogramowanie AVG Anti-Virus Network Edition wersja 8.0: Wersja dla administracji samorządowej Zwiększenie ilości stanowisk o 40 sztuk dla posiadanej licencji o nr 75N-TF2301-P0D-C1C-S3YKGJ-W8Q Polska wersja językowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 29.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PARAMETRY OGÓLNE Technologia: laserowa Prędkość: minimum 50 stron/min. A4 Rozdzielczość: 600 x 600 dpi (kopia), 1800 x 600 dpi (Tryb Foto), do 2400 x 600 dpi Czas pierwszej kopii: 3.5 s. lub szybciej  Czas nagrzewania: 25 sekund lub szybciej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 29.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.