Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-02
Poznań: Roboty budowlane i instalacyjne
w budynkach nr 1, 2, 10, 17, 18, 19, 20,
38-51 i obiektach T i K w kompleksie wojskowym w Dolaszewie
Numer ogłoszenia: 118243 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane i instalacyjne w budynkach nr 1, 2, 10, 17, 18, 19, 20, 38-51 i obiektach T i K w kompleksie wojskowym w Dolaszewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Budynek nr 1 1. Wymiana zaworów grzejnikowych, regulacja instalacji wewnętrznej co: 1) Zawory grzejnikowe o śr. nominalnej 15 mm termoregulacyjne, 2) Zawory przelotowe i zwrotne o połączeniach gwintowanych o śr. 20 mm, 3) Zawór odpowietrzający o śr. 6 mm, 4) Kryzowanie instalacji kryza dławiąca do połączeń gwint. o śr. do 25 mm, 5) Próby ciśnieniowe szczelności instalacji wew. c.o. w bud. mieszkalnych, 6) Próba instalacji c.o. na gorąco z dokonaniem regulacji. 2. Malowanie wewnętrzne pomieszczeń. 1) Zabezpieczenie podłóg folią, 2) Zeskrobanie i zmycie starej farby w pom. o pow. podłogi ponad 5 m2, 3) Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian, 4) Malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrzne ścian , 5) Malowanie farbą olejną powierzchni metalowych pełnych, 6) Malowanie farbą olejną brudników drzwiowych - pasy o szer. do 20 cm, 7) Malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki o pow. do 1.0 m2, 8) Malowanie rur wodociągowych i kanalizacyjnych, 9) Malowanie grzejników żebrowych. Budynek nr 2 1. Wymiana zaworów grzejnikowych, regulacja instalacji wewnętrznej co: 1) Zawory grzejnikowe o śr. nominalnej 15 mm termoregulacyjne, 2) Zawory przelotowe i zwrotne o połączeniach gwintowanych o śr. 20 mm, 3) Zawór odpowietrzający o śr. 6 mm, 4) Kryzowanie instalacji kryza dławiąca do połączeń gwint. o śr.do 25 mm, 5) Próby ciśnieniowe szczelności instalacji wewn. c.o. w bud. mieszkalnych, 6) Próba instalacji c.o. na gorąco z dokonaniem regulacji. 2. Malowanie wewnętrzne pomieszczeń. 1) Zabezpieczenie podłóg folią, 2) Zeskrobanie i zmycie starej farby w pom. o pow. podłogi ponad 5 m2 , 3) Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian, 4) Malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrzne ścian , 5) Malowanie farbą olejną powierzchni metalowych pełnych, 6) Malowanie farbą olejną brudników drzwiowych - pasy o szer.do 20 cm, 7) Malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki o pow. do 1.0 m2, 8) Malowanie rur wodociągowych i kanalizacyjnych, 9) Malowanie grzejników żebrowych, Budynek nr 10 1. Malowanie wewnętrzne pomieszczeń biurowych i socjalnych. 1) Wykonanie pasów tynku kat. III o szer. do 10 cm na ścianach pokrywających bruzdy z przewodami. 2) Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków 3) Gruntowanie podłoży preparatami ATLAS UNI GRUNT - powierzchnie pionowe, 4) Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrzne ścian i sufitów, 5) Malowanie farbą olejną balustrad schodowych z prętów prostych, 6) Malowanie farbą olejną krat z prętów prostych 7) Malowanie farbami olejnymi starych tynków wewn. ścian 8) Malowanie farbami olejnymi pasów (cokołów) o wys. do 20 cm. 9) Malowanie farbą olejną stol. okien. uprzednio malowanej o pow. ponad 1,0 m2, 10) Malowanie farbą olejną uprzednio malowanie stolarki drzwi. o pow. ponad 1,0 m2, 11) Malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych, 12) Malowanie farbą olejną rur wodociągowych o śr. do 50 mm, 13) Zabezpieczenie podłóg folią. 2. Wymiana wymiennika pojemnościowego JAD: 1) Demontaż pojemnościowego podgrzewacza wody o poj. do 1000 dm3, 2) Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 40-50 mm, 3) Naczynia wzbiorcze systemu otwartego o pojemności całkowitej 135-400 dm3, 4) Wymienniki typu Jad lub WWB-1 z króćcami kołnierzowymi, 5) Zawory zaporowe staliwne o śr. 40 mm dla ciśnień 4 MPa, 6) Zawory zaporowe staliwne o śr. 50-65 mm dla ciśnień 4 MPa, 7) Odmulacze (osadniki) żeliwne kołnierzowe o śr. 50 mm. 3. Sanitariat, kabiny-natrysk 1) Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł 2) Baterie umywalkowe lub zmywakowe ścienne o śr. nominalnej 15 mm 3) Umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym i półnogą 4) Ustępy z płuczką ustępową typu kompakt 5) Zawory przelotowe kulowe instalacji wodociągowych z rur stalowych o śr. 20 mm 6) Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej 7) Baterie natryskowe z natryskiem przesuwnym o śr. nominalnej 15 mm 8) Uzupełnienie płytek glazurowanych 15x15 cm. 9) Transport gruzu na wysypisko 10) Opłata utylizacyjna. Zadanie nr 2 Budynek nr 18 i nr 19 Wymiana instalacji wewnętrznej co parowej na wodną: 1. Grzejniki 1) Grzejniki stalowe jednopłytowe GP-2 o dług. 660 mm 2) Grzejniki z rur stalowych ożebrowanych trzyrzędowe G-3 o długości 0.5-2.0 m 3) Grzejniki z rur stalowych ożebrowanych czterorzędowe G-4 o długości 0.5-2.0 m 4) Grzejniki z rur stalowych ożebrowanych czterorzędowe G-4 o długości 2.5-5.0 m 5) Grzejniki z rur stalowych gładkie poziome trzyrzędowe GS-3 o dług.0.5-2.0 m 6) Grzejniki z rur stalowych gładkie poziome czterorzędowe GS-4 o dług.0.5-2.0 m. 2. Rurociągi 1) Rurociągi w instalacjach c.o. z rur stalowych instalacyjnych o śr.nom.65 mm o połączeniach spawanych na ścianach budynku 2) Rurociągi w instalacjach c.o. z rur stalowych instalacyjnych o śr.nom.50 mm o połączeniach spawanych na ścianach budynku 3) Rurociągi w instalacjach c.o. z rur stalowych instalacyjnych o śr.nom.40-50 mm o połączeniach spawanych na ścianach budynku 4) Rurociągi w instalacjach c.o. z rur stalowych instalacyjnych o śr.nom.25-32 mm o połączeniach spawanych na ścianach budynku 5) Rurociągi w instalacjach c.o. z rur stalowych instalacyjnych o śr.nom.25-32 mm o połączeniach spawanych na ścianach budynku 6) Rurociągi w instalacjach c.o. z rur stalowych instalacyjnych o śr.nom.20 mm o połączeniach spawanych na ścianach budynku 7) Rurociągi w instalacjach c.o. z rur stalowych instalacyjnych o śr.nom.10-15 mm o połączeniach spawanych na ścianach budynku 8) Rurociągi w instalacjach c.o. z rur stalowych instalacyjnych o śr.nom.10-15 mm o połączeniach spawanych na ścianach budynku. 3. Armatura 1) Zawory grzejnikowe o śr. nominalnej 10 mm 2) Zawory grzejnikowe o śr. nominalnej 15 mm 3) Zawory grzejnikowe o śr. nominalnej 20 mm 4) Zawory odpowietrzające TACO-SETTER o śr. 32 mm 5) Zawór skośny lub zawór grzejnikowy o śr.nom. 32 mm 6) Zawór odpowietrzający o śr. 6 mm 7) Zawory przelotowe i zwrotne o połączeniach gwintowanych śr. nominalna 65 mm 8) Zawory przelotowe i zwrotne o połączeniach gwintowanych śr. nominalna 50 mm 9) Zawory przelotowe i zwrotne o połączeniach gwintowanych śr. nominalna 32-40 mm 10) Zawory przelotowe i zwrotne o połączeniach gwintowanych śr. nominalna 25 mm 11) Zawory przelotowe i zwrotne o poł. gwint. śr. nom. 10-15 mm ze złączką do węża 12) Rozdzielacze do kotłów i instalacji c.o. z rur o śr. do 150 mm 13) Miejscowy układ do pomiaru temperatury 14) Miejscowy układ do pomiaru temperatury 15) Kryzowanie instalacji kryza dławiaca do połączeń gwint. o śr. nom. do 25 mm 16) Próby ciśnieniowe szczelności instalacji wewn. c.o. w budynkach niemieszkalnych 17) Próba instalacji c.o. na gorąco z dokonaniem regulacji. 4. Roboty antykorozyjne 1) Czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości rurociągów o śr. zewn. do 57 mm (stan wyjściowy powierzchni B) 2) Czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości rurociągów o śr. zewn. 58-219 mm (stan wyjściowy B) 3) Odtłuszczanie rurociągów 4) Malowanie pędzlem farbami do gruntowania ftal. rurociągów o śr. zewn. do 57 mm 5) Malowanie pędzlem farbami do grunt. ftal. rurociągów o śr.zewn.58-219 mm 6) Malowanie pędzlem farbami naw. ftalowymi rurociągów o śr. zewn. do 57 mm 7) Malowanie pędzlem farbami naw. ftalowymi rurociąg. o śr.zewn.58-219 mm. 5. Roboty budowlane 1) Przebicie otworów w ścianach z cegieł o grub. 1 ceg. na zaprawie cem.-wap. 2) Wykucie bruzd poziomych 1/2x1/2 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cem.-wap. 3) Zamurowanie bruzd pionowych o szer.1/2 ceg. z przew. instalac. w ścianach z cegieł. 6. Demontaże 1) Demontaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzew. do 2.5 m2 2) Demontaż konwektora stalowego o pow. ogrzewalnej do 5.0 m2 3) Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 40-50 mm 4) Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 32 mm 5) Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 20 mm 6) Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 25 mm 7) Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 10-15 mm. Zadanie nr 3 Budynek nr 17 Roboty posadzkarskie, malarskie 1) Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych 2) Gruntowanie podłoży preparatami ATLAS UNI GRUNT - powierzchnie poziome 3) Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. ponad 8 m2 4) Posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm, układanych metodą zwykłą 5) Cokoliki, z płytek o wymiarach 30 x 30 cm i wysokości cokolika równej 15 cm 6) Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2 7) Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków 8) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów 9) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian 10) Dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej i szafek 11) Zabezpieczenie podłóg folią. Budynek nr 20 Wymiana bram wjazdowych, glazura WC 1) Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o pow. ponad 2 m2 2) Bramy uchylne garażowe podnoszone mechanicznie - Garaż pom. 12 front 3) Wrota stalowe do garaży otwierane o pow. do 13 m2 4) Rozebranie okładziny ściennej 5) Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. do 2 m2 6) Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej 7) Zerwanie posadzki cementowej 8) Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km 9) Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na każdy następny 1km 10) Obsadzenie ościeżnic drewnianych o powierzchni otworu do 2.0 m2 11) Okładziny z płyt gips.-karton. wodoodpornych na ścianach na zaprawie bez pasków 12) Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej 13) Wykonanie izolacji poziomej i pionowej z płynnej folii 14) Podkłady betonowe w budownictwie mieszkaniowym i uż. publicznej z transportem 15) Posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm, układanych metodą kombinowaną 16) Licowanie ścian płytkami o wymiarach 20 x 20 cm - na klej 17) Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej - listwy narożnikowe 18) Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł 19) Obsadzenie drzwiczek rewizyjnych w ścianach z cegieł, 1 szt. 20) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów 21) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian 22) Wpusty ściekowe z tworzywa sztucznego o śr. 50 mm z wymianą podejścia 1,5 m 23) Wymiana umywalki porcelanowej ze wspornikami z syfonem z tworzywa oraz montaż półnogi 24) Wymiana baterii umywalkowej lub zmywakowej 25) Wymiana baterii natryskowej 26) Wymiana podejścia dopływowego do zaworu czerpalnego baterii - połączenie 27) Ustępy z płuczką ustępową typu kompakt. Budynek nr 38-51 Chodniki i schody na zbiorniki 1) Rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce cem. piaskowej [30% ] 2) Rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce cem. piaskowej 3) Przestawienie obrzeży bet. 30x8 cm na podsypce cem. piask. z wyp. zapr. cement. 4) Podsypka cem.-piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym - 3 cm grub. warstwy po zagęszcz. 5) Podsypka cem.-piaskowa z zagęszczeniem mech. - za dalsze 2 cm grub. warstwy po zagęszcz. 6) Chodniki z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce cem. piaskowej z wyp. spoin zapr. cem. 7) Chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce cem. piaskowej z wyp. spoin zapr. cem. Zadanie nr 4 Obiekt T i K 1. Naprawa obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. 1) Naprawa rynien bez zdejmowania przez sprawdzenie, oczyszczenie, uszczelnienie i wyregulowanie spadków 2) Naprawa rur spustowych okrągłych lub kwadratowych - przez zdjęcie, wyprostowanie, wstawienie małych łatek, zawieszenie 3) Naprawa, wyprostowanie i polutowanie drobnych uszkodzeń, wstawienie małych łatek o pow. do 0.01 m2. 2. Mechaniczne czyszczenie studzienek, kanałów kanalizacji przemysłowej. 1) Mechaniczne czyszczenie kanałów kołowych sieci zewn. o śr. 0.30 m wypełnionych osadem do 1/3 wys. kanału 2) Mechaniczne czyszczenie studzienek rewizyjnych o śr.wewn.1000 mm-grub. osadu 3) do 30 cm 4) Mechaniczne czyszczenie kanalizacji w ob. przemysł. - studzienki rewizyjne śr. do 1000 mm. 3. Wymiana opraw słupowych oświetlenia zewnętrznego nalewaków kolejowych. 1) Czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości rurociągów o śr. zewn. do 57 mm (stan wyjściowy powierzchni B) - wysięgników 2) Malowanie pędzlem farbami do gruntowania chlorokauczuk. rur o śr. zewn. do 57mm 3) Malowanie pędzlem emaliami chlorokauczukowymi rurociągów o śr. zewn. do 57 mm 4) Czas pracy podnośnika do robót malarskich i montażowych mg 5) Wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku 6) Sprawdzenie punktu odbioru energii 7) Sprawdzenie stanu izolacji induktorem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają kosztorysy ślepe oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - załączniki nr 7 i 8 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zadanie częściowe nr 1, nr 3 i nr 4), przynajmniej jedną osobą która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne (zadanie częściowe nr 4) oraz przynajmniej jedną osobą która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych (zadanie częściowe nr 1 i nr 2) bądź osobą, która dysponuję łącznie wymaganymi wyżej uprawnieniami budowlanymi [zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 z 2006 r. poz. 578 z późniejszymi zmianami)] lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji; przynależne do właściwej Izby samorządu zawodowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Kompletna oferta musi zawierać: a) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1do SIWZ, b) szczegółowe kosztorysy ofertowe, c) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 2.Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu: a) uprawnienia kierowników robót oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (np. PIIB), b) potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) aktualną polisę ubezpieczeniową obejmującą odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.: a) Zmiany wynagrodzenia - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT, b) Zmiany w zakresie zaoferowanych materiałów, urządzeń itp. - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi wycofanie z produkcji materiałów, urządzeń itp. a wprowadzenie substytutów nie spowoduje zmiany parametrów świadczenia, c) Zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych, d) Zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców - w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości / likwidacji podwykonawcy, e) Zakresu realizacji umowy - w szczególności w przypadku wykonania robót dodatkowych lub zamiennych określonych w § 9 ust. 3 wzoru umowy, f) Zmiany w zakresie terminu realizacji umowy z powodu konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, a także niekorzystnych, uzasadnionych siłą wyższą warunków atmosferycznych trwających dłużej niż 2 tygodnie, g) Wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnych, uzasadnionych i niezależnych od stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań, ul. Bukowska 34, budynek nr 5, wejście C, p. 6 i 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 14:00, miejsce: 14 WOG, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, budynek nr 2, pokój. 17A parter - kancelaria WOG-u czynna w godz. 8:00-15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja dachu budynku przy ul. Łobżenickiej w Poznaniu
- Dostawa produktów leczniczych w ramach RDTL- Palopegteriparatidum
- Przeglądy i naprawy aparatury medycznej i sprzętu -"2"
- DOPOSAZENIE PRACOWNI RADIOBIOLOGII
- Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem siecią komputerową, pracami serwisowymi oraz informatyzacją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Modernizacja sieci komputerowej w Sielinku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych, w budynku Collegium Śniadeckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Kopernika 27 w Krakowie w podziale na dwie części.
- Prace remontowo - adaptacyjne oraz dostawa sprzętu do remontowanych pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy przy ul. Kolejowa 1 w Wołowie.
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.