eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychDostawy nici chirurgicznych, sztucznej opony, środka zatrzymującego krwawienie, kleju fibrynowego, wosku kostnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-11

Wałbrzych: Dostawy nici chirurgicznych, sztucznej opony, środka zatrzymującego krwawienie, kleju fibrynowego, wosku kostnego
Numer ogłoszenia: 118273 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy nici chirurgicznych, sztucznej opony, środka zatrzymującego krwawienie, kleju fibrynowego, wosku kostnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy nici chirurgicznych, sztucznej opony, środka zatrzymującego krwawienie, kleju fibrynowego, wosku kostnego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dostawy nici chirurgicznych, sztucznej opony, środka zatrzymującego krwawienie, kleju fibrynowego, wosku kostnego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium w złotych wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: dla pakietu nr 1: 167,26zł. dla pakietu nr 2: 1 416,24zł dla pakietu nr 3: 204,21zł dla pakietu nr 4: 188,59zł. dla pakietu nr 5: 115,83zł. dla pakietu nr 6: 289,58zł. dla pakietu nr 7: 109,45zł. dla pakietu nr 8: 369,87zł. dla pakietu nr 9: 75,41zł. dla pakietu nr 10: 238,90zł. dla pakietu nr 11: 1 081,95zł dla pakietu nr 12: 34,96zł DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Konto bankowe: Kredyt Bank S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, - akceptują wzór umowy i w razie wygrania przetargu podpiszą go bez zastrzeżeń, - akceptują SIWZ, - zapewniają utrzymanie ceny ofertowej przez okres trwania umowy, - akceptują termin płatności minimum 30 dni, liczony od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu, - posiadają doświadczenie w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia - przedłożą wykaz wykonanych, z w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonane należycie - oferowany przez nich towar spełnia wszystkie wymogi podane w załączniku nr 1 do SIWZ, - oferowany przez nich towar dopuszczony jest do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - załączą do oferty przetargowej prospekty, katalogi z dokładnym opisem towaru. W razie jakichkolwiek wątpliwości w zakresie zgodności zaoferowanych produktów z opisem podanym w siwz Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców dostarczenia (w toku postępowania przetargowego) próbek potwierdzających zgodność oferty z wymogami techniczno-jakościowymi z załącznika nr 1 do siwz. Sposób oceny warunków 1. spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty 2. brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Pzp na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty 3. posiadają doświadczenie w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia - przedłożą wykaz wykonanych, z w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonane należycie na podstawie wykazu wykonanych dostaw potwierdzonych dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie 4 akceptacja warunków płatności, akceptacja SIWZ, spełnienie przez towar wymogów z zał. nr 1 do SIWZ, stałość ceny w okresie obowiązywania umowy na podstawie oświadczeń, które zawiera wzór oferty - załącznik nr 2 do SIWZ 5 akceptacja warunków umowy na podstawie zaparafowanego wzoru umowy stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia o jego bezwarunkowej akceptacji 6 dopuszczenie jest do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadanie prospektów, katalogów na podstawie załączonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym - załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 Pzp 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Pzp. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z oświadczeniem Wykonawcy o jego bezwarunkowej akceptacji 7. Oświadczenia: - o akceptacji warunków płatności, - o akceptacji SIWZ, - o spełnianiu przez towar wymogów z zał. nr 1 do SIWZ, - o zapewnieniu stałości ceny w okresie obowiązywania umowy 8. Dokumentacja dopuszczająca towar do obrotu i stosowania na terenie RP 9. Prospekty, katalogi z opisem towaru. 10. Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium. W razie jakichkolwiek wątpliwości w zakresie zgodności zaoferowanych produktów z opisem podanym w siwz Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców dostarczenia (w toku postępowania przetargowego) próbek potwierdzających zgodność oferty z wymogami techniczno-jakościowymi z załącznika nr 1 do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego- Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego- sekretariat Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nić niewchłanialna, syntetyczna, monofilamentowa, poliproplenowa, niepowlekana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić niewchłanialna, syntetyczna, monofilamentowa, poliproplenowa, niepowlekana.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sztuczna opona, poliuretanowa,niewchłanialna do uzupełniania ubytków opony twardej w wymiarach 6x8 cm sztuczna opona, poliuretanowa,niewchłanialna do uzupełniania ubytków opony twardej w wymiarach 4x6 cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sztuczna opona, poliuretanowa,niewchłanialna do uzupełniania ubytków opony twardej w wymiarach 6x8 cm sztuczna opona, poliuretanowa,niewchłanialna do uzupełniania ubytków opony twardej w wymiarach 4x6 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środek zatrzymujący krwawienie wyprodukowany w procesie kontrolowanego utleniania regenerowanej celulozy 5cm x 7,5cm Środek zatrzymujący krwawienie wyprodukowany w procesie kontrolowanego utleniania regenerowanej celulozy 10cm x 20cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek zatrzymujący krwawienie wyprodukowany w procesie kontrolowanego utleniania regenerowanej celulozy 5cm x 7,5cm Środek zatrzymujący krwawienie wyprodukowany w procesie kontrolowanego utleniania regenerowanej celulozy 10cm x 20cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Klej dwuskładnikowy fibrynowy 2 ml Klej dwuskładnikowy fibrynowy 1 ml.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klej dwuskładnikowy fibrynowy 2 ml Klej dwuskładnikowy fibrynowy 1 ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nić syntetyczna, pleciona, zbudowana z kwasu poliglikolowego i mlekowego, o gwarantowanym czasie podtrzymywania tkankowego 7-10 dni, wchłaniająca się do 42 dni od zaimplantowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić syntetyczna, pleciona, zbudowana z kwasu poliglikolowego i mlekowego, o gwarantowanym czasie podtrzymywania tkankowego 7-10 dni, wchłaniająca się do 42 dni od zaimplantowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nić syntetyczna, pleciona, zbudowana z kopolimeru kwasu glikolowego i mlekowego o okresie podtrzymywania tkankowego do 10 -14 dni wchłaniająca się do 42 dni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić syntetyczna, pleciona, zbudowana z kopolimeru kwasu glikolowego i mlekowego o okresie podtrzymywania tkankowego do 10 -14 dni wchłaniająca się do 42 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nić syntetyczna ,monofilamentowa, polipropylenowa, niewchłaniająca się.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić syntetyczna ,monofilamentowa, polipropylenowa, niewchłaniająca się.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Nić syntetyczna,monofilamentowa, poliamidowa, niewchłaniająca się.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić syntetyczna,monofilamentowa, poliamidowa, niewchłaniająca się.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Nić syntetyczna, pleciona, poliestrowa, niewchłanialna, niepowlekana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić syntetyczna, pleciona, poliestrowa, niewchłanialna, niepowlekana.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet specjalistyczny wosk kostny stosowany do tamowania krwawienia 2,5 g.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet specjalistyczny wosk kostny stosowany do tamowania krwawienia 2,5 g.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Nici okulistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici okulistyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Nić syntetyczna, pleciona, poliestrowa, niewchłaniająca się.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić syntetyczna, pleciona, poliestrowa, niewchłaniająca się.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.