eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca KłodzkaZakup piasku i kruszyw do budowy dróg leśnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-11

Bystrzyca Kłodzka: Zakup piasku i kruszyw do budowy dróg leśnych.
Numer ogłoszenia: 118286 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Leśnych , ul. Nadbrzeźna 11, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8110415, faks 074 8111561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zulbystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Lasów Państwowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup piasku i kruszyw do budowy dróg leśnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup piasku i kruszyw do budowy dróg leśnych z podziałem na zadania Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Tłuczeń 31,5 - 63 mm w ilości 1750 t. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Mieszanka 0 - 31,5 mm w ilości 1060 t. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Miał 0 - 4 mm w ilości 100 t. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Piasek 0,5 mm - 2 mm lub 0,25 mm - 0,5 mm w ilości 4320 t. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy Pospółka 0 - 63 mm w ilości 2100 t. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy Tłuczeń 31,5 mm - 63 mm w ilości 12600 t. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy Mieszanka 0 - 31,5 mm w ilości 600 t. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy Tłuczeń 0 - 200 mm w ilości 500 t. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy Tłuczeń 31,5 mm - 63 mm w ilości 3435 t. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy Mieszanka 0 - 31,5 mm w ilości 6530 t..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3, 14.21.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Wykonawca do oferty dołączy wykaz zrealizowanych dostaw.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załącznik nr 8 i 9 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załącznik nr 8 i 9 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomiczno i finansowej, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin odbioru towaru od zamówienia cząstkowego liczony w dniach - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zulbystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Leśnych ul. Nadbrzeżna 11 , 57-500 Bystrzyca Kłodzka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Leśnych ul. Nadbrzeżna 11 , 57-500 Bystrzyca Kłodzka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.06.2016.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP TŁUCZNIA DO BUDOWY DRÓG LEŚNYCH..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Tłuczeń 31,5 - 63 mm w ilości 1750 t..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin odbioru towaru od zamówienia cząstkowego w dniach - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup mieszanki do budowy dróg leśnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Mieszanka 0 - 31,5 mm w ilości 1060 t..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin odbioru towaru od zamówienia cząstkowego liczony w dniach - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup miału do budowy dróg leśnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: miał 0 - 4 mm w ilości szacunkowej 100 t.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin odbioru towaru od zamówienia cząstkowego liczony w dniach - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup piasku do budowy dróg leśnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: piasek 0,5 - 2 mm lub 0,25 - 0,5 mm w ilości szacunkowej 4320 t.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin odbioru towaru od zamówienia cząstkowego liczony w dniach - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup pospółki do budowy dróg leśnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy: pospółka 0 - 63 mm w ilości szacunkowej 2100 t.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin odbioru towaru od zamówienia cząstkowego liczony w dniach - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup tłucznia do budowy dróg leśnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy: tłuczeń 31,5 - 63 mm w ilości szacunkowej 12600 t.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin odbioru towaru od zamówienia cząstkowego liczony w dniach - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup mieszanki do budowy dróg leśnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy: mieszanka 0 - 31,5 mm w ilości szacunkowej 600 t.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin odbioru towaru od zamówienia cząstkowego liczony w dniach - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup tłucznia do budowy dróg leśnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy: tłuczeń 0 - 200 mm w ilości szacunkowej 500 t.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin odbioru towaru od zamówienia cząstkowego liczony w dniach - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup tłucznia do budowy dróg leśnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy: tłuczeń 31,5 - 63 mm w ilości szacunkowej 3435 t.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin odbioru towaru od zamówienia cząstkowego liczony w dniach - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup mieszanki do budowy dróg leśnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy: mieszanka 0 - 31,5 mm w ilości szacunkowej 6530 t.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin odbioru towaru od zamówienia cząstkowego liczony w dniach - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.