eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkDostawa wyrobów medycznych do diagnostyki i zabiegów angiograficznych. Numer sprawy22/2012-DZP/PNO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-29

Ełk: Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki i zabiegów angiograficznych. Numer sprawy: 22/2012-DZP/PNO.
Numer ogłoszenia: 118317 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.108spzoz.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki i zabiegów angiograficznych. Numer sprawy: 22/2012-DZP/PNO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 5 Zadań. Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Załączniku Nr 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno / użytkowych nie gorszych niż , podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. ZADANIE Nr 1 Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1 Cewniki kalibrowane: 1. Średnica 5 F 2. Typ: Pigtail 3. Cieniujące 1 cm odcinki o kontrastującej przezierności, znaczniki na dł. 20 cm 4. Cewnik o litej strukturze zewnętrznej, nie posiada zewnętrznych znaczników lub opasek 5. Końcówka cewnika wyraźnie widoczna w skopii 6. Długości 110 cm 7. Akceptuje prowadnik 0,035 szt. 20 2 Cewniki angiograficzne diagnostyczne do badań naczyniowych: 1. Końcówka cewnika stabilna i atraumatyczna (wysmuklona), wyprofilowana tak by umożliwiała wybiórcze kaniulowanie tętnic 2. Typy ukształtowania końcówki: Renal, Newton, Multipurpose, Simmons, J-Curve, Cobra , DAV , MAN , VANSCHIE , TIPS , VSC , VS VTK ,RIM , MIK. Minimum 40 rodzajów specjalistycznych zakończeń cewnika 3. Cewnik nylonowy zbrojony 4. Marker na końcu cewnika - BICON TIP , widoczna w RTG końcówka cewnika 5. Długość cewnika 45 do 125 cm 6. Dobra sterowalność 1:1 7. Średnica zewnętrzna 4F lub 4,1F, 5F, 6F szt. 30 3 Prowadniki specjalistyczne o najwyższej sztywności 1. Prowadnik zbudowany z litego drutu stalowego o najwyższym stopniu sztywności i ultrasztywny o spiralnej zewnętrznej strukturze z rdzeniem stalowym. 2. Pokrycie teflonowe 3. Średnica 0,035 i 0,038 4. Długości 180, 260, 300 cm 5. Bezpieczna spiralna końcówka o kształcie typu prostym LES , zagiętym 7- LES, podwójnym zagięciu do łuku aorty LESDC, AUS szt. 40 4 Koszulki interwencyjne 1. średnica 5F do 22 F, zbrojone, pokryte powłoką hydrofilną 2. długość 45 do 90 cm 3. końcówki typu: Balkin, HNL, Rabbe 4. znacznik RTG na końcówce szt. 10 1 Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia na terenie siedziby zamawiającego banku, uzupełniane banku następować będzie na bieżąco na podstawie protokołu zużycia. w banku muszą znajdować się co najmniej trzy komplety każdej pozycji niniejszego formularza cenowego, z obowiązkiem uzupełnienia ich w ciągu trzech dni roboczych. 2 Wyroby stanowiące asortyment banku zostaną przekazane przez wykonawcę protokołem przyjęcia / przekazania do apteki zakładowej zamawiającego z dołączonym wykazem pozycji asortymentowych pozostawionych w depozyt bankowy w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy. 3 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć strony katalogowe z opisami technicznymi oferowanych przedmiotów zamówienia w momencie tworzenia banku. 4 Zamawiający po otwarciu ofert może przesłać do wykonawców wykaz żądanych próbek z podaniem terminu ich dostarczenia 5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje asortymentowe w ramach jednego zadania 6 Zamawiający wymaga zapewnienia szkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem zamawianych wyrobów udokumentowane certyfikatem i punktami szkoleniowymi ZADANIE Nr 2 Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1 Cewnik wspomagający udrożnienie tętnic obwodowych 1. długości cewnika: 65cm, 90cm, 135cm, 150cm 2. kompatybilność cewnika z prowadnikiem 0.014 dla długości cewnika 135cm i 150cm 3. kompatybilność cewnika z prowadnikiem 0.018 dla długości cewnika 90cm, 135cm i 150cm 4. kompatybilność cewnika z prowadnikiem 0.035 dla długości cewnika 65cm, 90cm, 135cm, 150cm 5. taperowana końcówka cewnika: tip entry profile 0.038 6. system znakowania co 1cm, aż do 30cm dla ułatwienia pomiaru zmiany (widoczny w skopii) 7. cewnik z powłoką hydrofilna na odcinku 40cm 8. cewnik taperowany 9. cewnik kompatybilny z introduktorem 5F 10. cewnik w systemie OTW 11. przez cewnik można podać kontrast, sól fizjologiczną; służy także do wymiany prowadników w trakcie zabiegu szt. 15 1 Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia na terenie siedziby zamawiającego banku, uzupełniane banku następować będzie na bieżąco na podstawie protokołu zużycia. w banku muszą znajdować się co najmniej trzy komplety każdej pozycji niniejszego formularza cenowego, z obowiązkiem uzupełnienia ich w ciągu trzech dni roboczych. 2 Wyroby stanowiące asortyment banku zostaną przekazane przez wykonawcę protokołem przyjęcia / przekazania do apteki zakładowej zamawiającego z dołączonym wykazem pozycji asortymentowych pozostawionych w depozyt bankowy w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy. 3 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć strony katalogowe z opisami technicznymi oferowanych przedmiotów zamówienia w momencie tworzenia banku. 4 Zamawiający po otwarciu ofert może przesłać do wykonawców wykaz żądanych próbek z podaniem terminu ich dostarczenia 5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje asortymentowe w ramach jednego zadania 6 Zamawiający wymaga zapewnienia szkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem zamawianych wyrobów udokumentowane certyfikatem i punktami szkoleniowymi ZADANIE Nr 3 Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1 Kateter do angiografii: 1. Końcówka prosta z 8 otworami rozmieszczonymi spiralnie co 90° 2. Średnica 4F, 5F, 6F, 7F 3. Długość 70 i 110 cm szt. 40 2 Kateter do angiografii: 1. Końcówka pigtail z 8 otworami 2. Średnica 4F, 5F, 6F, 7F 3. Długość 70 i 110 cm szt. 20 3 Zestaw do wprowadzania i wymiany cewników: 1. Koszulka naczyniowa z zastawką hemostatyczną i bocznym portem od 4F do 12F 2. Długości 11 i 23 cm 3. W zestawie igła do nakłucia naczynia 18G/70 mm, prowadnik J, dilatator szt. 80 4 Strzykawka wysokociśnieniowa: 1. Ciśnienie maksymalne nie mniejsze niż 30 atm. 2. Pojemność 30 ml 3. Zaopatrzona w przedłużacz wysokociśnieniowy, zbrojony, z obrotową końcówką luer-lock, z kranikiem trójdrożnym szt. 20 5 Przedłużacz wysokociśnieniowy z obrotową końcówką luer-lock: 1. Długość 150 cm, 2. Zbrojony, wytrzymujący ciśnienie do 1450 PSI szt. 50 1 Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia na terenie siedziby zamawiającego banku, uzupełniane banku następować będzie na bieżąco na podstawie protokołu zużycia. w banku muszą znajdować się co najmniej trzy komplety każdej pozycji niniejszego formularza cenowego, z obowiązkiem uzupełnienia ich w ciągu trzech dni roboczych. 2 Wyroby stanowiące asortyment banku zostaną przekazane przez wykonawcę protokołem przyjęcia / przekazania do apteki zakładowej zamawiającego z dołączonym wykazem pozycji asortymentowych pozostawionych w depozyt bankowy w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy. 3 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć strony katalogowe z opisami technicznymi oferowanych przedmiotów zamówienia w momencie tworzenia banku. 4 Zamawiający po otwarciu ofert może przesłać do wykonawców wykaz żądanych próbek z podaniem terminu ich dostarczenia 5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje asortymentowe w ramach jednego zadania 6 Zamawiający wymaga zapewnienia szkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem zamawianych wyrobów udokumentowane certyfikatem i punktami szkoleniowymi. ZADANIE Nr 4 Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1 Prowadniki diagnostyczne 1. zbudowane z rdzenia nitynolowego, pokryte PTFE i śliską powłoką hydrofilną 2. sztywności standardowej 3. długości 120, 150 i 180 cm 4. średnicach 0,018, 0,025, 0,032, 0,035, 0,038 5. ze stożkowaną końcówką długości 30 mm, prostą i zagiętą PONADTO: -prowadniki o średnicy 0,035 dostępne również z końcówką o długości 10, 50, 80 mm -prowadniki o średnicy 0,035 dostępne również z podwójnym zagięciem końcówki -prowadniki o średnicy 0,035 i długości: 150, 180 cm dostępne również z końcówką kształtowalną tzw. Shapeable tip (prostą lub zagiętą) -prowadniki o średnicy 0,038 dostępne również z końcówką o długości 10 mm szt. 55 2 Cewniki angiograficzne diagnostyczne do badań naczyniowych: 1. Końcówka cewnika stabilna i atraumatyczna (wysmuklona), wyprofilowana tak by umożliwiała wybiórcze kaniulowanie tętnic 2. Typy ukształtowania końcówki: Renal, Newton, Multipurpose, Simmons, J-Curve, Cobra , DAV , MAN , VANSCHIE , TIPS , VSC , VS VTK ,RIM , MIK. Minimum 40 rodzajów specjalistycznych zakończeń cewnika 3. Cewnik nylonowy zbrojony 4. Marker na końcu cewnika - BICON TIP , widoczna w RTG końcówka cewnika 5. Długość cewnika 45 do 125 cm 6. Dobra sterowalność 1:1 7. Średnica zewnętrzna 4F lub 4,1F, 5F, 6F szt. 15 1 Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia na terenie siedziby zamawiającego banku, uzupełniane banku następować będzie na bieżąco na podstawie protokołu zużycia. w banku muszą znajdować się co najmniej trzy komplety każdej pozycji niniejszego formularza cenowego, z obowiązkiem uzupełnienia ich w ciągu trzech dni roboczych. 2 Wyroby stanowiące asortyment banku zostaną przekazane przez wykonawcę protokołem przyjęcia / przekazania do apteki zakładowej zamawiającego z dołączonym wykazem pozycji asortymentowych pozostawionych w depozyt bankowy w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy. 3 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć strony katalogowe z opisami technicznymi oferowanych przedmiotów zamówienia w momencie tworzenia banku. 4 Zamawiający po otwarciu ofert może przesłać do wykonawców wykaz żądanych próbek z podaniem terminu ich dostarczenia 5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje asortymentowe w ramach jednego zadania 6 Zamawiający wymaga zapewnienia szkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem zamawianych wyrobów udokumentowane certyfikatem i punktami szkoleniowymi ZADANIE Nr 5 Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1 Stent rozprężany na balonie: 1. stent kobaltowo-chromowy typu sloted tube 2. kompatybilny z prowadnikiem 0,035 3. grubość ściany stentu nie większa niż 0,063 4. dł. układu wprowadzającego 80 i 135 cm 5. dostępne średnice od 4,0 do 10,0 mm 6. dostępne długości stentu od 12 do 59 mm 7. wszystkie rozmiary kompatybilne z introduktorem 6F 8. stent wskazany w leczeniu nowo powstałych lub restenotycznych zwężeń miażdżycowych szt. 15 2 Stenty samorozprężalne do t. udowej powierzchownej 1. stent nitylonowy z termiczną pamięcią kształtu 2. kompatybilny z prowadnikiem 0,035 3. możliwość zastosowania introducera 6F i cewnika prowadzącego 8F dla wszystkich rozmiarów 4. długość układu wprowadzającego 80 i 135cm 5. dostępne średnice od 5 do 10mm 6. dostępne długości od 20 do 100mm i dodatkowo 120 i 150 mm dla średnic w zakresie 5-8 mm 7. mechanizm uwalniania stentu możliwy do obsługi jedna ręką szt. 30 3 Stent samorozprężalny do t. poniżej kolana 1. stent nitylonowy z termiczną pamięcią kształtu 2. kompatybilny z prowadnikiem 0,018 3. możliwość zastosowania introducera 4F 4. długość układu wprowadzającego 80-90cm i 120-135cm 5. dostępne średnice od 3 do 8mm 6. dostępne długości od 20 do 100 mm 7. stent wskazany w leczeniu nowo powstałych lub restenotycznych zwężeń miażdżycowych szt. 5 4 Cewnik balonowy wysokociśnieniowy 1. pokrycie ułatwiające manewrowanie w wąskich i krętych naczyniach 2. materiał balonu odporny na zadrapania i uszkodzenia podczas przechodzenia przez zwapniałe ciasne zmiany 3. kompatybilne z prowadnikiem 0,035 4. dostępne średnice od 3 do 14 mm 5. długości 20 - 250 mm (200 mm dostępne dla średnicy 4 - 6 mm; 250 mm dostępne dla a śr. 4 - 6) mm 6. długość układu wprowadzającego 80 i 135 cm (50 cm dla balonów o śr. 5 - 7 mm i dł. 20, 40 mm) 7. możliwość zastosowania introduktora 5 - 7 F w zależności od rozmiaru 8. ciśnienie nominalne 4 - 10 ATM w zależności od rozmiaru 9. RBP 7 - 28 ATM w zależności od rozmiaru szt. 60 5 Cewnik balonowy wysokociśnieniowy 1. pokrycie ułatwiające manewrowanie w wąskich i krętych naczyniach 2. materiał balonu odporny na zadrapania i uszkodzenia podczas przechodzenia przez zwapniałe ciasne zmiany 3. kompatybilne z prowadnikiem 0,018 4. RBP =/> 20 bar 5. dostępne długości 20 - 120mm 6. dostępne śr.2,0 - 4,0mm i 5,0mm dla dł. 20-60 mm 7. długość układu dostarczającego 90 i 135-150cm 8. shaft proksymalny 3,6F 9. shaft dystalny 3,4F szt. 5 6 Cewnik balonowy wysokociśnieniowy do interwencji poniżej kolana 1. balon w systemie OTW, kompatybilny z prowadnikiem 0,014 2. system kompatybilny z introducerem 4F dla wszystkich rozmiarów 3. dł. systemu 90 i 150cm 4. NP = 8atm; RBP = 14atm 5. dostępne średnice od 1,5 do 4mm (dla średnicy 1,5mm dostępne min. 4długości) 6. wymagane długości: 20, 40, 60, 80, 120 i 200mm 7. pokrycie ułatwiające manewrowanie w wąskich i krętych naczyniach 8. materiał balonu odporny na zadrapania i uszkodzenia podczas przechodzenia przez zwapniałe ciasne zmiany szt. 10 7 Prowadniki zabiegowe 1. sterowalny prowadnik zabiegowy o średnicy 0,035 z taperowaną końcówką 0,025 o długości 17cm 2. długość prowadnika od min 180 do min 300 cm z powłoką ułatwiającą przejście przez zwężone tętnice 3. dostępne również prowadniki 0,014; 0,018 o dł. 190 i 300 cm szt. 10 8 Systemy zamykające do naczyń 1. do wyboru systemy szewne i na zasadzie nitynolowego klipsa szt. 15 1 Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia na terenie siedziby zamawiającego banku, uzupełniane banku następować będzie na bieżąco na podstawie protokołu zużycia. w banku muszą znajdować się co najmniej trzy komplety każdej pozycji niniejszego formularza cenowego, z obowiązkiem uzupełnienia ich w ciągu trzech dni roboczych. 2 Wyroby stanowiące asortyment banku zostaną przekazane przez wykonawcę protokołem przyjęcia / przekazania do apteki zakładowej zamawiającego z dołączonym wykazem pozycji asortymentowych pozostawionych w depozyt bankowy w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy. 3 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć strony katalogowe z opisami technicznymi oferowanych przedmiotów zamówienia w momencie tworzenia banku. 4 Zamawiający po otwarciu ofert może przesłać do wykonawców wykaz żądanych próbek z podaniem terminu ich dostarczenia 5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje asortymentowe w ramach jednego zadania 6 Zamawiający wymaga zapewnienia szkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem zamawianych wyrobów udokumentowane certyfikatem i punktami szkoleniowymi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.11.17.10 - Wyroby do angiografii .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP asortyment objęty zamówieniem, dla którego jest to wymagane, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie: deklarację zgodności CE, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych; NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER ZADANIA I POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, Formularze cenowe Zadanie Nr 1 - Nr 5, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie wyłącznie na skutek: zaistnienia możliwości obniżenia cen. 2. W przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zmiany dotyczące danych obydwu stron umowy w tym zmiana osoby reprezentującej, zmiany teleadresowe, zmiany w nazwie firmy, zmiany rachunku bankowego, itp. 3. zmiana wielości opakowania nie powodująca zmiany ogólnej ilości (sztuk) objętego przedmiotową umową oraz nie powodująca zmiany ceny 4. Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian 6. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do złożenia na piśmie wniosku o zmianę postanowień zawartej umowy wraz z uzasadnieniem zaistnienia okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.108spzoz.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Ul. Kościuszki 30 19-300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 09:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Ul. Kościuszki 30 19-300 Ełk Pokój nr 22 - Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 04.07.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.