Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-19
Gdańsk: dzierżawa stacji transformatorowej dla Teatru Wybrzeże w Gdańsku przy ul. Świętego Ducha 2 wraz z wykonaniem tymczasowego zasilania Teatru Wybrzeże i rozbiórką budynku po dotychczasowej trafostacji
Numer ogłoszenia: 118330 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr "Wybrzeże" , ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3011836, faks 058 3012046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrwybrzeze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dzierżawa stacji transformatorowej dla Teatru Wybrzeże w Gdańsku przy ul. Świętego Ducha 2 wraz z wykonaniem tymczasowego zasilania Teatru Wybrzeże i rozbiórką budynku po dotychczasowej trafostacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia będzie dzierżawa stacji transformatorowej dla Teatru Wybrzeże w Gdańsku przy ul. Świętego Ducha 2 wraz z wykonaniem tymczasowego zasilania Teatru Wybrzeże i rozbiórką budynku po dotychczasowej trafostacji. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Montaż na dziedzicu Starej Apteki w Gdańsku przy ul. Kołodziejskiej tymczasowej stacji transformatorowej o następujących parametrach: a. transformator: 630kVA olejowy - okres dzierżawy 12 miesięcy b. układ pomiarowy: wg standardów Energa Operator c. rozdzielnica SN-15kV: 3 pola (2 pola liniowe i 1 pole transformatorowe) d. rozdzielnica nN-0,4kV: 4 pola odbiorcze z układem półpośrednim zgodnie z warunkami (każde 630A) 2) Ułożenie i podłączenie tymczasowych kabli SN-15kV a. kable istniejące-7x HAKFtA 3x120, kable tymczasowe- 7x 3x XRUHAKXS 1x120 b. wykonanie 7 muf kablowych na istniejących kablach SN-15kV c. wykonanie 6 głowic kablowych na nowych kablach SN-15kV d. ułożenie rur osłonowych HDPE 160 na wszystkich kablach 3) Ułożenie i podłączenie tymczasowych kabli nN-0,4kV a. istniejące kable: kable istniejące- 4x YAKY 4x240, 1x YAKY 4x150, 1x YAKY 4x120, kable tymczasowe- 4x YAKXS 4x240, 1x YAKXS 4x240, 1x YAKXS 4x120 zasilanie szafki SOU 1x YAKXS 4x120 l= 1x 93m zasilanie p.poż. 4x YKY 1x70 l= 4x20m b. wykonanie 7 muf kablowych na istniejących kablach nN-0,4kV c. ułożenie rur osłonowych HDPE 160 na wszystkich kablach 4) Zasilanie istniejącej rozdzielni głównej RG 2x4x YKY 1x185 o długości ok. 42 mb. 5) Demontaż istniejącej stacji transformatorowej T-1983 TEATR GDAŃSK (zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ) a. rozbiórka istniejącej stacji i obiektu przyległego (dawny WC) około 40 m3 b. wywóz gruzu c. utylizacja urządzeń elektrycznych i odpadów budowlanych 6) Prace towarzyszące a. utylizacja starych kabli b. pomiary ochronne c. geodezja powykonawcza d. wykonanie podbudowy z ułożeniem bruku - kostka granitowa 7x7x7 cm - ok. 12m2, e. ułożenie 4 rur osłonowych HDPE 160 w ulicy Teatralnej - długość ok. 6m f. wykonanie przebić w murach o grubości 1m: ceglanym - 1m x 1m betonowym - 0,8m x 0,6m g. wykonanie wykopu wzdłuż muru w ulicy Teatralnej w celu ułożenia rur osłonowych wraz z odtworzeniem nawierzchni po zakończeniu prac h. wykonanie uszczelnień w przejściach przez mury 3. Wykonawca przez okres dzierżawy stacji transformatorowej będzie zobowiązany do jej serwisowania oraz będzie wykonywał comiesięczne przeglądy stacji. 4. W zakresie zamówienia jest wydzielenie i ogrodzenie terenu, na którym prowadzone będą prace oraz zabezpieczenie wykopów, w postaci szalunków oraz ewentualnej kładki przez wykop na ul. Teatralnej. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach umowy dokonywał wszystkich wymaganych uzgodnień dotyczących przedmiotu zamówienia z Energa SA..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.17.00.00 - Transformatory 31.31.10.00 - Podłączenia energetyczne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4.000 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, która jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego w specjalności : - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych UWAGA! Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające mu kwalifikacje zawodowe / dokumenty uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem art. 12a i innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.)oraz ustawy z dnia 19 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 ze zm.) Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 65
- 2 - Termin wykonania - 35
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, stosownie do treści art. 144 ust.1 ustawy przewiduje następujące możliwości dokonania zmian zawartej umowy: 1) zmiana osób wskazanych w umowie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy, inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy), przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy; przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ; 2) zmiana lub przedłużenie terminu wykonania robót w przypadkach: a) natrafienie na różnego rodzaju wykopaliska (zabytki) i związaną z tym koniecznością prowadzenia prac archeologicznych, b) konieczność dokonania zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dokonania zmian w projekcie oraz ewentualnie o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany; c) konieczność wykonania robót zamiennych, o których mowa w ust. 4 pkt. 5 o czas niezbędny na ich realizację; d) wystąpienia siły wyższej - pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie; 3) decyzji Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, o zleceniu określonego zakresu robót podwykonawcom, pomimo iż w swojej ofercie przetargowej Wykonawca oświadczył, że zamierza pełen zakres robót budowlanych wykonać samodzielnie, 4) zmiany podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem spełniania przez nowego podwykonawcę określonych postanowień SIWZ, w szczególności tych określonych we wzorze umowy; 5) konieczność wykonania robót zamiennych: a) w sytuacji zaistnienia obiektywnej niemożliwości wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, spowodowanej warunkami terenowymi istniejącymi na placu budowy w trakcie robót budowlanych, napotkaniu niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji podziemnych, dla których zachodzi potrzeba ich przebudowy lub naprawy albo - pod warunkiem zatwierdzenia tych zmian przez projektanta; wykonanie robót zamiennych nie wpłynie na zmianę wysokości umówionego wynagrodzenia ryczałtowego; b) w sytuacji zaistnienia możliwości wprowadzenia lepszych rozwiązań technologicznych lub lepszych materiałów w stosunku do zaprojektowanych pod warunkiem zatwierdzenia tych zmian przez autora projektu, a nowe rozwiązania są korzystne dla Zamawiającego; wykonanie robót zamiennych nie wpłynie na zmianę wysokości umówionego wynagrodzenia ryczałtowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.teatrwybrzeze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Wybrzeże w Gdańsku, ul. Św. Ducha 2, 80-834 Gdańsk, pok. 218..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Teatr Wybrzeże w Gdańsku, ul. Św. Ducha 2, 80-834 Gdańsk, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup usług wsparcia i usług konsultingowych w zakresie wsparcia zarządzania projektem finansowanym z programu ERASMUS+
- Sukcesywna dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części: Część I - Sukcesywna dostawa mebli biurowych Część II - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych
- Remont chodnika oraz zmiana lokalizacji wiaty śmietnikowej na terenie Przedszkola nr 4 przy ul. Do Studzienki 36 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 211 z linią kolejową nr 229 w Sierakowicach
- "Przebudowa tarasów w Przedszkolu nr 41 przy ul. Głębokiej 19 w Gdańsku."
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 118 lok. 6 i ul. Małomiejskiej 36 lok. 12 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie Śląskiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina Świdnica z podziałem na zadania
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lisie Jamy i Dąbrowa wraz z przebudową sieci wodociągowej w miejscowości Tymce
- Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Centralnej 59 w Kobiórze
- Przebudowa części Szkoły Podstawowej w Izdebkach na żłobek w ramach zadania pn. "Żłobek AKTYWNY MALUCH w Izdebkach, 36-203 Izdebki 438"
więcej: Transformatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.