Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Warszawa: Barterowa wymiana usług reklamowych pomiedzy Polskim Radiem S.A. a Edipresse Polska SA wydawcą dwutygodników Przyjaciółka, Pani Domu i Viva (znak sprawy:BZ/DPzp-18/11)
Numer ogłoszenia: 118365 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Obsługi Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459359, faks 022 6453959, 6455996.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Barterowa wymiana usług reklamowych pomiedzy Polskim Radiem S.A. a Edipresse Polska SA wydawcą dwutygodników Przyjaciółka, Pani Domu i Viva (znak sprawy:BZ/DPzp-18/11).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest barterowa wymiana usług reklamowych pomiędzy Polskim Radiem S.A a Edipresse Polska S.A. polegająca na zamieszczaniu w ramach wynegocjowanego limitu świadczeń, reklam Polskiego Radia na łamach dwutygodników Pani Domu, Przyjaciółka i Viva przez Edipresse S.A. oraz emitowaniu reklam dźwiękowych przez Poskie Radio wydawcy dwutygodników Pani Domu, Viva, Przyjaciółka w Programach I, II, III, IV Polskiego Radia oraz Polskiego Radia dla Zagranicy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Edipresse Polska S.A., ul. Wiejska 19, 00-480 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 153750,00
Oferta z najniższą ceną: 153750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 153750,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a) i lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający ma prawną możliwość udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, miedzy innymi w sytuacji, gdy dana usługa (lub dostawa albo robota budowlana) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze może być świadczona (wykonana) tylko przez jednego wykonawcę, jak również w przypadku, gdy przedmiot zamówienia może być świadczony tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy barterowej wymiany usług reklamowych w roku 2011 pomiędzy Polskim Radiem SA a Edipresse Polska S.A. właścicielem tytułów dwutygodników Przyjaciółka, Pani Domu i Viva, któremu przysługuje prawo ochrony własności przemysłowej ex lege. Wzajemna wymiana świadczeń reklamowych polegałaby na tym, iż na łamach Przyjaciółki, Pani Domu i Viva zamieszczane byłyby reklamy promujące przedsięwzięcia organizowane bądź współorganizowane przez Polskie Radio, np. Piknik Naukowy, Lato z radiem oraz reklamy poszczególnych Programów i ich projektów, zaś na antenach Polskiego Radia - spoty reklamujące wydawnictwo Edipresse Polska SA oraz wydawane przez niego tytuły. Decyzja Agencji Promocji i Programów jest poparta badaniami, z których wynika, że wszystkie ww. dwutygodniki są obecnie w ścisłej czołówce tzw. prasy kobiecej. Przyjaciółka jest obecnie na pierwszym miejscu w sprzedaży i czytelnictwie wśród poradników. Znaleźć w niej można oprócz porad z zakresu kulinariów, zdrowia mody, urody, psychologii, prawa i finansów, również reportaże, historie czytelników i rozrywkę. Pani Domu to również jeden z liderów wśród poradników. Znaleźć w nim można sprawdzone i praktyczne porady, wypowiedzi ekspertów, a także pomysły i inspiracje dla każdej Pani Domu. Viva z kolei w szczególny sposób łączy kulturę popularną z kulturą wysoką. Na bieżąco śledzi, co się dzieje w świecie polityki, kultury i showbiznesu, zagląda za kulisy wydarzeń. Głównymi czytelnikami ww. magazynów są, oczywiście, kobiety. W przypadku Przyjaciółki i Pani Domu przeważają wśród nich panie w wieku od 50 do 59 lat, zamieszkałe na wsiach i w mniejszych miastach z wykształceniem zawodowym i średnim. W przypadku Vivy natomiast przeważają kobiety pomiędzy 24 a 35 rokiem życia, mieszkające zarówno na wsi jak i miastach z wykształceniem średnim i wyższym. Analiza dopasowania do grupy celowej poszczególnych projektów oraz Programów Polskiego Radia pokazuje więc dużą zbieżność pomiędzy odbiorcami Przyjaciółki, Pani Domu i Vivy a słuchaczami Polskiego Radia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji domofonowo - przyzywowej oraz kontroli dostępu w pawilonie E Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Publikacja i promocja artykułów eksperckich na ogólnopolskiej platformie internetowej i serwisach tematycznych dotyczących edukacji
- Odnowienie rocznego kontraktu serwisowego do posiadanej przez użytkownika licencji IDL wraz z dostawą nowej licencji
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego opartego o rozwiązanie firmy Fortinet wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi asysty technicznej (...)
- Usługa ratownictwa wodnego
- Zakup układów oddechowych do urządzeń medycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa promocji projektu naukowego: Promocja wyników badań i raportów naukowych, stworzenie dedykowanej strony internetowej, stworzenie spotu wideo wraz z kampanią społeczną (...)
- Usługa udostępnienia EC1 Łódź przedpłaconych kont reklamowych Meta Ads i Google Ad
- Obsługa w zakresie reklamy na nośnikach zewnętrznych.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.