Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-18
Iwanowice: Organizacja i przeprowadzenie kursów i warsztatów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iwanowicach etap II w ramach projektu pt: Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice
Numer ogłoszenia: 118386 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwanowice , Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice, woj. małopolskie, tel. 012 3884003, faks 012 3884030.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwanowice.malopolska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów i warsztatów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iwanowicach etap II w ramach projektu pt: Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - AKTYWNA INTERGRACJA Tytuł projektu - Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałenie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt obejmuje lata 2010-2012 r. realizowany dla 49 uczestników ogółem. W każdym roku (grupa docelowa) Uczestnikami Projektu są osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, zameldowane/zamieszkujące w Gminie Iwanowice, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej i korzystają ze świadczeń pomocy społecznej - osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo, otoczenie osób wykluczonych społecznie. Przedmiot zamówienia realizowany będzie ściśle w ZADANIACH z podziałem na etapy w latach 2010-2012. 1. W 2011 r. zaplanowano ETAP II, który składa się z następujących ZADAŃ: 1) ZADANIE I - KONSULTACJE Z PSYCHOLOGIEM - indywidualne formy wsparcia psychologicznego - dla 19 osób (Uczestników Projektu) w II i III kwartale 2011 r. Dwie indywidualne konsultacje z psychologiem po 1 godzinie zegarowej dla 19 osób, łącznie 38 godzin zegarowych. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice, w odległości do 2 km od siedziby Zamawiającego. 2) ZADANIE II - TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH - dla 19 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin zegarowych. Dwie grupy po 9 i 10 osób, 15 godzin na grupę (3 dni x 5 godz.). Termin II i III kwartał 2011 r. Forma stacjonarna. Założenia treningu: podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową. Trening w zakresie: komunikacji, autoprezentacji, kultury osobistej, finanse domowe, sprawy w urzędzie, zarządzanie czasem, stres, asertywność. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w materiały szkoleniowe oraz publikacje dot. tematu zajęć (książka - poradnik dot. komunikacji, tematyki zajęć dla każdego Uczestnika Projektu). Szczegółowa tematyka zajęć zostanie ustalona z Zamawiającym. Zamawiający zapewni lokal na terenie gminy Iwanowice. 3) ZADANIE III - WARSZTATY Z DORADCĄ ZAWODOWYM - usługi wspierające - dla 19 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin zegarowych. Dwie grupy po 9 i 10 osób, 15 godzin na grupę (3 dni x 5 godz.). Termin II i III kwartał 2011 r. Forma stacjonarna. Założenia warsztatów: rozwijanie umiejętności zarządzania własną karierą, metody aktywnego poszukiwania pracy, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych, rozmowa kwalifikacyjna, autoprezentacja, w tym indywidualne poradnictwo zawodowe (analiza SWOT). Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w materiały szkoleniowe oraz publikacje dot. tematu zajęć (książka - poradnik dot. tematyki zajęć dla każdego Uczestnika Projektu). Szczegółowa tematyka zajęć zostanie ustalona z Zamawiającym. Zamawiający zapewni lokal na terenie gminy Iwanowice. 4) ZADANIE IV BADANIA PROFILAKTYCZNE - badania profilaktyczne lub specjalistyczne w związku z możliwością podjęcia zatrudnienia - dla 19 osób (Uczestników Projektu). Założenia: pakiet podstawowych badań - ogólne badania lekarskie, badania analityczne: morfologia, mocz, glukoza, lipidogram, hormony tarczycy, EKG, rentgen klatki piersiowej, cytologia. Termin II, III kwartał 2011 r. Forma stacjonarna. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice do przeprowadzenia w/w badań. 5) ZADANIE V - KURS PRAWA JAZDY KAT. B - dla 10 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin teoretycznych, 30 godzin praktycznych. Termin II, III, IV kwartał 2011 r. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice, w odległości do 2 km od siedziby Zamawiającego. W cenie oferty należy uwzględnić badania lekarskie oraz opłatę za 1 egzamin państwowy teoretyczny i 1 egzamin państwowy praktyczny przypadający na 1 osobę. Zamawiający przewiduje wykupienie uzupełniających godzin praktycznych w ilości 10 godz. na osobę, łącznie 100 godz. 6) ZADANIE VI - KURS Z PODSTAW OBSŁUGI KOMPUTERA - dla 6 osób (Uczestników Projektu) w ilości 20 godzin zegarowych (5 dni x 4 godz.). Termin II, III kwartał 2011 r. Forma stacjonarna. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w materiały szkoleniowe oraz publikacje dot. elementarnych podstaw z obsługi komputera (książka - poradnik dla każdego Uczestnika Projektu). Wykonawca zapewni również catering dla 6 osób (Uczestników Projektu) w terminie i w miejscu realizacji kursu w postaci suszu konferencyjnego (kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków, 3 rodzaje ciastek). Zamawiający zapewni lokal - salę komputerową na terenie gminy Iwanowice. 7) ZADANIE VII - KURS NA OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO - dla 5 osób (Uczestników Projektu). Termin II, III kwartał 2011 r. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Krakowa. W cenie oferty należy uwzględnić opłatę za 1 egzamin przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego przypadającą na 1 osobę. Wykonawca we własnym zakresie opłaci uczestnikom kursu konieczne badania lekarskie z zakresu medycyny pracy. Celem kursu jest uzyskanie przez uczestników kursu uprawnień operatora wózków jezdniowych podnośnikowych wszystkich typów z napędem spalinowym, akumulatorowym, na gaz propan-butan LPG. 8) ZADANIE VIII - KURS FLORYSTA - BUKIECIARZ - dla 7 osób (Uczestników Projektu) w ilości 60 godzin zegarowych. Termin II, III kwartał 2011 r. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice, w odległości do 2 km od siedziby Zamawiającego. W cenie usługi należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe niezbędne do przeprowadzenia kursu. Zamawiający przewiduje wykupienie uzupełniających godzin praktycznych w ilości 10 godz. 9) ZADANIE IX - KURS MAŁA GASTRONOMIA - dla 2 osób (Uczestników Projektu) w ilości 60 godzin zegarowych. Termin II, III kwartał 2011 r. W cenie usługi należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe niezbędne do przeprowadzenia kursu. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Krakowa.. Zamawiający przewiduje wykupienie uzupełniających godzin praktycznych w ilości 10 godz. 10) ZADANIE X - KURS PROFESJONALNY SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH - dla 4 osób (Uczestników Projektu) w ilości 60 godzin zegarowych. Termin II, III kwartał 2011 r. W cenie usługi należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe niezbędne do przeprowadzenia kursu. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Krakowa. 11) ZADANIE XI - KURS PODSTAWOWY SPAWANIA W OSŁONIE CO2 I ARGONU - dla 1 osoby (Uczestnika Projektu). Termin II, III kwartał 2011 r. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Krakowa. W cenie usługi należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe niezbędne do przeprowadzenia kursu. 12) ZADANIE XII - CATERING - dla 19 osób (Uczestników Projektu) przez 12 dni (grupa 10 osobowa przez 6 dni oraz grupa 9 osobowa przez 6 dni) - gorący posiłek (jedno danie obiadowe), susz konferencyjny (kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków, 3 rodzaje ciastek) na okres warsztatów i treningu kompetencji. Termin II, III kwartał 2011 r. Usługa cateringu będzie realizowana w terminie i na miejscu realizacji usług: trening kompetencji i umiejętności społecznych oraz warsztaty z doradcą zawodowym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP dla: 1) ZADANIA V - Zamawiający przewiduje wykupienie uzupełniających godzin praktycznych w ilości 10 godz. na osobę, łącznie 100 godz. 2) ZADANIA VIII - Zamawiający przewiduje wykupienie uzupełniających godzin praktycznych w ilości 10 godz. 3) ZADANIA IX - Zamawiający przewiduje wykupienie uzupełniających godzin praktycznych w ilości 10 godz.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 39.22.20.00 - Artykuły cateringowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (Załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w tym przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie wynikają z winy Wykonawcy. 2. Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia: 1) wady lub zmiany w przedmiocie programu realizacji o czas niezbędny dla dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, 2) zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania usługi, 3) zmian w przedmiocie programu w wyniku zmian przepisów prawa, 4) rezygnacji z części usługi przez Zamawiającego/ wprowadzenie usług zamiennych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 3. Wszelkie zmiany do umowy muszą być dokonane w formie pisemnych aneksów podpisanych przez Strony, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwanowice.malopolska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminy Ośrodek Pomocy Społecznej w Iwanowicach, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice - pok. nr 2 (obok banku).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99 - pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - AKTYWNA INTERGRACJA Tytuł projektu - Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałenie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa urządzeń i usług w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" - część I
- Poradnictwo specjalistyczne- specjalistyczny trening Biofeedback EEG
więcej: Artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.