eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkórczUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 520.000 PLN na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa drogi gminnej nr 241060G - ulicy Zielonej w mieście Skórcz - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Skórcz: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 520.000 PLN na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa drogi gminnej nr 241060G - ulicy Zielonej w mieście Skórcz - etap II
Numer ogłoszenia: 118387 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172620 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Skórcz, ul. Główna 40, 83-220 Skórcz, woj. pomorskie, tel. 058 5824754, 5825224, faks 058 5824674.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 520.000 PLN na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa drogi gminnej nr 241060G - ulicy Zielonej w mieście Skórcz - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na zadanie inwestycyjne pod nazwą Przebudowa drogi gminnej nr 241060G - ulicy Zielonej w mieście Skórcz - etap II na następujących warunkach: a) kwota kredytu: 520.000 PLN (słownie: pięćsetdwadzieściatysięcyzłotych), b) rodzaj kredytu: długoterminowy, c) okres kredytowania: od dnia uruchomienia do 30.12.2020 r. d) karencja w spłacie kapitału kredytu: pierwsza spłata 30.03.2014 r. e) planowane kwoty i terminy uruchomienia kredytu:- do dnia 15.07.2013 r. - 260.000 zł, - do dnia 30.09.2013 r. - 260.000 zł f) spłata kapitału kredytu w złotych polskich następować będzie w ratach kwartalnych, począwszy od I kwartału 2014 roku (30 dnia miesiąca kończącego dany kwartał): - 2014 r. - 4 raty po 15.000 zł, - 2015 r. - 4 raty po 15.000 zł, - 2016 r. - 4 raty po 15.000 zł, - 2017 r. - 4 raty po 20.000 zł, - 2018 r. - 4 raty po 20.000 zł, - 2019 r. - 4 raty po 20.000 zł, - 2020 r. - 4 raty po 25.000 zł, g) odsetki naliczone w ratach kwartalnych, liczone od faktycznie wykorzystanych środków, płacone 30 dnia miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, pierwsza spłata odsetek 30 września 2013 r., h) jeżeli termin spłaty raty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności, i) oprocentowanie w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 3M ustaloną z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego naliczanie odsetek, powiększoną o niezmienną w całym okresie kredytowania marżę Banku - kredytodawcy, j) w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą od faktycznie uruchomionej kwoty, a nie do końca umowy zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, k) zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, l) wymaga się, aby wykonawca złożył w druku oferty oświadczenie, że w związku z udzieleniem i obsługą kredytu nie będą naliczane inne opłaty i prowizje niż wymienione w SIWZ takie jak: - prowizja za sporządzenie aneksów, - prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu, - prowizja od niewykorzystanej kwoty kredytu, itp.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Skórczu, ul. Główna 40A, 83-220 Skórcz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104739,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104739,04

  • Oferta z najniższą ceną: 104739,04 / Oferta z najwyższą ceną: 104739,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.