To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-02
Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Rynek pracy - ocean szans i możliwości Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 EFS POKL, mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych kwalifikacji i umiejętności w zakresie: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej. Znak sprawy ZP/6/2014
Numer ogłoszenia: 118389 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96907 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach, ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Rynek pracy - ocean szans i możliwości Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 EFS POKL, mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych kwalifikacji i umiejętności w zakresie: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej. Znak sprawy ZP/6/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa z zakresu szkolenia. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Rynek pracy - ocean szans i możliwości Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 EFS POKL, mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych kwalifikacji i umiejętności w zakresie: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej. Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80530000-8. Znak sprawy ZP/6/2014. - Celem szkolenia jest uzyskanie nowych umiejętności i kwalifikacji przez uczestników szkolenia. - Proponowana liczba godz.: 70 godzin dla każdego z uczestników szkolenia. - Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie od poniedziałku do piątku. W przypadkach uzasadnionych dopuszcza się odbywanie szkolenia w soboty. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy. - Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Plan nauczania powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. - Miejsce realizacji szkolenia: miasto Starachowice lub miejscowość w promieniu do 60 km od Starachowic, - W przypadku gdy, szkolenie będzie realizowane poza miastem Starachowice, koszty dojazdu uczestników szkolenia pokrywa Wykonawca. - Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową oraz opracuje szczegółowy harmonogram szkolenia - Wykonawca zapewni opiekuna sprawującego nadzór nad grupą szkoleniową oraz osobę czuwającą nad prawidłową realizacją szkolenia. - Wykonawca zapewni serwis kawowy. - Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. - Wykonawca zapewni warunki szkolenia zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. - Wykonawca zobowiązany jest do upowszechniania informacji poprzez oznaczenie sal wykładowych, materiałów dydaktycznych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją szkolenia, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały piśmienne (zeszyt, długopis, itp.), materiały dydaktyczne (podręczniki, skrypty, inne materiały niezbędne do realizacji szkolenia ) oraz szczegółowy harmonogram szkolenia. - Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia z wyjątkiem osób posiadających z tytułu uczestnictwa w szkoleniu prawo do stypendium szkoleniowego. - W przypadku gdy szkolenie kończy się egzaminem, egzamin zorganizuje i opłaci Wykonawca zamówienia. - Wykonawca wyda dokument zawierający logo EFS POKL (zaświadczenie, dyplom, certyfikat), potwierdzający ukończenie szkolenia zawierający, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 1. Zamawiający przewiduje: ze strony Wykonawcy możliwość zmiany: opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera gdy zmiana dotyczy osoby, której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by zaproponowana osoba posiadała tożsame lub wyższe kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia wskazane przez Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga aneksowania umowy. Zamawiający przewiduje zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego w załączniku oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga jedynie akceptacji Zamawiającego. ze strony Zamawiającego: zmianę terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia), zmianę terminu przeprowadzenia szkolenia, zmianę liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób przeszkolonych i ceny jednostkowej). Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych w umowie. W przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: a) wzór ankiety dla uczestników szkolenia, b) wzór dokumentacji potwierdzającej ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającego o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: numer z rejestru imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość; nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie; formę i nazwę szkolenia; okres trwania szkolenia; miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzająca szkolenie.tj. wzór zaświadczenia, dyplomu, certyfikatu itp. zawierający logo EFS POKL, c) harmonogram zajęć zawierający logo EFS POKL, d) szczegółowy program szkolenia opatrzony logo EFS POKL w szczególności zawierający: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, - cele szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, - opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - przewidziane sprawdziany i egzaminy. Program szkolenia powinien być sporządzony z wykorzystaniem standardów kwalifikacji i modułowych programów szkoleń zawodowych, o ile są one dostępne w bazach danych prowadzonych przez ministra. Nie dostarczenie przez Wykonawcę w/w dokumentów, będzie skutkowała odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy. - Przed rozliczeniem finansowym przedmiotu zamówienia Zamawiający w formie protokołu dokona odbioru zadania zleconego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Rynek Pracy - ocean szans i możliwości, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.
- Akademia Przedsiębiorczości Spółka z o.o., ul. Zgodna 2, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3410,00
Oferta z najniższą ceną: 3410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24120,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Remont oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Starachowickiego.
- Przebudowa pomieszczeń na I piętrze w budynku A i C w celu dostosowania i modernizacji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego do aktualnych wymagań i przepisów.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1795T Lubienia - Budy Brodzkie - Młynek na odcinku od km 0+000 do km 1+685
- Wykonanie remontów bieżących nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs profesjonalnej sekretarki z obsługą komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.