Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-13
Stargard Szczeciński: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 118398 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, ul. I Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 5784014, fax (091) 5780537.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupstargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego niezbędnego do funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Stargardzie Szczecińskim. Przedmiotowy postępowanie dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych, w następujacych częściach: 1)sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem, 2)oprogramowanie komputerowe, 3)program - system informacji prawnej, 4)program do prowadzenia inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi wraz z wyposażeniem, 5)program do obsługi kadr i płac
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1) nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 2) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiajacy będzie dokonywał oceny spełnienia powyższych warunków sprawdzając złożone oświadczenia przez Wykonawców, którzy złożą oferty w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy w przedmiotowym postępowaniu będzie żądał od Wykonawców następujacych dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta cenowa - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustaw prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w ustawie prawo zamówień publicznych: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie; a) oświadczenie wykonawcy składane zgodnie z art.44 ustawy prawo zamówiń publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, b)zaakceptowany projekt umowy dotyczący danej części zamówienia - załącznik od nr 5a do 5e do SIWZ, c)wykaz sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dotyczącego danej części zamówienia wraz z nazwami modeli, urządzeń, podzespołów, oprogramowania oraz ceną - załącznik nr 4 do SIWZ. d)w przypadku Wykonawców działających wspólnie: - każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z rozdziałem I Instrukcja dla Wykonawców pkt 4 ppkt 4.2, ppkt 4.3 lit. a), ppkt 4.4 lit. a), - zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, - oraz zaakceptowany projekt umowy przez każdego Wykonawcę, e)upoważnienie osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź w innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego, f)dokumenty wymagane w SIWZ zawarte w dziale II Opis przedmiotu zamówienia dotyczące każdej części zamówienia, na którą jest składana oferta przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupstargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim ulica Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim ulica Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński pok. nr 204.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakupiony sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania POwiatowego Urzędu Pracy w Stargardzie Szczecińskim. Zakupiony sprzęt i oprogramowanie komputerowe zostanie przeznaczony do wszystkich działów urzędu. Wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza wartości okreslonej w art.11 ust.8 ustawy prawo zamówień publicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.24.10.00-0, 30.24.82.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: oprogramowanie komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakupione oprogramowanie komputerowe jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Stargardzie Szczecińskim. Zakupione oprogramowanie komputerowe zostanie przeznaczony do wszystkich działów urzędu. Wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza wartości okreslonej w art.11 ust.8 ustawy prawo zamówień publicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0, 30.24.80.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: program - system informacji prawnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakupiony program - system informacji prawnej jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Stargardzie Szczecińskim. Zakupiony program - system informacji prawnej zostanie przeznaczony do wszystkich działów urzędu. Wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza wartości okreslonej w art.11 ust.8 ustawy prawo zamówień publicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0, 30.24.82.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: program do prowadzenia inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi wraz z wyposażeniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakupiony program do prowadzenia inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi wraz z wyposażeniem jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Stargardzie Szczecińskim. Zakupiony program do prowadzenia inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi wraz z wyposażeniem zostanie przeznaczony do działu finansowo - księgowego. Wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza wartości okreslonej w art.11 ust.8 ustawy prawo zamówień publicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0, 30.24.82.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: program do obsługi kadr i płac.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakupiony program do obsługi kadr i płac jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Stargardzie Szczecińskim. Zakupiony program do obsługi kadr i płac zostanie przeznaczony do działu finansowo - księgowego oraz działu administracji i kadr. Wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza wartości okreslonej w art.11 ust.8 ustawy prawo zamówień publicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0, 30.24.82.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Gminie Kozy" dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 2- dwie częśći
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.