Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2010-05-11
Lubań: Przetarg nieograniczony ZP-2FP/2010 na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunkach
1. Pracownik robót wykończeniowych,
2. Cieśla- dekarz + operator windy dekarskiej,
3. Spawanie stali metodą TIG i MAG
Numer ogłoszenia: 118419 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu , ul. Lwówecka 10, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7222548, faks 075 7223278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wrlu@praca.gov.pl lub pup@powiatluban.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony ZP-2FP/2010 na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunkach 1. Pracownik robót wykończeniowych, 2. Cieśla- dekarz + operator windy dekarskiej, 3. Spawanie stali metodą TIG i MAG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunkach: 1. Pracownik robót wykończeniowych, 1 grupa 15 osobowa 2. Cieśla- dekarz + operator windy dekarskiej, 1 grupa 10 osobowa 3. Spawanie stali metodą TIG i MAG, 1 grupa 15 osobowa.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie wg zastosowania formuły: spełnia/ niespełna w oparciu o złożone przez wykonawcę /Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że przeszkolił co najmniej 3 grupy osób bezrobotnych w ramach szkoleń grupowych, minimum 5 osobowych, w zakresie objętym zamówieniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzonej działalności, w oparciu o informacje zawarte w druku /Wykaz usług szkoleniowych/ stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi, których dotyczy oferta zostały wykonane należycie (np. w formie referencji, zaświadczeń).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje: (1) salą szkoleniową, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp, w której odbywać się będzie szkolenie w zakresie zajęć teoretycznych, wyposażoną w odpowiednią ilość miejsc /w stosunku do liczby osób danego szkolenia/, i stolików, dla każdego uczestnika odrębne miejsce oraz zapewni wyposażenie w środki dydaktyczne tj. tablicę, projektor multimedialny itp., z dostępem do sanitariatów, (2) odpowiednim sprzętem i narzędziami do realizacji części praktycznej szkolenia. Używane materiały, sprzęt, urządzenia, instalacje itp. wykorzystywane przy realizacji szkolenia muszą być zgodne z normami polskimi, posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty i dopuszczenia oraz być zgodne z zaleceniami inspektorów nadzoru. (a) przy Pracownik robót wykończeniowych tj. rusztowania, pojemniki budowlane, mieszadła do zapraw, szpachle, pace, kielnie i drobny sprzęt budowlany (młotki, obcęgi, poziomice murarskie) oraz odpowiednią ilością materiałów budowlanych tj. pustaki ścienne, cegły, płyty gipsowo - kartonowe, zaprawy murarskie i innym sprzętem, narzędziami i materiałami niezbędnymi do realizacji części praktycznej szkolenia. (b) Cieśla- dekarz + operator windy dekarskiej dysponowanie nowoczesnymi i sprawnymi maszynami i urządzeniami, dostosowanymi do liczby uczestników na zajęciach praktycznych w wybranych obiektach - dysponowanie windą dekarską. (c) Spawanie stali metodą TIG i MAG pomieszczenie do szkolenia praktycznego powinno być wyposażone w co najmniej 5 stanowisk spawalniczych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz spełniają następujące wymagania: 1) Przy szkoleniu Pracownik robót wykończeniowych: a) do realizacji zajęć teoretycznych: co najmniej jeden wykładowcę z wykształceniem wyższym - inżynier budownictwa, albo co najmniej jedne wykładowcę z kierunkowym wykształceniem oraz doświadczeniem w przeprowadzeniu minimum 5 szkoleń zawodowych o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia, udokumentowane odpowiednimi zaświadczeniami, dokumentami. b) do realizacji zajęć praktycznych: co najmniej jedna osoba musi posiadać tytuł technik budownictwa (udokumentowane odpowiednim dyplomem) i minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia 2) Przy szkoleniu Cieśla- dekarz + operator windy dekarskiej : a) do realizacji zajęć teoretycznych: co najmniej jednego wykładowcę z wykształceniem średnim zgodnym z kierunkiem szkolenia lub doświadczeniem zawodowym związanym z kierunkiem szkolenia b) do realizacji zajęć praktycznych: co najmniej jedna osoba z tytułem czeladnika lub mistrza posiadająca doświadczenie zawodowe w kierunku przedmiotu zamówienia potwierdzone dyplomem mistrza albo świadectwem czeladniczym 3) przy szkoleniu Spawanie stali metodą TIG i MAG: a) do realizacji zajęć teoretycznych: co najmniej jeden inżynier z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową lub technik z co najmniej 5-cio letnią praktyką zawodową o specjalnościach zgodnych z programem nauczania. b) do realizacji zajęć praktycznych: instruktorzy powinni posiadać aktualny Certyfikat spawacza dla metody odpowiadającej zakresowi szkolenia oraz wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe z co najmniej 5-cio letnią praktyką zawodową o specjalności zgodnej z programem szkolenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie wg zastosowania formuły: spełnia/ niespełna w oparciu o złożone przez wykonawcę /Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. /Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/, o których mowa w art. 22 ust. 1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. /Wykaz sprzętu i bazy lokalowej wykorzystywanych do realizacji szkolenia w zakresie części teoretycznej i praktycznej/, należy dołączyć dokumenty potwierdzające prawa dysponowania, używania i najmu sprzętu, lokalu i innych - załącznik nr 6 do SIWZ 3. /Wykaz osób wykonujących zamówienie oraz dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia/ - załącznik nr 7 do SIWZ. 4. /Wykaz usług szkoleniowych/wraz z załącznikami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 8 do SIWZ. 5. /Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego/- załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Inne dokumenty: a) Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowej / zgodnie z art. 20 ustawy o promocji i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r., t. j. Dz. U. z 2008r., Nr 69, poz. 415, ze zm., oraz rozporządzenia MGIP w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych z dnia 27 października 2004 r. Dz. U z 2004r., Nr 236, poz. 2365 b) Pełnomocnictwo / upoważnienie do podpisania oferty i załączników, podpisania umowy o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. c) Aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny wyciąg z KRS, potwierdzone za zgodność z oryginałem , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem składania ofert. d) Przy szkoleniu Spawanie stali metodą TIG i MAG Zamawiający żąda posiadania przez Wykonawcę aktualnego Atestu Instytutu Spawalnictwa. e) Przy szkoleniu Cieśla- dekarz + operator windy dekarskiej Zamawiający żąda dokumentu na potwierdzenie przeprowadzenia egzaminu przez uprawnioną osobę na operatora windy dekarskiej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 65
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30
- 3 - Posiadanie przez Instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Dopuszcza się zmiany po zawarciu umowy jeżeli dotyczą kadry dydaktycznej, Harmonogramu szkolenia, Programu szkolenia jeżeli nastąpiły one z przyczyn niezależnych i niezawinionych przez Wykonawcę lub wynikających z siły wyższej albo w innych uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w trakcie podpisywania umowy, a które nie wpłyną na poziom i jakość szkolenia. 2) Zleceniodawca dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby osób które rozpoczęły szkolenie nie więcej jednak niż o 2 osoby. Obniżenie liczby osób, które rozpoczęły szkolenie nie powoduje po stronie Wykonawcy powstania jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wrlu@praca.gov.pl lub pup@powiatluban.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY w LUBANIU
ul. Lwówecka 10 , 59-800 Lubań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Lubaniu, ul Lwówecka 10 I pietro pok. Nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pracownik robót wykończeniowych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pracownik robót wykończeniowych, 1 grupa 15 osobowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cieśla- dekarz + operator windy dekarskiej,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cieśla- dekarz + operator windy dekarskiej, 1 grupa 10 osobowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
- 3. Posiadane przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spawanie stali metodą TIG i MAG,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spawanie stali metodą TIG i MAG, 1 grupa 15 osobowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.