Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-26
Lublin: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów lubelskich szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w okresie od 4.07.2013. do 31.07.2013r. w ramach realizacji projektu Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS (oznaczenie sprawy: PN/05-2013/WA)
Numer ogłoszenia: 118448 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów lubelskich szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w okresie od 4.07.2013. do 31.07.2013r. w ramach realizacji projektu Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS (oznaczenie sprawy: PN/05-2013/WA).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów lubelskich szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w okresie od 4.07.2013. do 31.07.2013r. w ramach realizacji projektu Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet III, Działanie 3.3, Poddziałanie 3.3.2. obejmująca: - Zadanie 1: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 4.07.2013r. do 17.07.2013r.; - Zadanie 2: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 7.07.2013r. do 20.07.2013r.; - Zadanie 3: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 18.07.2013r. do 31.07.2013r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest wpisany do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych wydawanego przez Wojewodę lub Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: dla zadania 1: usługę lub usługi zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia o wartości brutto lub o łącznej wartości brutto co najmniej 40 000,00 PLN; dla zadania 2: usługę lub usługi zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia o wartości brutto lub o łącznej wartości brutto co najmniej 40 000,00 PLN; dla zadania 3: usługę lub usługi zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia o wartości brutto lub o łącznej wartości brutto co najmniej 40 000,00 PLN.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zamówienie będzie realizowane przez osoby, które: dla Zadań 1 - 3: spełniają warunki określone w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223, poz. 2268) oraz Rozporządzeniach Ministra Edukacji Narodowej: z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie: warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzoru (Dz. U. z 1997r. Nr 12, poz. 67 z późniejszymi zmianami) i z dnia 9 grudnia 2009r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, także zasad jego nadzorowania i organizowania ( Dz. U. z 2009r. Nr 218, poz. 1696): do opieki medycznej: - pielęgniarka - w obiekcie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Miejsce i warunki zakwaterowania - 20
- 3 - Doświadczenie i przygotowanie Wykonawcy w oparciu o dowody potwierdzające należyte wykonanie usługi - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy w formie aneksu do umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana może dotyczyć przypadku, gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT). W tej sytuacji, Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie stosownych przepisów prawnych oraz je wskaże. W następstwie zmiany przepisów oraz po spełnieniu poprzednio podanego warunku i po zawarciu aneksu do umowy, Wykonawca wystawi fakturę uwzględniającą obowiązującą stawkę tego podatku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach projektu Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet III, Działanie 3.3, Poddziałanie 3.3.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 4.07.2013r. do 17.07.2013r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakwaterowanie i wyżywienie podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 4.07.2013r. do 17.07.2013r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Miejsce i warunki zakwaterowania - 20
- 3. Doświadczenie i przygotowanie Wykonawcy w oparciu o dowody potwierdzające należyte wykonanie usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 7.07.2013r. do 20.07.2013r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakwaterowanie i wyżywienie podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 7.07.2013r. do 20.07.2013r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Miejsce i warunki zakwaterowania - 20
- 3. Doświadczenie i przygotowanie Wykonawcy w oparciu o dowody potwierdzające należyte wykonanie usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 18.07.2013r. do 31.07.2013r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakwaterowanie i wyżywienie podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 18.07.2013r. do 31.07.2013r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Miejsce i warunki zakwaterowania - 20
- 3. Doświadczenie i przygotowanie Wykonawcy w oparciu o dowody potwierdzające należyte wykonanie usługi - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup licencji, aktualizacji i subskrypcji oprogramowania informatyki śledczej
- "Sporządzenie mapy"
- ZZP.260.1.25.2024 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-5.
- Dostawa energii elektrycznej dla Państwowego Muzeum na Majdanku
- Organizacja Jarmarku Bożonarodzeniowego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 21-22 grudnia 2024 r.
- Usługa wykonania Programu Funkcjonalno - Użytkowego budowy budynku Uniwersyteckiego Ponadregionalnego Centrum Hematologii, Onkologii, Immunologii i Transplantacji Szpiku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 18-19 grudnia 2024 r. na terenie województwa łódzkiego".
- Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Kompetencje 4K"
- "Zorganizowanie na terenie Warszawy i obsługa jednodniowego Kongresu Dzieci i Młodzieży na potrzeby Biura Rzecznika Praw Dziecka"
- "Przygotowywanie i wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku -Kamiennej od dnia 02.01.2025 r. do dnia 01.01.2026 r."
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 12-13 grudnia 2024 r. na terenie województwa łódzkiego".
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.