eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów lubelskich szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w okresie od 4.07.2013. do 31.07.2013r. w ramach realizacji projektu Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS (oznaczenie sprawyPN/05-2013/WA)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-26

Lublin: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów lubelskich szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w okresie od 4.07.2013. do 31.07.2013r. w ramach realizacji projektu Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS (oznaczenie sprawy: PN/05-2013/WA)
Numer ogłoszenia: 118448 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów lubelskich szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w okresie od 4.07.2013. do 31.07.2013r. w ramach realizacji projektu Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS (oznaczenie sprawy: PN/05-2013/WA).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów lubelskich szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w okresie od 4.07.2013. do 31.07.2013r. w ramach realizacji projektu Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet III, Działanie 3.3, Poddziałanie 3.3.2. obejmująca: - Zadanie 1: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 4.07.2013r. do 17.07.2013r.; - Zadanie 2: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 7.07.2013r. do 20.07.2013r.; - Zadanie 3: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 18.07.2013r. do 31.07.2013r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest wpisany do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych wydawanego przez Wojewodę lub Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: dla zadania 1: usługę lub usługi zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia o wartości brutto lub o łącznej wartości brutto co najmniej 40 000,00 PLN; dla zadania 2: usługę lub usługi zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia o wartości brutto lub o łącznej wartości brutto co najmniej 40 000,00 PLN; dla zadania 3: usługę lub usługi zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia o wartości brutto lub o łącznej wartości brutto co najmniej 40 000,00 PLN.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zamówienie będzie realizowane przez osoby, które: dla Zadań 1 - 3: spełniają warunki określone w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223, poz. 2268) oraz Rozporządzeniach Ministra Edukacji Narodowej: z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie: warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzoru (Dz. U. z 1997r. Nr 12, poz. 67 z późniejszymi zmianami) i z dnia 9 grudnia 2009r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, także zasad jego nadzorowania i organizowania ( Dz. U. z 2009r. Nr 218, poz. 1696): do opieki medycznej: - pielęgniarka - w obiekcie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Miejsce i warunki zakwaterowania - 20
  • 3 - Doświadczenie i przygotowanie Wykonawcy w oparciu o dowody potwierdzające należyte wykonanie usługi - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy w formie aneksu do umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana może dotyczyć przypadku, gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT). W tej sytuacji, Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie stosownych przepisów prawnych oraz je wskaże. W następstwie zmiany przepisów oraz po spełnieniu poprzednio podanego warunku i po zawarciu aneksu do umowy, Wykonawca wystawi fakturę uwzględniającą obowiązującą stawkę tego podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach projektu Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet III, Działanie 3.3, Poddziałanie 3.3.2.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 4.07.2013r. do 17.07.2013r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakwaterowanie i wyżywienie podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 4.07.2013r. do 17.07.2013r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Miejsce i warunki zakwaterowania - 20
    • 3. Doświadczenie i przygotowanie Wykonawcy w oparciu o dowody potwierdzające należyte wykonanie usługi - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 7.07.2013r. do 20.07.2013r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakwaterowanie i wyżywienie podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 7.07.2013r. do 20.07.2013r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Miejsce i warunki zakwaterowania - 20
    • 3. Doświadczenie i przygotowanie Wykonawcy w oparciu o dowody potwierdzające należyte wykonanie usługi - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 18.07.2013r. do 31.07.2013r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakwaterowanie i wyżywienie podczas trwania praktyk metodycznych plenerowych dla studentów kierunku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie oraz dzieci - uczniów szkół lub placówek oświatowo - wychowawczych w terminie od 18.07.2013r. do 31.07.2013r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Miejsce i warunki zakwaterowania - 20
    • 3. Doświadczenie i przygotowanie Wykonawcy w oparciu o dowody potwierdzające należyte wykonanie usługi - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.