eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceKonserwacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-16

Kozienice: Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
Numer ogłoszenia: 118452 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86706 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego w tym parki, place publiczne, skwery, parkingi na terenie gminy Kozienice obejmująca 4535 szt. punktów świetlnych, wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne, montaż i demontaż oświetlenia świątecznego na terenie miasta Kozienice. 2.Zakres przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 1 obejmuje całodobową dyspozycyjność i ciągły dozór techniczny nad urządzeniami oświetlenia oraz prace związane z bezzwłocznym usuwaniem awarii i usterek, a w szczególności: 2.1utrzymywanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego- zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach określonych w kalendarzu świeceń, 2.2przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej, 2.3czyszczenie i konserwacja tablic sterowniczych i rozdzielczych, 2.4wymianę uszkodzonej aparatury sterowniczej tj. styczników, zegarów, przekaźników zmierzchowych, gniazd bezpiecznikowych, przewodów zasilających, 2.5kontrolę i konserwację złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci, 2.6wymianę bezpieczników, 2.7wymianę i naprawę uszkodzonych opraw oświetleniowych lub ich elementów oraz wysięgników, 2.8czyszczenie opraw, kloszy i odbłyśników, 2.9wymianę uszkodzonych źródeł światła parametry wymienianych źródeł świateł: a) skuteczność świetlna większa 90 lm/W [lumen/Vat], b) trwałość świecenia - średnia większ30 tyś.h 2.10Zamawiający może sprawdzić zainstalowane źródła światła w ilości do 30szt na koszt Wykonawcy - w ustalonych z Zamawiającym terminach, 2.11regulację położenia źródeł światła względem koszy i odbłyśników, 2.12konserwację konstrukcji wsporczych, słupów oświetlenia wydzielonego, wysięgników, przewieszek, 2.13regulację zwisów przewodów oświetlenia ulicznego, 2.14prostowanie przekrzywionych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego - w przypadku braku możliwości naprawy wymianę słupów, 2.15wymianę słupów w przypadku uszkodzenia mechanicznego oświetlenia wydzielonego, 2.16w przypadku otrzymania odszkodowania za uszkodzony mechanicznie słup - Gmina zwróci w całości Wykonawcy koszt wymiany, w przypadku gdy sprawca nie zostanie ustalony koszty wymiany słupa pokryje Wykonawca, 2.17 uzupełnianie i konserwacje zamknięć skrzynek, wnęk itp., 2.18 naprawa zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej,2.19 naprawa uszkodzonych słupów, kabli przewodów w sieci wydzielonej, 2.20lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetlenia, 2.21wyminę uszkodzonych zasileń punktów sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonym pod liniami napowietrznymi n.n., 2.22pomiary eksploatacyjne (rezystancja uziemień ochronnych, izolacji kabli), 2.23malowanie konstrukcji stalowych, szafek, wnęk, uzupełnianie opisów, 2.24wycinkę gałęzi zasłaniających oprawy oświetleniowe, 2.25wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń w sieci oświetlenia, 2.26dokonywać kontroli zegarów sterujących w szafach oświetleniowych w celu zapewnienia zgodności ich pracy z kalendarzem astronomicznym, 2.27wymiana 5szt. skorodowanych słupów na słupy żelbetowe/stalowe o wys. 8-10m oraz przestawienie 5 szt. słupów oświetleniowych ulicznych, Zamawiający dopuszcza wykonanie robót zamiennych wymienionych w pkt. 1.2.27. W przypadku wystąpienia robót zamiennych rozliczenie robót nastąpi na podstawie kosztorysu z uwzględnieniem wskaźników i cen wg. średnich cen zawartych w informacjach kwartalnych Sekocenbud z kwartału poprzedzającego ich wbudowanie. 2.28prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia drogowego, dziennych zapisów prac konserwacyjnych i zgłoszeń oraz przedkładanie miesięcznych sprawozdań z wykonywanych prac ( z podaniem nazw ulic i dróg, osoby zgłaszającej i numeru telefonu), 2.29instalacja programu CPA 2000+GSM na komputerze Zleceniobiorcy, 2.30zdalna komunikacja z urządzeniem sterującym oświetleniem ulicznym (Sterownik CPA 2000 w stacjach Polesie 1 i Polesie 2), w zakresie: - zmiana parametrów sterownika (zmiana czasu świecenia lamp oraz załączenia redukcji). - zdalne powiadamianie o awarii (np. zaniku napięcia, zwiększonym lub zmniejszonym poborze mocy), - zdalny odczyt energii elektrycznej ( w razie potrzeby), - doładowanie kart SIM sterowników przez okres roku. Koszt doładowania kart SIM wliczony jest w wynagrodzenie Zleceniobiorcy. 2.31pokrycie kosztów za roboty których zakres lub okoliczności będą wymagały przygotowania i dopuszczenia do pracy - dla Zakładu Energetycznego, 2.32pokrycie kosztów nie dostarczonej energii w przypadku powstania nieuzasadnionej przerwy na sieci energetycznej, związanej z pracami na oświetleniu ulicznym, 2.33w przypadku konieczności zerwania plomb na zabezpieczeniu przelicznikowym powyższy fakt zgłaszać RE. Pokrycie kosztów związanych z założeniem nowego oplombowania, 2.34dysponować niezbędnym sprzętem min. zwyżka, samochód dostawczy oraz komplet narzędzi do prac w technologii PPN, 2.35zapewnić całodobowy dyżur umożliwiający przyjmowanie zgłoszeń o awariach i usterkach w każdym dniu trwania umowy z podaniem numeru telefonu stacjonarnego i siedziby - zgłoszenie musi przyjmować osoba, a nie automatyczna sekretarka, 2.36wykryte i zgłoszone usterki instalacji pojedynczych punktów świetlnych usuwać bezzwłocznie nie dłużej niż 3 godz., a przypadku poważniejszej awarii 36 godz z powiadomieniem o przyczynach usunięcia awarii Zamawiającego, 2.37wykryte i zgłoszone usterki polegające na świecenie całego obwodu niezgodnie z godzinami określonymi w zegarze astronomicznym szczególnie świecenie w godzinach rannych (brak wyłączenia się oświetlenia usuwać bezzwłocznie nie dłużej niż 3 godz. 2.38w przypadku konieczności wymiany słupa gdy usterka nie powoduje ograniczenia w oświetleniu całego obwodu wymiany słupa należy dokonać nie dłużej niż w ciągu 3 dni. 2.39W przypadku konieczności wymiany słupa gdy usterka powoduje ograniczenie oświetlenia na całym obwodzie wymiany słupa należy dokonać nie dłużej niż w ciągu 36 godz. 2.40wykryte i zgłoszone usterki zagrażające bezpieczeństwu należy usuwać bezzwłocznie, 2.41współpracę z Zakładem Energetycznym w zakresie funkcjonowania oświetlenia, 2.42opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasów drogowych oraz zgodne z przepisami oznakowanie ich na czas prowadzenia robót, 3.Zakres przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 1 obejmuje demontaż istniejących opraw rtęciowych wraz z wysięgnikami oraz utylizacją źródła światła na lampy energooszczędne o mocy 100W sodowe zamocowane na nowych wysięgnikach 1.5 m ocynkowanych wraz z wymianą okablowania na terenie miasta i gminy Kozienice: - łącznik pomiędzy ul. Kochanowskiego i Sienkiewicza - 1 lampa do wymiany, - Oś. Pokoju - 7 lamp do wymiany, - Oś. Pokoju - 2 lampy do dowieszenia przed blokiem Nr 6 skierowane na parking, - Oś. Skarpa - 12 lamp do wymiany, - parking za blokiem nr 3 przy ul. Konarskiego 3 - 1 lampa do wymiany, - ul. Ogrodowa - 3 lampy do wymiany, w tym 2 na wspólnym wysięgniku, - ul. Szpitalna - 2 lampy do wymiany, - Al. 1 Maja - 1 lampa do wymiany koło Domu Kultury, - ul. Gwiazdkowa - 1 lampa do wymiany /róg ulicy Rodzinnej/, - m. Ruda - 1 lampa do dowieszenia /słup 21/, - ul. Kolejowa - 1 lampa do wymiany /słup 7/, - m. Kozienice - 1 lampa do wymiany /na garażu Urzędu Miejskiego/, - m. Janów - 5 lamp do wymiany /słup 4, 6, 9, 16, 17-przy drodze powiatowej/, - ul. Kolejowa - 1 lampa do wymiany /słup 20 na odcinku od ul. Przemysłowej do Janikowa/, - m. Janików - 1 lampa do wymiany /słup 20 droga do torów za szkołą/, - teren Gminy - 5 lamp do wymiany na wskazanie Zamawiającego. Łącznie do wymiany 42 lampy + 3 lampy do dowieszenia. 14.Zakres przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 1 obejmuje montaż i demontaż oświetlenia świątecznego na terenie miasta Kozienice w zakresie: A.Montaż i demontaż oświetlenia świątecznego na terenie miasta Kozienice w następujących miejscach: -plac i okolice placu 15 Stycznia, -skwerek przy ul. Świerczewskiego, -ul. Radomska, -ul. Warszawska, -ul. Głowaczowska, -ul. Legionów i okolice basenu, -ul. Batalionów Chłopskich, -choinka przy budynku Urzędu Miejskiego i ul. Warszawskiej, -montaż girlandów szt.26 na budynku pływalni +listwa świetlna, -montaż girlandów szt. 9 na budynku Domu Kultury, -strojenie budynku Urzędu Miejskiego - gwiazda, kurtyny, girlandy, -strojenie choinki na skwerku, -montaż sznurów oświetleniowych przy stoiskach przy pływalni ok. 10 szt.. z ozdobami na wigilie, Przewidywana ilość elementów dekoracji w kształcie: gwiazdki, gwiazdki z zwisającymi ozdobami, dzwonki, choinki - razem szt. ok.152 + bombki oświetleniowe+ girlandy + sznury oświetleniowe. B.Przed przystąpieniem do robót dokona oznakowania zgodnie z projektem organizacji ruchu. C.Wykonanie remontu uszkodzonych elementów, dokonywanie bieżących napraw oraz wymian przepalonych żarówek...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łukasz Stankiewicz Przedsiębiorstwo Usługowe STANBUD, ul. Generała Andersa 7, 26-700 Zwoleń, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 368253,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174598,00

  • Oferta z najniższą ceną: 174598,00 / Oferta z najwyższą ceną: 273283,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.