eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaPrzebudowa ulicy Kolistej w Bielsku-Białej, na odcinku od km 0+970 do km 1+501,14 - Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Bielsko-Biała: Przebudowa ulicy Kolistej w Bielsku-Białej, na odcinku od km 0+970 do km 1+501,14 - Etap I
Numer ogłoszenia: 118455 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4979636 do 39, fax 033 497 96 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Kolistej w Bielsku-Białej, na odcinku od km 0+970 do km 1+501,14 - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Kolistej w Bielsku-Białej, na odcinku od KM 0+970 do KM 1+501,14 - Etap I Zakres robót obejmuje w szczególności: a) wykonanie nawierzchni jezdni z asfaltobetonu - 3 830,00 m2, b) wykonanie nawierzchni chodników i wjazdów z kostki betonowej - 1 327,00 m2, c) budowę kanalizacji deszczowej, przykanalików, studni rewizyjnych, d) przebudowę i budowę oświetlenia ulicznego od Andersa do Gościnnej, e) przebudowę kolidujących sieci energetycznych NN i SN i sieci teletechnicznych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 60 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne. 1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, zwaną dalej ustawą. 1.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki opisane w pkt.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy. 2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) udokumentują przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie /Rachunku zysków i strat/ pozycja /Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów/ lub /Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi/) w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł. w każdym roku. b) dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będą wykonywać w ramach niniejszego zadania, na minimum 200 000,00 zł. (bez limitu na poszczególne zdarzenia). Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2.1 a), b), c) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.2. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel do realizacji zamówienia, w szczególności: a) kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami drogowymi, z doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej 2 robót drogowych, z których minimum jedna była o wartości wyższej od 2 000 000 zł; b) kierownika robót drogowych z uprawnieniami do kierowania robotami drogowymi, z doświadczeniem na stanowisku kierownika robót przy realizacji co najmniej 2 robót drogowych; c) kierownik robót instalacji sanitarnych z uprawnieniami do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych zewnętrznych d) kierownik robót z uprawnieniami dla sieci energetycznych i teletechnicznych Dopuszcza się łączenie wymienionych wyżej funkcji. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.2. 2.3. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami odpowiadającymi pod względem charakterystyki i ilości wskazaniom zawartym w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, w szczególności: 1) Koparki o poj. łyżki do 0,4 m3 - 1 szt. 2) Ubijak stopowy - 2 szt. 3) Wibrator płytowy - 1 szt. 4) Walec stalowy - 1 szt. 5) Walec ogumiony - 1szt. 6) Skrapiarka bitumu - 1 szt. 7) Samochód samowyładowczy - 2 szt 8) Samochody do przewozu masy asfaltowej - 3 szt. 9) Rozścielacz masy bitumicznej o szerokości 7 m - 1 szt. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.3. 2.4. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej - 2 roboty drogowe rodzajowo porównywalne z przedmiotem zamówienia, polegające w szczególności na budowie lub przebudowie dróg lub ulic wraz z kanalizacja deszczową i chodnikami, o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł. każda Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wypełnione i podpisane przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja lub spółki cywilne). 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólników spółek cywilnych należy załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4) do 8) ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Część sprawozdania finansowego to jest Rachunek Zysków i Strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu winny być dołączone kopie odpowiednich uprawnień oraz kopie zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami). 2.5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca. 2.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (Doświadczenie Wykonawcy). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 1.2., 1.3., 1.4., 1.5. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 2 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.home.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko- Biała. W wersji papierowej za opłatą 50 zł. + koszt wysyłki..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko- Biała, ul. Grażyńskiego 10, pokój nr 9..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.