Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-29
Kraków: 10/STN/2012 - Dostawa farb, materiałów jednorazowych oraz komponentów do statków powietrznych
Numer ogłoszenia: 118461 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice , Kraków 50, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6396250, faks 012 6396269.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.sp.mil.pl (przetargi w oparciu o PZP)
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 1155.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 10/STN/2012 - Dostawa farb, materiałów jednorazowych oraz komponentów do statków powietrznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, materiałów jednorazowych ogólnego stosowania oraz komponentów do statków powietrznych dla Jednostki Wojskowej 1155 Kraków-Balice w ramach 21 zadań wymienionych w zał. nr 5 A - D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa. 2. Zamawiający pod pojęciem komponenty do statków powietrznych rozumie: farby, lakiery, żywice, utwardzacze, rozcieńczalniki, kleje, uszczelniacze, preparaty, materiały ścierne i taśmy wymienione w zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa zadanie nr 4 - 21 w ramach zadań: 4 do 21, dopuszczone przez producenta samolotu CASA C-295M do stosowania podczas czynności obsługowych na samolocie CASA C-295M: w katalogu materiałów eksploatacyjnych (List of Consumable Materials): ilustrowany katalog AIRBUS MILITARY CA-A-C-295-IETP-PO HOME z uaktualnieniami z dnia 15 listopad 2010r., w katalogu Maintenance Manual silnika Pratt&Wittney PW-127G (PN 3044822), Revision No 23 z dnia 03 grudzień 2010r., biuletynie eksploatacyjnym COM295-080 Technical Instruction TI295-0113 z 25.01.2012 oraz farbę, utwardzacz i rozcieńczalnik stosowane podczas remontu śmigłowca Mi-8 przez WZL 1 (zadanie nr 5) i olej oraz smar dopuszczony przez producenta Ingersoll Rand (zadanie nr 20).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1, 14.81.00.00-2, 19.51.32.00-7, 24.32.20.00-7, 24.50.00.00-9, 24.91.00.00-6, 24.96.30.00-2, 33.76.00.00-5, 39.22.42.10-3, 44.11.15.20-2, 44.81.00.00-1, 44.83.20.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A SIWZ, które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A SIWZ, które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A SIWZ, które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A SIWZ, które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A SIWZ, które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oryginał lub kopię pełnomocnictwa - jeśli dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8bltr.sp.mil.pl (przetargi w oparciu o PZP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 16, w godzinach 8.00 - 15.00 ( w dni robocze ) począwszy od dnia 29.05.2012r.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 16, w godzinach 8.00 - 15.00 ( w dni robocze ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 1 - Farby i rozpuszczalniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb i rozpuszczalników zgodnie z zał. nr 5 A do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1, 44.83.20.00-1, 24.96.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 2 - Papier ścierny i pędzle.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papierów ściernych i pędzli zgodnie z zał. nr 5 B do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.81.00.00-2, 39.22.42.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 10/STN/2012 - Materiały jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów jednorazowych zgodnie z zał. nr 5 C do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.91.00.00-6, 09.21.10.00-1, 14.81.00.00-2, 19.51.32.00-7, 24.50.00.00-9, 44.11.15.20-2, 33.76.00.00-5, 44.83.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 4 - Uszczelniacze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa uszczelniaczy zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 5 - Zestaw farb do śmigłowca Mi-8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu farb do śmigłowca Mi-8 zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1, 44.83.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 6 - Zestaw farb do samolotu C-295M.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu farb do samolotu C-295M zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1, 44.83.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 7 - Zestawy farb specjalistycznych do silnika P&W PW-127G.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu farb specjalistycznych do silnika P&W PW-127G zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1, 44.83.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 8 - Zestaw do ochrony korpusu silnika P&W PW-127G.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do ochrony korpusu silnika P&W PW-127G zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.83.20.00-1, 44.81.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 9 - Kleje specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa klejów specjalistycznych zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.91.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 10 - Silikony specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa silikonów specjalistycznych zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.15.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 11 - Zestawy specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów specjalistycznych zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.91.00.00-6, 19.50.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 12 - Zmywacze i rozcieńczalniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zmywaczy i rozcieńczalników zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.83.20.00-1, 24.32.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 13 - Farba poliuretanowa do łopat śmigieł.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa farby poliuretanowej do łopat śmigieł zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 14 - Pasta do instalacji tlenowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasty do instalacji tlenowej zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 15 - Płyn do detekcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynu do detekcji zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 16 - Smary specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa smarów specjalistycznych zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 17- Taśmy specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa taśm specjalistycznych zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.32.00-7, 44.11.15.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 18 - Taśmy specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa taśm specjalistycznych zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.32.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 19 - Specjalistyczny preparat antykorozyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego preparatu antykorozyjnego zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 20 - Specjalistyczne oleje i smary do urządzeń pneumatycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych olejów i smarów do urządzeń pneumatycznych zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: 10/STN/2012 - Zadanie nr 21 - Specjalistyczne materiały ścierne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych materiałów ściernych zgodnie z zał. nr 5 D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 4 - 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.81.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie remontu chodnika ul. Lipińskiego 22, remontu nawierzchni drogi wewn., miejsc postojowych, wymiany krawężników ul. Grota Roweckiego 31 - Mienie
- Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
- MODERNIZACJA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z WYKONANIEM OŚWIETLENIA W ZAKŁADZIE OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych oraz środków czystości codziennego użytku dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 2 zadania
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- "Dostawa artykułów do utrzymania higieny na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie"
- "Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce"
- Dostawa środków czystości
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych z certyfikatem środowiskowym.
więcej: Oleje smarowe i środki smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.