eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu Dębowy Świat dla aktywnych - promocja potencjału turystycznego Dąbrowy Górniczej, obejmującej kampanieoutdoorową, radiową, internetową i prasową oraz zorganizowanie minieventów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-11

Dąbrowa Górnicza: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu Dębowy Świat dla aktywnych - promocja potencjału turystycznego Dąbrowy Górniczej, obejmującej kampanie: outdoorową, radiową, internetową i prasową oraz zorganizowanie minieventów.
Numer ogłoszenia: 118467 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu Dębowy Świat dla aktywnych - promocja potencjału turystycznego Dąbrowy Górniczej, obejmującej kampanie: outdoorową, radiową, internetową i prasową oraz zorganizowanie minieventów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) o wartości zamówienia poniżej 193.000,00 EUR. II. Opis przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji zamówienia wyodrębnić należy następujące zadania: I. Zorganizowanie kampanii outdoorowej II. Zorganizowanie kampanii radiowej III. Zorganizowanie kampanii internetowej IV. Zorganizowanie kampanii prasowej V. Zorganizowanie minieventów I. Zorganizowanie kampanii outdoorowej: 1. Dwa różne projekty graficzne plakatów (z uwagi na dwie edycje kampanii), które powinny zawierać: a. elementy graficzne i logo projektu zgodne z Systemem Identyfikacji Wizualnej Projektu Dębowy Świat dla aktywnych-promocja potencjału turystycznego Dąbrowy Górniczej - załącznik nr 1 do SIWZ (w szczególności rozdział 1 i 3) b. logo i herb miasta zgodne z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miasta w Dąbrowie Górniczej - załącznik nr 2 do SIWZ c. adres strony internetowej www.debowyswiat.pl d. zestaw znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (NSS), Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - zgodnie z Zasadami Promocji Projektu - załącznik nr 3 do SIWZ e. hasło programu : Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby f. przekaz projektów - Dąbrowa Górnicza miejscem atrakcyjnym pod kątem spędzania czasu wolnego w sposób aktywny. 2. Ekspozycja reklamy na nośniku typu billboard wg następujących założeń: a. RODZAJ NOŚNIKA - billboard w formacie 12 m. kw. tj. 5,04 m x 2,38 m lub 4 m x 3 m b. ILOŚĆ - dwie edycje, każda z edycji - 60 nośników (łącznie 120 nośników) c. CZAS EKSPOZYCJI - I edycja - 2 tygodnie (nie później niż od 21 czerwca 2010r)- jest to data wyklejenia billboardu, od której, zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 111 paragraf 1 Kodeksu cywilnego liczony będzie czas ekspozycji. - II edycja - 2 tygodnie (nie później niż od 3 września 2010r )- jest to data wyklejenia billboardu, od której, zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 111 paragraf 1 Kodeksu cywilnego liczony będzie czas ekspozycji. d. LOKALIZACJA - na terenie woj. śląskiego: Dąbrowa Górnicza, Katowice, Sosnowiec, Chorzów, Zabrze, Bytom, Siemianowice Śląskie, Gliwice, Tychy, Jaworzno (2 nośniki w Dąbrowie Górniczej, po 8 nośników w Sosnowcu i Katowicach, po 6 nośników w pozostałych miastach) w miejscach umożliwiających dotarcie do jak najszerszego grona osób e.Wykonawca gwarantuje zachowanie bardzo dobrej jakości plakatów w czasie trwania ekspozycji, poprzez dokonywanie bieżącej kontroli jakości wyklejonych billboardów oraz w razie uszkodzenia plakatów nieodpłatne ponowne wyklejenie Wymiana uszkodzonych plakatów nastąpi w terminie 48 godzin od momentu ich zauważenia przez Wykonawcę lub zgłoszenia przez Zamawiającego. Terminy realizacji zadania I: Edycja I Termin wykonania projektu plakatu na billboardy i uzyskania jego akceptacji - nie później niż do 16 czerwca 2010r. Termin umieszczenia reklamy na billboardach - nie później niż do 21 czerwca 2010r. Czas ekspozycji billboardów - 2 tygodnie (nie później niż od 21 czerwca 2010r) -jest to data wyklejenia billboardu, od której, zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 111 paragraf 1 Kodeksu cywilnego liczony będzie czas ekspozycji. Edycja II Termin wykonania projektu plakatu na billboardy i uzyskania jego akceptacji - nie później niż do 23 sierpnia 2010 r. Termin umieszczenia reklamy na billboardach - nie później niż do 3 września 2010r. Czas ekspozycji billboardów- 2 tygodnie (nie później niż od 3 września 2010r.)- jest to data wyklejenia billboardu, od której, zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 111 paragraf 1 Kodeksu cywilnego liczony będzie czas ekspozycji. II . Zorganizowanie kampanii radiowej 1. Produkcja dwóch różnych spotów reklamowych (z uwagi na dwie edycje kampanii), które powinny zawierać: a. zdanie: Dębowy Świat dla aktywnych, b. Informacje dotyczącą współfinansowania projektu przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 c.przekaz dotyczący możliwości i atrakcyjności spędzania czasu wolnego w Dąbrowie Górniczej w sposób aktywny. 2. Emisja spotu reklamowego wg następujących założeń: a. CZAS TRWANIA - 30 sekund b. ILOŚĆ -100 emisji w I edycji i 130 emisji w II edycji c. EMISJA - emisja na antenie radia o zasięgu regionalnym, którego słuchaczami są ludzie młodzi - głównie 15-39 lat np. Radio Eska lub równoważne (w zakresie zasięgu, targetu słuchaczy, formatu radia) d. CZĘSTOTLIWOŚĆ EMISJI : -I edycja: emisja od poniedziałku do piątku po 10 spotów w każdym paśmie tj od godz. 6 do 10, od godz. 10 do 16, od godz. 16 do 20, od godz. 20 do 23. Sobota 10 spotów od godz. 10 do 16, przez dwa tygodnie /z wyłączeniem niedziel/ - II edycja: emisja od poniedziałku do piątku po 13 spotów w każdym paśmie tj od godz. 6 do 10, od godz. 10 do 16, od godz. 16 do 20, od godz. 20 do 23. Sobota 13 spotów od godz. 10 do 16, przez dwa tygodnie /z wyłączeniem niedziel/. Terminy realizacji zadania II: Edycja I Termin wykonania spotu reklamowego i uzyskania jego akceptacji - nie później niż do 17 czerwca 2010r. Czas emisji - 2 tygodnie (nie później niż od 21 czerwca 2010r). Edycja II Termin wykonania spotu reklamowego i uzyskania jego akceptacji- nie później niż do 23 sierpnia 2010r. Czas emisji - 2 tygodnie (od 3 września 2010r.) III. Zorganizowanie kampanii internetowej 1. Dwa różne projekty graficzne billboardu i mailingu (z uwagi na dwie edycje kampanii), które powinny zawierać: a. elementy graficzne i logo projektu zgodne z załącznikiem nr 1 do SIWZ (w szczególności rozdział 1 i 3) b. logo i herb miasta zgodne z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miasta w Dąbrowie Górniczej - załącznik nr 2 do SIWZ c. adres strony internetowej : www.debowyswiat.pl, d. zestaw znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (NSS), Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opis w postaci : Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007- 2013 - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ e. przekaz projektów - Dąbrowa Górnicza miastem atrakcyjnym pod kątem spędzania czasu wolnego w sposób aktywny, f. przekierowanie z billboardu i mailingu na stronę www.debowyswiat.pl g. emisje reklamy - billbordów i mailingu na tym samym portalu 2. W zakresie mailingu - określenie treści tytułu e-maila, nadawcy oraz stopki. 3. Emisja reklamy typu billboard wg następujących założeń: a. RODZAJ NOŚNIKA - billboard, od 28 kB do 30 kB, rozmiar 750 x 100 px b. ILOŚĆ - dwie edycje, każda z edycji - 200 tys. emisji , capping 2 dla każdej edycji c. CZAS EKSPOZYCJI - I edycja - 2 tygodnie (nie później niż od 21 czerwca 2010r.) - II edycja - 2 tygodnie (od 3 września 2010r.) d.ODBIORCY - użytkownicy portalu w województwie śląskim, serwis poświęcony podróżom e.Dodatkowe wymagania: portal o zasięgu ogólnopolskim, serwis poświęcony podróżom i turystyce np. onet.pl - podróże lub równoważny (w zakresie użytkowników - real users i ilości odsłon serwisu poświęconego podróżom w woj. śląskim) 4. Emisja reklamy w postaci mailingu wg następujących założeń: a. RODZAJ NOŚNIKA - mailing, od 46 kB do 50 kB, b. ILOŚĆ - dwie edycje, każda z edycji - 120 tys. wysyłek c. CZAS EKSPOZYCJI - I edycja - 2 tygodnie (nie później niż od 21 czerwca 2010r.) - II edycja - 2 tygodnie (od 3 września 2010r.) d.ODBIORCY - osoby, które mają zarejestrowane konta mailowe w województwie śląskim, e.Dodatkowe wymagania: grupa docelowa - województwo śląskie, mailing skierowany do kont aktywnych (tj. kont, które w okresie ostatnich 30 dni były aktywne przynajmniej 1 raz), do osób, które w swych zainteresowaniach deklarowały turystykę, sport, rekreację, podróże. Terminy realizacji zadania III: Edycja I Termin wykonania projektu billboardu i mailingu i uzyskania ich akceptacji - nie później niż do 17 czerwca 2010r. Czas emisji billboardów i mailingu - 2 tygodnie (nie później niż od 21 czerwca 2010r.) Edycja II Termin wykonania projektu billboardu i mailingu i uzyskania ich akceptacji - nie później niż do 23 sierpnia 2010r. Czas emisji billboardów i mailingu - 2 tygodnie (od 3 września 2010r.) IV. Zorganizowanie kampanii prasowej: 1. Cztery różne projekty reklam (z uwagi na dwie edycje i dwie publikacje w każdej edycji) powinny zawierać : a.element graficzny i logo projektu zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ ( w szczególności rozdział 1 i 3) b.logo i herb miasta zgodne z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miasta w Dąbrowie Górniczej - załącznik nr 2 do SIWZ c. adres strony internetowej : www.debowyswiat.pl, d.zestaw znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (NSS), Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ e.hasło programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby f.przekaz projektów - Dąbrowa Górnicza miejscem atrakcyjnym pod kątem spędzania czasu wolnego w sposób aktywny, 2. Publikacja wg następujących założeń: a. RODZAJ NOŚNIKA - dwie różne gazety - oba dzienniki, wydania piątkowe, wydania regionalne posiadające dodatek poświęcony regionalnym wydarzeniom rekreacyjnym, rozrywkowym i kulturalnym, b.W ramach każdej edycji : 1 reklama zamieszczona w dodatku, o którym mowa powyżej oraz 1 na stronach redakcyjnych gazety, o której mowa powyżej -np. Dziennik Zachodni, Gazeta Wyborcza lub równoważne (w zakresie zasięgu, dodatków, charakteru gazety) c. ILOŚĆ - dwie edycje, w ramach każdej z edycji dwie różne publikacje w dwóch różnych gazetach, o objętości pół strony każda z publikacji d.CZAS publikacji - wydanie piątkowe e. ZASIĘG - wydanie regionalne f.cztery różne projekty tj. różne dla każdej edycji i dla każdej publikacji Terminy realizacji zadania IV: Edycja I Termin wykonania projektów dwóch reklam i uzyskania ich akceptacji - nie później niż do 16 czerwca 2010r. Termin umieszczenia reklam - nie później niż do 25 czerwca 2010r. Edycja II Termin wykonania projektów dwóch reklam i uzyskania ich akceptacji - nie później niż do 31 sierpnia 2010 r. Termin umieszczenia reklam - nie wcześniej niż od 3 września i nie później niż do 17 września 2010r. V. Zorganizowanie minieventów 1. Zorganizowanie i pełna obsługa minieventów rolkowo-rowerowych: a.w dziesięciu różnych miejscach: w centrach miast lub innych miejscach o szczególnym natężeniu ruchu pieszego lub sieciowych sklepach sportowych - po jednym w Dąbrowie Górniczej, Sosnowcu, Katowicach, Chorzowie, Częstochowie, Gliwicach, Bielsku Białej, Krakowie, Jaworznie i Zabrzu b. eventy jednodniowe, trwające 5 godzin, z udziałem 5 osób jako liderów spotkania tj. 2 rowerzystów i 3 rolkarzy, ubranych w obrandowaną odzież tj. koszulkę, spodnie krótkie, czapeczkę, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (w szczególności rozdział 1). c.wykonanie stojaka z mapą atrakcji Dębowego Świata i opisem projektu Dębowy Świat dla aktywnych. d.podczas mini-eventów Wykonawca zobowiązany jest do rozdawania uczestnikom Map dla aktywnych dostarczonych przez Zamawiającego. Terminy realizacji zadania V: Termin organizacji minieventów - nie później niż od 17 czerwca 2010r. do 30 czerwca 2010r. Uwagi do przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający wyraża każdorazowo niezwłocznie akceptację treści i wzoru wykonywanych projektów - które w pełni odpowiadają jego wymaganiom, w formie elektronicznej. 2. W razie braku akceptacji projektu przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w terminie 1 dnia nowego projektu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzania zmian w projektach zgodnie z sugestiami Zamawiającego do momentu ich zaakceptowania przez Zamawiającego. 4.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zamawianych materiałów promocyjnych na własny koszt, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego. 5. Gdyby z przyczyn niezależnych od Zamawiającego obniżyła się wysokość środków przewidzianych przez Zamawiającego na realizację poszczególnych części umowy lub wystąpiła inna ważna przyczyna uzasadniająca zmniejszenie ilości szacowanych nakładów, nie może to stanowić podstawy do rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego, ani do żądania kary umownej czy odszkodowania. 6. Zamawiający przekaże niezwłocznie Wykonawcy wszystkie dostępne mu materiały o charakterze informacyjnym, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje mozliwość udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ. 2. Wartośc zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa i nie dokonuje oceny opisu warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonali usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj : 1. co najmniej 1 realizację kampanii billboardowej o wartości minimum 60.000 zł brutto 2. co najmniej 1 realizację kampanii internetowej o wartości minimum 35.000 zł brutto 3. co namniej 1 realizacja kampanii prasowej o wartości minimum 15 000 zł brutto 4. co najmniej 1 organiazację eventu o charakterze rekreacyjnym o wartości minimum 40 000 zł brutto. Uwaga: 1. Jeżeli zakres wskazanych i udokumentowanych, przez Wykonawcę w wykazie, usług jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie wskazać zakres i wartość usług odpowiadających zakresowi wymaganemu przez Zamawiającego. 2. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa i nie dokonuje oceny opisu warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonwcy wykażą dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia), tj. zespołem roboczym stworzonym na potrzeby realizacji zamówienia. W skład zespołu winni wchodzić eksperci /minimum po 1 osobie/ posiadający doświadczenie z dziedzin: 1.marketingu i reklamy (doświadczenie w pracach przy min. jednym projekcie promocyjnym dużych ośrodków miejskich) 2.organizacji eventów (doświadczenie w pracach przy organizacji min. jednego eventu o tematyce rolkowej lub rowerowej o skali minimum regionalnej) 3.grafiki i designu (doświadczenie przy pracy nad min. dwoma projektami promocyjnymi dużych ośrodków miejskich) 4.nowych mediów (doświadczenie przy pracy nad min. jedną kampanią internetową dla dużych ośrodków miejskich) 5.koordynator projektu (doświadczenie w pracach przy min. jednym projekcie promocyjnym dużych ośrodków miejskich) Uwaga: 1.Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała doświadczenie w dwóch lub więcej z w/w dziedzin przy czym liczba osób nie może być mniejsza niż 3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa i nie dokonuje oceny opisu warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 3. zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawcy przedłożą następujące próbki i opisy: 4.1.egzemplarz projektu graficznego billboardu, zapisany na płycie CD stanowiący kompletny projekt billboardu zrealizowany przez Wykonawcę (tematyka projektu dowolna). Projekt powinien być zapisany na płycie CD w pliku podglądowym JPG w rozdzielczości 300 dpi w kolorach RBG 4.2. 1 egzemplarz projektu graficznego reklamy internetowej tj. mailingu, stanowiący kompletny projekt mailingu, zrealizowany przez Wykonawcę (tematyka projektu dowolna). Projekt powinien być zapisany na płycie CD w pliku podglądowym JPG 4.3. scenariusz prowadzonej przez miasto promocji podczas organizowanych mini-eventów, o których mowa w pkt. 3.3.V. SIWZ - dokument tekstowy w ilości nie przekraczającej 5 stron A4 zawierający również przykładowe wizualizacje stojaka i obrendowanej odzieży tj. koszulki. Scenariusz prowadzonej promocji podczas organizowanych mini-eventów, zaproponowany przez Wykonawcę, musi być oparty elementy okreslone w pkt. 8.4.3. ppkt a-g SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Ocena walorów graficznych projektów billboardu i mailingu - 20
  • 3 - Ocena nowatorstwa pomysłu scenariusza minieventu - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1.1. terminów realizacji poszczególnych części zamówień ujętych w umowie, na skutek: a/ wystąpienie siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu b/skrócenia wymaganego terminu wykonania poszczególnych części zamówień ujętych w umowie, w przypadku konieczności natychmiastowej realizacji zamówienia lub na skutek zdarzeń losowych c/ przesunięcia wymaganego terminu wykonania poszczególnych części zamówień ujętych w umowie, w przypadku zaistnienia takiej konieczności. 1.2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: a/ poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu zamówienia b/zmiany obowiązujących przepisów prawa c/ rezygnacji z całości lub części zamówienia zgodnie z art. 145 Ustawy Pzp d/ zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy na skutek zmniejszenia ilości i wielkości zamówienia przez Zamawiającego z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego e/ zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, f/ waloryzacja wynagrodzenia na skutek zmian w podatku VAT, zmiany cen producentów, g/ zmiany cen materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, zmiany cen urzędowych, zmiany wskaźnika GUS. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w powyżej Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. 3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, III piętro, pok. nr 328, Wydział Strategii, Promocji i Komunikacji Społecznej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, III piętro, pok. nr 328, Wydział Strategii, Promocji i Komunikacji Społecznej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 27 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. 2. Uszczegółowienie ogłoszenia w zakresie sekcji II pkt 2: Termin wykonania zamówienia publicznego-nie później niż do 24.09.2010r. Terminy realizacji zadania I: Edycja I Termin wykonania projektu plakatu na billboardy i uzyskania jego akceptacji - nie później niż do 16 czerwca 2010r. Termin umieszczenia reklamy na billboardach - nie później niż do 21 czerwca 2010r. Czas ekspozycji billboardów - 2 tygodnie (nie później niż od 21 czerwca 2010r)-jest to data wyklejenia billbordu, od której , zgodnie z zasadami wynikającymi z art.111§1 Kodeksu cywilnego liczony będzie czas ekspozycji. Edycja II Termin wykonania projektu plakatu na billboardy i uzyskania jego akceptacji - nie później niż do 23 sierpnia 2010 r. Termin umieszczenia reklamy na billboardach - nie później niż do 3 września 2010r. Czas ekspozycji billboardów- 2 tygodnie (nie później niż od 3 września 2010r.)-jest to data wyklejenia billbordu, od której , zgodnie z zasadami wynikającymi z art.111§1 Kodeksu cywilnego liczony będzie czas ekspozycji. Terminy realizacji zadania II: Edycja I Termin wykonania spotu reklamowego i uzyskania jego akceptacji - nie później niż do 17 czerwca 2010r. Czas emisji - 2 tygodnie (nie później niż od 21 czerwca 2010r). Edycja II Termin wykonania spotu reklamowego i uzyskania jego akceptacji- nie później niż do 23 sierpnia 2010r. Czas emisji - 2 tygodnie (od 3 września 2010r.) Terminy realizacji zadania III: Edycja I Termin wykonania projektu billboardu i mailingu i uzyskania ich akceptacji - nie później niż do 17 czerwca 2010r. Czas emisji billboardów i mailingu - 2 tygodnie (nie później niż od 21 czerwca 2010r.) Edycja II Termin wykonania projektu billboardu i mailingu i uzyskania ich akceptacji - nie później niż do 23 sierpnia 2010r. Czas emisji billboardów i mailingu - 2 tygodnie (od 3 września 2010r.) Terminy realizacji zadania IV: Edycja I Termin wykonania projektów dwóch reklam i uzyskania ich akceptacji - nie później niż do 16 czerwca 2010r. Termin umieszczenia reklam - nie później niż do 25 czerwca 2010r. Edycja II Termin wykonania projektów dwóch reklam i uzyskania ich akceptacji - nie później niż do 31 sierpnia 2010 r. Termin umieszczenia reklam - nie wcześniej niż od 3 września i nie później niż do 17 września 2010r. Terminy realizacji zadania V: Termin organizacji minieventów - nie później niż od 17 czerwca 2010r. do 30 czerwca 2010r. 3. Uszczegółowienie ogłoszenia w zakresie sekcji IV pkt 2.1 ogłoszenia - sposób oceny w ramach kryteriów: 3.1 W kryterium oceny walorów graficznych projektów billboardu i mailingu. Komisja przetargowa oceni : a.atrakcyjność i czytelność projektu billboardu tj. w jakim stopniu projekt charakteryzuje się kategoriami: - ogólną estetyką - profesjonalnością wykonania pod kątem graficznym - ciekawym sposobem przedstawienia tematu projektu - pozytywnym odbiorem - odpowiednim i ciekawym doborem kolorów - ciekawą szatą graficzną - przyciąganiem uwagi i zainteresowania odbiorców - nawiązaniem do przedmiotu projektu - przemawianiem do wyobraźni odbiorców. Ocena będzie sumą punktów z każdej kategorii dla przedłożonej próbki przez Wykonawcę w skali od 1 pkt. do 3 pkt. (przy założeniu, że 1 pkt oznacza słabą ocenę, 2 pkt. średnią ocenę, 3 pkt. najlepszą ocenę). Maksymalna liczba punktów w ramach przedmiotowego kryterium dla próbki wynosi 27 pkt. W celu dokonania streszczenia i oceny złożonych ofert punkty przyznane przez każdego z członków Komisji Przetargowej zostaną zsumowane i pomnożone przez wagę %. b. atrakcyjność i czytelność projektu mailingu tj. w jakim stopniu projekt charakteryzuje się kategoriami: - ogólną estetyką - profesjonalnością wykonania pod kątem graficznym - ciekawym sposobem przedstawienia tematu projektu - pozytywnym odbiorem - odpowiednim i ciekawym doborem kolorów - ciekawą szatą graficzną - przyciąganiem uwagi i zainteresowaniem odbiorców - nawiązaniem do przedmiotu projektu - przemawianiem do wyobraźni odbiorców. Ocena będzie sumą punktów z każdej kategorii dla przedłożonej próbki przez Wykonawcę w skali od 1 pkt. do 3 pkt. (przy założeniu, że 1 pkt oznacza słabą ocenę, 2 pkt. średnią ocenę, 3 pkt. najlepszą ocenę). Maksymalna liczba punktów w ramach przedmiotowego kryterium dla próbki wynosi 27 pkt. W celu dokonania streszczenia i oceny złożonych ofert punkty przyznane przez każdego z członków Komisji Przetargowej zostaną zsumowane i pomnożone przez wagę %. Łączna ocena w ramach kryterium oceny walorów graficznych projektów billboardu i mailingu stanowić będzie sumę punktów uzyskanych po ocenie jak w pkt. a i b. 3.2. W kryterium nowatorstwa pomysłu scenariusza minieventu, komisja oceni kategorie: a.nowatorstwo pomysłu scenariusza m.in. w zakresie sposobu i formy udziału 5 liderów, wykonywanych animacji, angażowania uczestników do udziału w minievencie, sposobu przekazywania informacji o Dębowym Świecie, wykorzystanie stojaka i ewentualnych innych elementów b.spójność scenariusza z wszystkimi elementami składającymi się na przedmiot zamówienia (billboardy, reklamę w prasie, radio i Internecie) pod kątem graficznym oraz zakresu tematycznego prowadzonej kampanii c.jakość i celowość /dotarcie do adresatów/ zaplanowanych działań w scenariuszu, realizowanych podczas minieventów d.dobór lokalizacji we wskazanych miastach, w których Wykonawca planuje zorganizować minieventy (dobór miejsca i godzin pod kątem stopnia natężenia ruchu pieszego oraz ilości osób potencjalnie zainteresowanych aktywnym spędzaniem czasu wolnego) e.atrakcyjność projektu stojaka w zakresie kształtu i grafiki oraz dostosowania do potrzeb i możliwości organizacji minieventów we wskazanych lokalizacjach f.atrakcyjność obrandowanej odzieży w zakresie przedstawienia logotypu projektu, doboru kolorystki i stylu adekwatnego do zakresu projektu oraz charakteru minieventów g.wykorzystanie dodatkowych materiałów informacyjno - promocyjnych i gadżetów związanych z projektem. Ocena będzie sumą punktów w ramach kategorii od a do g dla przedłożonego scenariusza: w skali od 1 pkt. do 3 pkt. (przy założeniu, że 1 pkt oznacza słabą ocenę, 2 pkt. średnią ocenę, 3 pkt. najlepszą ocenę). W przypadku kategorii określonej w pkt g Zamawiający, w razie braku wykorzystania dodatkowych materiałów informacyjno - promocyjnych i gadżetów związanych z projektem, przyzna 0 pkt. Maksymalna liczba punktów w ramach przedmiotowego kryterium wynosi 21 pkt. W celu dokonania streszczenia i oceny złożonych ofert punkty przyznane przez każdego z członków Komisji Przetargowej zostaną zsumowane i pomnożone przez wagę %. 4. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyskają taką samą liczbę punktów, za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta deklarującą najniższą cenę za realizację przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 5.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. 5.2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. SIWZ przez każdego z nich. 5.3.Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1.2., 9.1.3., 9.3 oraz 9.4 SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ oraz formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.4.1. SIWZ winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. 5.4.Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 5.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.