Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-16
Poznań: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych
emulsją i grysami
Numer ogłoszenia: 11846 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu , ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8593430, faks 61 8593429.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego emulsją i grysami nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu. 2) Zamówienie będzie realizowane etapami, w miarę potrzeb, każdorazowo na polecenie Zamawiającego. 3) Uszkodzone nawierzchnie dróg będą kwalifikowane do remontu w zakresie określonym przez umocowanych pracowników Zamawiającego. 4) Wymagania techniczne wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w SPECYFIKACJACH TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH zawartych w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zakresy robót objętych zamówieniem Zamówienie podzielono na 5 zadań: Zadanie I - teren gmin: Dopiewo, Buk, Komorniki Zadanie II - teren gmin: Rokietnica, Suchy Las, Tarnowo Podgórne Zadanie III - teren gmin: Czerwonak, Murowana Goślina Zadanie IV - teren gmin: Kleszczewo, Kostrzyn, Swarzędz Zadanie V - teren gmin: Kórnik, Mosina 1) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania I W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych: na terenie gmin Dopiewo, Buk, Komorniki. Remont obejmuje naprawę ubytków, złuszczeń i spękań emulsją i grysami. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 m2 wykonanego remontu. Wartość robót nie przekroczy kwoty 40 000,00 zł brutto. 2) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania II W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych: na terenie gmin Rokietnica, Suchy Las, Tarnowo Podgórne. Remont obejmuje naprawę ubytków, złuszczeń i spękań emulsją i grysami. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 m2 wykonanego remontu. Wartość robót nie przekroczy kwoty 40 000,00 zł brutto. 3) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania III W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych: na terenie gmin Czerwonak i Murowana Goślina. Remont obejmuje naprawę ubytków, złuszczeń i spękań emulsją i grysami. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 m2 wykonanego remontu. Wartość robót nie przekroczy kwoty 40 000,00 zł brutto. 4) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania IV W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych: na terenie gmin Kleszczewo, Kostrzyn, Swarzędz. Remont obejmuje naprawę ubytków, złuszczeń i spękań emulsją i grysami. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 m2 wykonanego remontu. Wartość robót nie przekroczy kwoty 90 000,00 zł brutto. 5) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania V W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych: na terenie gmin Kórnik i Mosina. Remont obejmuje naprawę ubytków, złuszczeń i spękań emulsją i grysami. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 m2 wykonanego remontu. Wartość robót nie przekroczy kwoty 100 000,00 zł brutto. 3. Sposób realizacji zamówienia 1) Technologie usuwania uszkodzeń nawierzchni i materiały użyte do tego celu należy dostosować do rodzaju i wielkości uszkodzenia. 2) Uszkodzenia nawierzchni (ubytki i złuszczenia) oraz uszkodzenia krawędzi jezdni (obłamania) należy naprawiać emulsją i grysami przy pomocy remontera, 3) Sposób usunięcia w/w uszkodzeń nawierzchni określono w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, załączonej do niniejszej SIWZ. 4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 5) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca roboty zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003r.w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót remontowych.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do 50% wartości zamówienia podstawowego, które polegać będzie na wykonaniu remontu cząstkowego emulsją i grysami dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu przez Wykonawców zamówienia podstawowego w poszczególnych pięciu zadaniach
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: Zadanie I - 1 200,00 zł Zadanie II - 1 200,00 zł Zadanie III - 1 200,00zł Zadanie IV - 2 700,00 zł Zadanie V - 3 000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego w Banku Handlowym w Warszawie S.A. Oddział w Poznaniu Nr 61 1030 1247 0000 0000 0782 2004; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia - doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się) wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie roboty podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna roboty budowlane o wartości brutto robót równej, co najmniej 40 000,00 zł każda, w zakresie remontów (naprawę ubytków, złuszczeń i spękań) emulsją i grysami oraz wykaże, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-remonter (specjalne urządzenie typu patcher, lub inne o podobnym działaniu, wprowadzające pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia.) min. 1 szt., -zagęszczarka płytowa o grubości powyżej 3 cm min. 1 szt. Wykonawca składając ofertę na więcej niż 1 zadanie musi wykazać spełnienie warunku oddzielnie na każde zadanie zgodnie z załączonym wzorem Wykaz sprzętu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin gwarancji - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.powiat.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
ul. Zielona 8, 61-851 Poznań
Vp. pok 508 - kancelaria.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ul. Zielona 8, 61-851 Poznań Vp. pok 508 - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Badania i pomiary okresowe instalacji elektrycznej i instalacji odgromowej w obiektach Politechniki Poznańskiej w budynkach: A-2, A-4, A-20, A-22, A-23, A-28, A-30, DS.-4 - teren Piotrowo
- Usługi pocztowe
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 263 Słupca - Sompolno- Dąbie polegająca na budowie chodnika w m. Mostki
- Dostawa pieczywa świeżego, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego."
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW I AKCESORIÓW
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic Piłsudskiego i Kopernika w Nowym Miasteczku
- Przebudowa ulic Piłsudskiego i Kopernika w Nowym Miasteczku
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3927Z Szczecin - Siadło Górne na odcinku miejscowości Ustowo
- "Kontynuacja rozbudowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach gminy Pacanów leżących w zlewni oczyszczalni ścieków w m. Słupia".
- Remont drogi leśnej w leśnictwie Lubomierz, nr inw. 242/129
- "Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni" oraz "Remonty dróg wewnętrznych" w ramach zadania pn. "Remonty cząstkowe dróg i ulic"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.