eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów- Usuwanie szkód powodziowych na potoku Brzozowianka w km 1+300 - 1+410, 3+050 - 3 + 110 w msc. Wróblowice - Usuwanie szkód powodziowych na potoku Brzozowianka w km 3+250 - 3+900 w msc. Wróblowice - Usuwanie szkód powodziowych, odtworzenie modernizacja ko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Tarnów: - Usuwanie szkód powodziowych na potoku Brzozowianka w km 1+300 - 1+410, 3+050 - 3 + 110 w msc. Wróblowice - Usuwanie szkód powodziowych na potoku Brzozowianka w km 3+250 - 3+900 w msc. Wróblowice - Usuwanie szkód powodziowych, odtworzenie modernizacja koryta potoku Rzepianka w km 0+000 - 9+900 w msc. Golanka km 0+400 - 0+600 - Usuwanie szkód powodziowych, odtworzenie modernizacja koryta potoku Rzepianka w km 0+000 - 9+900 w msc. Rzepiennik Strzyżewski Strzyżewski km 8+180 - 8+300 Usuwanie szkód powodziowych na potoku Charzewianka w km 0+000 - 0+800 w msc. Charzewice
Numer ogłoszenia: 118473 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, fax 014 6376913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: - Usuwanie szkód powodziowych na potoku Brzozowianka w km 1+300 - 1+410, 3+050 - 3 + 110 w msc. Wróblowice - Usuwanie szkód powodziowych na potoku Brzozowianka w km 3+250 - 3+900 w msc. Wróblowice - Usuwanie szkód powodziowych, odtworzenie modernizacja koryta potoku Rzepianka w km 0+000 - 9+900 w msc. Golanka km 0+400 - 0+600 - Usuwanie szkód powodziowych, odtworzenie modernizacja koryta potoku Rzepianka w km 0+000 - 9+900 w msc. Rzepiennik Strzyżewski Strzyżewski km 8+180 - 8+300 Usuwanie szkód powodziowych na potoku Charzewianka w km 0+000 - 0+800 w msc. Charzewice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i innych usług z nimi związanych dla zadań pn.: - Usuwanie szkód powodziowych na potoku Brzozowianka w km 1+300 - 1+410, 3+050 - 3 + 110 w msc. Wróblowice, gm. Zakliczyn, pow. tarnowski - Usuwanie szkód powodziowych na potoku Brzozowianka w km 3+250 - 3+900 w msc. Wróblowice, gm. Zakliczyn, pow. tarnowski - Usuwanie szkód powodziowych, odtworzenie modernizacja koryta potoku Rzepianka w km 0+000 - 9+900 w msc. Golanka, gm. Gromnik km 0+400 - 0+600 - Usuwanie szkód powodziowych, odtworzenie modernizacja koryta potoku Rzepianka w km 0+000 - 9+900 w msc. Rzepiennik Strzyżewski, gm. Rzepiennik Strzyżewski km 8+180 - 8+300 - Usuwanie szkód powodziowych na potoku Charzewianka w km 0+000 - 0+800 w msc. Charzewice, gm. Zakliczyn, pow. tarnowski UWAGA. Zamawiający dopuszcza składanie 3-ech ofert częściowych: - dla potoku Brzozowianka (zawierająca wyceny dla 2-ch ww. zadań dot. potoku Brzozowianka i wycenę łączną tej oferty) - dla potoku Rzepianka (zawierająca wyceny dla 2-ch ww. zadań dot. potoku Rzepianka i wycenę łączną tej oferty) - dla potoku Charzewianka - przy czym w przypadku składania przez wykonawcę ofert na różne części zamówienia te z wymaganych dokumentów i załączników do oferty które są identyczne dla każdej części mogą być dołączone do jednej z ofert (w takim przypadku w innej ofercie powinna znaleźć się właściwa informacja). W celu prawidłowej wyceny ofert, należy przed ich sporządzeniem dokonać wizji w terenie! Projekt należy opracować zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wodnego, aktualnie obowiązującymi przepisami w tym techniczno - budowlanymi i normami, w oparciu o między innymi: -Rozporządzenie Ministra Środowiska z 20 .04. 2007roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (DZ. U. Nr 86 poz. 579 z 2007) -Ustawę z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (DZ.U. Nr 80 poz.717 z 10.05.2003 roku z późn. zm.) -Ustawę z dnia 27.04. 2001 roku Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. Nr 129, poz. 902 z 2006 roku z późn. zm.). -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 roku w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (DZ.U. Nr 126, poz. 839 z dnia 08.10.1998 r ) -Ustawę z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami tj. DZ.U. Nr 261 poz. 2603 z 2004roku z późn. zm.) -Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z 10 lipca 2003 r.) CPV: 74.23.11.10-1 Szczegółowy zakres zamówienia. 1) dla potoku Brzozowianka - dla zadań: - Usuwanie szkód powodziowych na potoku Brzozowianka w km 1+300 - 1+410, 3+050 - 3 + 110 w msc. Wróblowice, gm. Zakliczyn, pow. tarnowski - Usuwanie szkód powodziowych na potoku Brzozowianka w km 3+250 - 3+900 w msc. Wróblowice, gm. Zakliczyn, pow. tarnowski Dla obu ww. zadań może być opracowana wspólna dokumentacja techniczna podzielona na etapy realizacyjne uzgodnione w fazie opracowania projektu z Inspektoratem Rejonowym i Rejonem Nadzoru Urządzeń w Tarnowie, przy czym przedmiary, specyfikacje techniczne i kosztorysy inwestorskie należy opracować oddzielnie dla każdego wydzielonego wspólnie z Inwestorem etapu realizacyjnego. Jednakże należy dokonać kalkulacji indywidualnej w celu wyceny dokumentacji oddzielnie dla 2 ww. zadań i podania w ofercie elementów składowych ceny oferty (patrz wzór oferty dla potoku Brzozowianka) - podział na zadania wynika z planu finansowego Inwestora i zachowany będzie w umowie, fakturowanie będzie oddzielne dla 2 zadań. Zakres dokumentacji: - Projekt techniczny (z wykorzystaniem dokumentacji z roku 2002 pn. Projekt techniczny - Usuwanie szkód powodziowych - Potok Brzozowianka, oprac. Antoni Bilski) zawierający wszystkie branże i elementy niezbędne do realizacji inwestycji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (m.in. dla kolizji z ew. istniejącym uzbrojeniem terenu) - 5 egz. - Wykonanie części geodezyjnej wraz z przekrojami poprzecznymi i profilem podłużnym - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egz. dla każdego etapu realizacyjnego - przedmiary robót - po 2 egz. dla każdego etapu realizacyjnego - kosztorys inwestorski- po 2 egz. dla każdego etapu realizacyjnego uwaga - specyfikacje, przedmiary i kosztorys inwestorski należy opracować zgodnie z aktualnie obowiązującymi rozporządzeniami Ministra Infrastruktury w sprawie ich zakresu, formy, metod i podstaw sporządzania. - operat wodnoprawny - 3 egz., wraz z kopią dokumentu stwierdzającego złożenie wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego - Dokumentacja niezbędna do uzyskania decyzji na wycinkę drzew wraz z kopią dokumentu stwierdzającego złożenie wniosku o uzyskanie decyzji na wycinkę - Aktualne wypisy z geodezyjnego rejestru gruntów wraz z wyrysem z mapy ewidencji gruntów niezbędnych do zajęcia stałego i czasowego w celu realizacji zaprojektowanych robót (z uwzględnieniem dojazdu) - 2 egz. - Uzyskanie niezbędnych zgód właścicieli gruntów na wejście w teren w celu realizacji zaprojektowanych robót (z uwzględnieniem dojazdu) - 2 egz. Dodatkowo 1 egz. kopii dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD skanu dokumentacji w formacie PDF z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji, np. dokumentacja techniczna, operat, przedmiar, kosztorys inwestorski, itp. Wzór umowy przewiduje również zapis, że Wykonawca zobowiązuje się w ramach ceny dokumentacji będącej przedmiotem umowy: - współpracować z Zamawiającym oraz oferuje pomoc w sporządzaniu niezbędnych pism, wniosków, wyjaśnień w toku uzyskiwania na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem umowy wszystkich niezbędnych zgód, pozwoleń i decyzji, w tym decyzji wodnoprawnej (udział w postępowaniu wodnoprawnym) - sprawować nadzór autorski podczas realizacji robót na podstawie prac projektowych objętych niniejszą umową. 2) dla potoku Rzepianka - dla zadań: Usuwanie szkód powodziowych, odtworzenie modernizacja koryta potoku Rzepianka w km 0+000 - 9+900 w msc. Golanka, gm. Gromnik km 0+400 - 0+600 Usuwanie szkód powodziowych, odtworzenie modernizacja koryta potoku Rzepianka w km 0+000 - 9+900 w msc. Rzepiennik Strzyżewski, gm. Rzepiennik Strzyżewski km 8+180 - 8+300 Dla obu ww. zadań może być opracowana wspólna dokumentacja techniczna podzielona na etapy realizacyjne uzgodnione w fazie opracowania projektu z Inspektoratem Rejonowym i Rejonem Nadzoru Urządzeń w Tarnowie, przy czym przedmiary, specyfikacje techniczne i kosztorysy inwestorskie należy opracować oddzielnie dla każdego wydzielonego wspólnie z Inwestorem etapu realizacyjnego. Jednakże należy dokonać kalkulacji indywidualnej w celu wyceny dokumentacji oddzielnie dla 2 ww. zadań i podania w ofercie elementów składowych ceny oferty (patrz wzór oferty dla potoku Rzepianka) - podział na zadania wynika z planu finansowego Inwestora i zachowany będzie w umowie, fakturowanie będzie oddzielne dla 2 zadań. Zakres dokumentacji: - Projekt techniczny (z wykorzystaniem dokumentacji z roku 2002 pn. Projekt techniczny - Usuwanie szkód powodziowych, odtworzenie i modernizacja koryta potoku Rzepianka w km 0+000 - 9+900, oprac. mgr inż. Tadeusz Różanka) zawierający wszystkie branże i elementy niezbędne do realizacji inwestycji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (m.in. dla kolizji z ew. istniejącym uzbrojeniem terenu) - 5 egz. - Wykonanie części geodezyjnej wraz z przekrojami poprzecznymi i profilem podłużnym - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egz. dla każdego etapu realizacyjnego - przedmiary robót - po 2 egz. dla każdego etapu realizacyjnego - kosztorys inwestorski- po 2 egz. dla każdego etapu realizacyjnego uwaga - specyfikacje, przedmiary i kosztorys inwestorski należy opracować zgodnie z aktualnie obowiązującymi rozporządzeniami Ministra Infrastruktury w sprawie ich zakresu, formy, metod i podstaw sporządzania. - operat wodnoprawny - 3 egz., wraz z kopią dokumentu stwierdzającego złożenie wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego - Dokumentacja niezbędna do uzyskania decyzji na wycinkę drzew wraz z kopią dokumentu stwierdzającego złożenie wniosku o uzyskanie decyzji na wycinkę - Aktualne wypisy z geodezyjnego rejestru gruntów wraz z wyrysem z mapy ewidencji gruntów niezbędnych do zajęcia stałego i czasowego w celu realizacji zaprojektowanych robót (z uwzględnieniem dojazdu) - 2 egz. - Uzyskanie niezbędnych zgód właścicieli gruntów na wejście w teren w celu realizacji zaprojektowanych robót (z uwzględnieniem dojazdu) - 2 egz. Dodatkowo 1 egz. kopii dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD skanu dokumentacji w formacie PDF z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji, np. dokumentacja techniczna, operat, przedmiar, kosztorys inwestorski, itp. Wzór umowy przewiduje również zapis, że Wykonawca zobowiązuje się w ramach ceny dokumentacji będącej przedmiotem umowy: - współpracować z Zamawiającym oraz oferuje pomoc w sporządzaniu niezbędnych pism, wniosków, wyjaśnień w toku uzyskiwania na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem umowy wszystkich niezbędnych zgód, pozwoleń i decyzji, w tym decyzji wodnoprawnej (udział w postępowaniu wodnoprawnym) - sprawować nadzór autorski podczas realizacji robót na podstawie prac projektowych objętych niniejszą umową. 3) dla potoku Charzewianka - dla zadania: Usuwanie szkód powodziowych na potoku Charzewianka w km 0+000 - 0+800 w msc. Charzewice, gm. Zakliczyn, pow. tarnowski Dokumentacja techniczna winna zawierać podział na etapy realizacyjne uzgodnione w fazie opracowania projektu z Inspektoratem Rejonowym i Rejonem Nadzoru Urządzeń w Tarnowie. Przedmiary, specyfikacje techniczne i kosztorysy inwestorskie należy opracować oddzielnie dla każdego wydzielonego wspólnie z Inwestorem etapu realizacyjnego. Zakres dokumentacji: - Projekt techniczny (w zakresie naprawy ubezpieczenia koryta potoku, naprawy wypadu stopnia w km 0+610, wyrównania koronki lewego wału przeciwpowodziowego potoku Charzewianka w km 0+510 - 0+700) zawierający wszystkie branże i elementy niezbędne do realizacji inwestycji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (m.in. dla kolizji z ew. istniejącym uzbrojeniem terenu) - 5 egz. - Wykonanie części geodezyjnej wraz z przekrojami poprzecznymi i profilem podłużnym - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egz. dla każdego etapu realizacyjnego - przedmiary robót - po 2 egz. dla każdego etapu realizacyjnego - kosztorys inwestorski- po 2 egz. dla każdego etapu realizacyjnego uwaga - specyfikacje, przedmiary i kosztorys inwestorski należy opracować zgodnie z aktualnie obowiązującymi rozporządzeniami Ministra Infrastruktury w sprawie ich zakresu, formy, metod i podstaw sporządzania. - operat wodnoprawny - 3 egz., wraz z kopią dokumentu stwierdzającego złożenie wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego - Dokumentacja niezbędna do uzyskania decyzji na wycinkę drzew wraz z kopią dokumentu stwierdzającego złożenie wniosku o uzyskanie decyzji na wycinkę. Dodatkowo 1 egz. kopii dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD skanu dokumentacji w formacie PDF z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji, np. dokumentacja techniczna, operat, przedmiar, kosztorys inwestorski, itp. Wzór umowy przewiduje również zapis, że Wykonawca zobowiązuje się w ramach ceny dokumentacji będącej przedmiotem umowy: - współpracować z Zamawiającym oraz oferuje pomoc w sporządzaniu niezbędnych pism, wniosków, wyjaśnień w toku uzyskiwania na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem umowy wszystkich niezbędnych zgód, pozwoleń i decyzji, w tym decyzji wodnoprawnej (udział w postępowaniu wodnoprawnym) - sprawować nadzór autorski podczas realizacji robót na podstawie prac projektowych objętych niniejszą umową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.10-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, w szczególności: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. a. wykonali 1 usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za prace odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uznaje prace projektowe w zakresie regulacji regulacji rzek lub potoków zakończone i odebrane protokołem odbioru końcowego, których data protokołu odbioru końcowego będzie nie wcześniejsza niż 3 lata przed wyznaczonym terminem do składania ofert (opinie inwestorów). b. dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), a w szczególności: uprawnienia projektowe odpowiednie dla branż które wystąpią w projekcie oraz członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 Ustawy jest zobowiązany do złożenia w ofercie: A) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; B) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu D) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. F) Oświadczenie Wykonawcy sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY 3. Wykonawca w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest zobowiązany do złożenia w ofercie: A) Wykazu wykonanych prac w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do siwz - WYKAZ PRAC. B) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywani zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do siwz - WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW. C) Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 4. Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. W wypadku, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak w ust. 2, 3 i 4 (i odpowiednio w ust. 6) z tym, że dokumenty wskazane w ust. 2 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców osobno. Oświadczenie z art. 22 Ustawy może być złożone przez każdego z Wykonawców z osobna zgodnie z drukiem określonym w załączniku nr 4 lub złożone wspólnie zgodnie z drukiem określonym w załączniku nr 4. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 6.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju: - w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą 6.2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż odpowiednio 6 i 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (odpowiednio do wyżej wskazanych terminów wystawienia dokumentu, który oświadczenie ma zastąpić). 7. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 - 6 niniejszego działu powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia z art. 22 Ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzmiuw.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Inspektoracie Rejonowym w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, pok. nr 18, 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5, w sekretariacie pok. nr 9..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) Dokumentacja dla potoku Brzozowianka - dla zadań: - Usuwanie szkód powodziowych na potoku Brzozowianka w km 1+300 - 1+410, 3+050 - 3 + 110 w msc. Wróblowice, gm. Zakliczyn, pow. tarnowski - Usuwanie szkód powodziowych na potoku Brzozowianka w km 3+250 - 3+900 w msc. Wróblowice, gm. Zakliczyn, pow. tarnowski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowa informacja została zawarta w części głównej ogłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dokumentacja dla potoku Rzepianka - dla zadań: -Usuwanie szkód powodziowych, odtworzenie modernizacja koryta potoku Rzepianka w km 0+000 - 9+900 w msc. Golanka, gm. Gromnik km 0+400 - 0+600 -Usuwanie szkód powodziowych, odtworzenie modernizacja koryta potoku Rzepianka w km 0+000 - 9+900 w msc. Rzepiennik Strzyżewski, gm. Rzepiennik Strzyżewski km 8+180 - 8+300.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowa informacja została zawarta w części głównej ogłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dokumentacja dla potoku Charzewianka - dla zadania: Usuwanie szkód powodziowych na potoku Charzewianka w km 0+000 - 0+800 w msc. Charzewice, gm. Zakliczyn, pow. tarnowski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowa informacja została zawarta w części głównej ogłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.