Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-11
Wałcz: Budowa budynku garażowego (trzystanowiskowego) z punktem obserwacji lasu wraz z budową instalacji gazowej wewnętrznej i zewnętrznej - 78-600 Wałcz, ul. Kołobrzeska 1, obręb 0001 działki oznaczone geodezyjnie numerami 8366/10, 1515/4, 1515/3
Numer ogłoszenia: 118474 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wałcz , ul. Kołobrzeska 1, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2500894, faks 067 2582932.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.walcz.pila.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej PGL LP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku garażowego (trzystanowiskowego) z punktem obserwacji lasu wraz z budową instalacji gazowej wewnętrznej i zewnętrznej - 78-600 Wałcz, ul. Kołobrzeska 1, obręb 0001 działki oznaczone geodezyjnie numerami 8366/10, 1515/4, 1515/3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku garażowego przy siedzibie Nadleśnictwa Wałcz - tj. budowa budynku garażowego (trzystanowiskowego) z Punktem Alarmowo-Dyspozycyjnym (punktem obserwacji lasu) wraz z sanitariatem oraz budowa instalacji gazowej wewnętrznej i zewnętrznej wg poniższego :
Zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy na terenie działek nr 8366/10 ,1519/1, 1515/4 , 1515/3 projektuje się budynek garażowy wraz z pomieszczeniem służącym jako punkt alarmowo-dyspozycyjny, budowę : parkingów oraz placów utwardzonych , przyłącza kanalizacji sanitarnej , kanalizacji deszczowej , zewnętrznej instalacji wodociągowej , zewnętrznej instalacji gazowej , wewnętrznej linii zasilającej oraz instalację przeciwwłamaniowych systemów alarmowych.
W ramach opracowania projektuje się budynek garażowy parterowy nie podpiwniczony z dachem stromym. Funkcja budynku : to trzy garaże na samochody osobowe oraz pomieszczenia na punkt obserwacji lasu wraz z sanitariatem.
Spełnienie warunków zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy:
Powierzchnia zabudowy do 120 m2 -projektowana 109,70 m2
Wysokość jednej kondygnacji nadziemnej i do 6,0m - projektowana jedna kondygnacja nadziemna , wysokość 5,22;
dach dwuspadowy o kącie nachylenia 30-40 stopni- projektowany dwuspadowy o kącie nachylenia 30 stopni;
budowa parkingów i placów utwardzonych o powierzchni do 350m2 - projektowana powierzchnia 323,10m2 .
Wykaz pomieszczeń budynku
PARTER:
1 PKT.OBSERWACJI LASU 18,30 m2
2 WC 3,70 m2
3 GARAŻ 22,70 m2
4 GARAŻ 22,70 m2
5 GARAŻ 23,20 m2
Powierzchnia zabudowy 109,70 m2
Powierzchnia użytkowa 90,60 m2
KUBATURA 435,00 m3
Wyposażenie w instalacje :
- wentylacji grawitacyjnej
- instalacja wodociągowa
- instalacja kanalizacyjna
- instalacja c.w.u.
- instalacja elektryczna- ogrzewanie c.o.
- instalacja telefoniczna
- instalacja przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
OPIS KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANY
FUNDAMENTY
Ławy fundamentowe żelbetowe z betonu C16/20 zbrojone konstrukcyjnie stalą A-III, A-0 na podbetonie z betonu chudego C8/10 gr.10 cm.
W przypadku natrafienia w poziomie posadowienia gruntów nienośnych , należy je wybrać i ubytek uzupełnić chudym betonem B10
ŚCIANY FUNDAMENTOWE
Z bloczków żwirobetonowych na zaprawie cementowej marki 5 MPa .
ŚCIANY KONDYGNACJI NADZIEMNYCH ZEWNĘTRZNE i WEWNĘTRZNE
Z bloczków gazobetonowych gr.24 cm na zaprawie cementowo-wapiennej 5 MPA + izolacja termiczna wg metody lekkiej mokrej styropian gr.15 cm w przypadku pomieszczeń ogrzewanych i bez izolacji termicznej w przypadku pomieszczeń nieogrzewanych
STROP
Z typowych płyt korytkowych 360/60 DKZ , izolacja termiczna stropu wełna mineralna gr. 20cm
KONSTRUKCJA DACHU DACHU
Dach konstrukcji drewnianej jętkowej z drewna sosnowego klasy C27
Pokrycie dachu dachówka cementowa podwójna rzymską .
KOMIN
Komin systemowy w systemie SCHIDEL , powyżej dachu komin obmurowany cegłą klinkierową i zakończony czapką żelbetową
WIENIEC (NADPROŻE)
Żelbetowy z betonu C16/20 , zbrojony stalą A-0 i A-III
STOLARKA OKIENNA , WROTA GARAŻOWE
Okno PCV , w pomieszczeniach garażowych luksfery . Wrota garażowe uchylne w garażu ogrzewanym ocieplone.
WYKOŃCZENIA WEWNĘTRZNE.
Podłogi i posadzki - wg wykazu na rzucie poziomym .
Ściany.
Tynki wewnętrzne w pomieszczeniach kat.II malowane farba emulsyjną
OBRÓBKI BLACHARSKIE
Obróbki blacharskie z blachy powlekanej gr. 0,55 mm
Rynny i rury spustowe z blachy powlekanej
DANE P.POŻ.
WYMAGANA KLASA ODPORNOŚCI POŻAROWEJ D -Elementy budynku spełniają spełniają wymogi dla tej klasy odporności pożarowej
Projektowana charakterystyka energetyczna budynku:
Wartości obliczeniowe U ( W/m2K)
Ściana zewnętrzna U=0,23 II.1.5)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00 - Roboty budowlane
45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia
45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45.26.23.00 - Betonowanie
45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe
45.41.00.00 - Tynkowanie
45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian
45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45.32.10.00 - Izolacja cieplna
45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45.44.21.00 - Roboty malarskie
45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń
45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45.31.23.10 - Ochrona odgromowa
45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne
45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł
2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.05.2016 r. do godz. 10:00
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank PKO BP S.A. O/Drawsko Pomorskie
Nr rachunku : 25 1020 2847 0000 1102 0039 2027
Z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania:
Budowa budynku garażowego
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię zaleca się załączyć do oferty.
5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje:
1. nazwa i adres Zamawiającego;
2. nazwę przedmiotu;
3. nazwę i adres Wykonawcy;
4. termin ważności gwarancji;
7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie pełna kwota wymaganego wadium wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego.
9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia) polegające na budowie lub remoncie lub rozbudowie lub przebudowie budynku o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto każda.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie spełnia-nie spełnia . III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, z aktualnymi uprawnieniami zawodowymi wydanymi na podstawie ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014, poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( t. jedn. Dz. U. z 2013, poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie spełnia-nie spełnia . III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia na kwotę minimum - 70.000,00 zł
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 340.000,00 zł
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie spełnia-nie spełnia . III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: III.4.3.2) III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
a) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 8.2 lit. b) oraz pkt 8.2 lit. d) SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 9.1 lit. b) i oświadczenia z pkt 9.1 lit a).
b) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 8.2 lit. b) oraz pkt 8.2 lit. d) SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnych dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda:
Dokumentów dotyczących w szczególności:
- zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
a) Formularz ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
b) Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót, stanowiących załącznik nr 10A ,10B, 10C,10D, 10E do SIWZ,
c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
d) Wykaz części zamówienia, którą Wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom, jeśli Wykonawca zamierza realizować zadanie z udziałem podwykonawców - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: IV.2.2)
IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Wszelkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ
2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy i SIWZ.
3. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej (art. 139 ust. 3 ustawy Pzp.).
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
5 Zmiany wpływające na termin wykonania umowy:
a. możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego:
- przekazanie terenu budowy
- przekazanie dokumentów budowy
b. możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie lub wznowienie robót, ze względu na:
- warunki geotechniczne , których nie można było przewidzieć,
- szczególnie niesprzyjające warunki atmosferyczne,
- wykopaliska uniemożliwiające wykonywanie robót,
- działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej,
- zmiany dokumentacji projektowej, wykonywanej na wniosek Zamawiającego.
Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po jego stronie.
6. Wszelkie zmiany do umowy, wprowadzone na mocy art. 144 ustawy PZP mogą być wprowadzone za obopólną zgoda stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności w trybie aneksu.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
8. Pozostałe zmiany:
a) jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę,
b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę,
c) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w SIWZ i ofercie Wykonawcy.
9. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
1. Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:
a) Opis propozycji zmiany,
b) Uzasadnienie zmiany,
c) Obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy
d) Czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy
2. Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół konieczności wykonania wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie w której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
Sposób inicjowania zmian:
a) Zamawiający: - wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany,
b) Wykonawca: - wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany,
10. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:
1) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
2) Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
3) Zmiany terminu realizacji zleceń.
4) Zmiana lokalizacji wykonywanych prac w sytuacji:
a) konieczności przestrzegania prawa z zakresu ochrony przyrody,
b) zmiany warunków przyrodniczych.
5) Zmiany osobowe:
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawach, a także w SIWZ. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_walcz/zamowienia_publiczne IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Wałcz, ul. Kołobrzeska 1, 78-600 Wałcz, sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERT W CELU ZAWARCIA UMOWY.
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przedstawi Zamawiającemu do wglądu propozycje treści umowy, które miały by być zawarte z podwykonawcami, a w przypadku niezgodności z wytycznymi zawartymi w SIWZ dokona ich uzupełnienia lub zmiany pod rygorem braku zgody zamawiającego na zawarcie umowy między wykonawcą a podwykonawcą.
2. Zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi na piśmie Wykonawców, którzy złożyli oferty o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację;
b) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne
i prawne;
c) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne - jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia albo zapytania o cenę;
d) terminie, określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.
3. Ogłoszenie zawierające informacje wskazane w pkt 17.2 lit. a Zamawiający umieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności:
d) przedłożyć umowę konsorcjum jeżeli zamówienia będzie realizowane przez konsorcjum Wykonawców,
e) przedłożyć umowę spółki cywilnej jeżeli zamówienie będzie realizowane przez spółkę cywilną,
f) przedłożyć do wglądu oryginały dokumentów potwierdzających: - uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, osoby która będzie brała udział w realizacji zamówienia
g) przedłożyć Zamawiającemu zabezpieczenie należytego wykonania umowy z jednej z form przewidzianych na jej wniesienie.
ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ.
ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZWROTU KOSZTÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Zamawiający uzna wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych (o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia) polegających na budowie lub remoncie lub rozbudowie lub przebudowie budynku o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto każda.;
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Wałcz, ul. Kołobrzeska 1, 78-600 Wałcz, 1 piętro, dział administracyjno-gospodarczy.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 9 "Bajka" w Wałczu w 2025r.
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w roku 2025 dla Gminy Wałcz i jej jednostek
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów znajdujących się w gminnym zasobie mieszkaniowym zarządzanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Wałczu.
- Budowa zbiorników przeciwpożarowych -II postępowanie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 8 "Promyk" w Wałczu w 2025r.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.