Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-26
Wrocław: Realizacja Wrocławskiego Programu Kontroli Komarów w 2013 roku przy zastosowaniu zintegrowanych metod
Numer ogłoszenia: 118474 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja Wrocławskiego Programu Kontroli Komarów w 2013 roku przy zastosowaniu zintegrowanych metod.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na odkomarzaniu terenów zielonych miasta Wrocławia przy zastosowaniu zintegrowanych metod zwalczania komarów. Przedmiot zamówienia jest podzielony na pięć zadań: Część 1 - Odkomarzanie metodą agrolotniczą terenów zieleni wzdłuż rzeki Odry, Bystrzycy, Widawy i Ślęzy oraz Pól Irygowanych w obrębie gminy Wrocław o łącznej powierzchni 1140 ha - zadanie nr I. Część 2 - Odkomarzanie metodą naziemną terenów zieleni części zachodniej miasta Wrocławia o łącznej powierzchni 140 ha - zadanie nr II. Część 3 - Odkomarzanie metodą naziemną terenów zieleni części wschodniej miasta Wrocławia o łącznej powierzchni 140 ha - zadanie nr III. Część 4 - Kompleksowe odkomarzanie terenów zieleni miasta Wrocławia metodą naziemną wzdłuż rzeki Bystrzycy od osiedla Jarnołtów do mostu Bardzkiego (ok. 350 ha) -zadanie nr IV. Część 5 - Nowatorski program polegający na określeniu wpływu rodzaju siedlisk pochodzenia antropogenicznego, w których rozwijają się komary, na kształtowanie zjawiska uciążliwości dla miasta Wrocławia, poprzez ocenę i porównanie produktywności synantropijnych gatunków tych owadów - zadanie nr V..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadania I: posiada odpowiednie i aktualne uprawnienia do wykonywania usług agrolotniczych (Ustawa Prawo Lotnicze z dnia 3 lipca 2002 r. - Dz. U. Z 2006 r. Nr 100, poz. 696 t.j. ze zm.),tj.posiada aktualny Certyfikat Usług Lotniczych (AWC),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie I: wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usługi polegające na przeprowadzaniu dezynsekcji w zakresie odkomarzania metodą agrolotniczą ( przy użyciu larwicydu i adultycydów), gdzie wartość każdej usługi wynosiła minimum 100.000,00 złotych brutto; Zadanie nr II i III: wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzaniu odkomarzania terenów zielonych metodą naziemną (przy użyciu larwicydu i adultycydów dla każdej usługi), gdzie wartość każdej z usług wynosiła minimum 40 000,00 złotych brutto; Zadanie IV: wykonał z należytą starannością okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzaniu monitoringu z jednoczesnym wykonywaniem zabiegów odkomarzania na terenach zieleni( o powierzchni minimum 200 ha) metodą naziemną, gdzie wartość każdej usługi wynosiła minimum 50 000,00 złotych brutto. Zadanie nr V: wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzaniu odkomarzania metodą ręcznej aplikacji zróżnicowanych form mikrobiologicznych preparatów, gdzie wartość każdej usługi wynosiła minimum 35.000,00 złotych brutto;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zadanie I: a) sprzętem podstawowym: samolot lub helikopter wyposażony w GPS z możliwością zapisu trajektorii lotu podczas oprysku, samochód osobowy oraz dysponuje rezerwą sprzętową w postaci drugiego sprawnego samolotu - helikoptera; b) lotniskiem lub lądowiskiem bazowym, c) sprzętem do aplikacji preparatów bójczych wykorzystywanych w zwalczaniu komarów (zarówno do form larwalnych jak i postaci dorosłych) zaopatrzony w system ULV o wielkości kropli od 30 - 400 zadanie II i III- a) minimum 1 samochód osobowy, b) 1 zamgławiacz, c) 2 aparaty spalinowe, d) 2 aparaty ręczne; zadanie IV a) 1 samochodem osobowym, b) 1 zamgławiacz, c) 2 aparatami spalinowymi, d) 2 aparatami ręcznymi, e) 1 urządzeniem GPS, zadanie V -a) 2 samochodami osobowymi, b) 1 aparatem spalinowym c) 4 aparatami ręcznymi, d) 4 czerpakami entomologicznymi, e) 10 pułapkami CDC z dodatkową emisją CO 2 f) 1 urządzeniem GPS g) laboratorium
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zadanie I dysponuje: co najmniej dwiema osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia, z których jedna osoba posiada uprawnienia lotnicze (Ustawa Prawo Lotnicze z dnia 3 lipca 2002 r. - Dz. U. Z 2006 r. Nr100, poz. 696 t.j. ze zm.) oraz druga ukończyła szkolenie z zakresu stosowania środków ochrony roślin sprzętem agrolotniczym. zadanie II/III dysponują minimum dwiema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym jedną posiadającą ukończone szkolenie z zakresu stosowania środków ochrony roślin sprzętem naziemnym oraz posiadają ukończone szkolenie z zakresu dezynsekcji; zadanie IV dysponuje: czterema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi ukończone szkolenie z zakresu dezynsekcji, w tym jedną posiadającą ukończone szkolenie z zakresu stosowania środków ochrony roślin sprzętem naziemnym; zadanie V dysponuje: minimum trzema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia które posiadają wyższe wykształcenie z zakresu nauk biologicznych oraz dorobek w zakresie publikacji prac naukowych, szkoleń, konferencji związanych z tematyką biologicznego zwalczania komarów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu - dołączy w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału). W przypadku polegania na potencjale technicznym innego podmiotu - dołączy w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów technicznych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - (w formie oryginału). W przypadku polegania na osobach zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia innego podmiotu - dołączy w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów osobowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - (w formie oryginału),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy m.in. w następujących sytuacjach: a)zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, b)zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy (w przypadku zmiany osób realizujących przedmiot zamówienia, najpóźniej z chwilą dokonania przedmiotowej zmiany, wykonawca przedstawi dokumenty poświadczające, iż ww. osob zastępujące, posiadają doświadczenie i kwalifikacje co najmniej odpowiadające wymogom opisanym w Dziale VII c)w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona, d)zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ e)gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 ze zm.) i art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1)zmiana nr rachunku bankowego, 2)zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 139 I piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocława al. M. Kromera 44 pok. 139 I p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja Wrocławskiego Programu Kontroli Komarów w 2013 roku przy zastosowaniu zintegrowanych metod.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkomarzanie metodą agrolotniczą terenów zieleni wzdłuż rzeki Odry, Bystrzycy, Widawy i Ślęzy oraz Pól Irygowanych w obrębie gminy Wrocław o łącznej powierzchni 1140 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja Wrocławskiego Programu Kontroli Komarów w 2013 roku przy zastosowaniu zintegrowanych metod.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkomarzanie metodą naziemną terenów zieleni części zachodniej miasta Wrocławia o łącznej powierzchni 140 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja Wrocławskiego Programu Kontroli Komarów w 2013 roku przy zastosowaniu zintegrowanych metod.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkomarzanie metodą naziemną terenów zieleni części wschodniej miasta Wrocławia o łącznej powierzchni 140 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Realizacja Wrocławskiego Programu Kontroli Komarów w 2013 roku przy zastosowaniu zintegrowanych metod.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe odkomarzanie terenów zieleni miasta Wrocławia metodą naziemną wzdłuż rzeki Bystrzycy od osiedla Jarnołtów do mostu Bardzkiego (ok. 350 ha).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Realizacja Wrocławskiego Programu Kontroli Komarów w 2013 roku przy zastosowaniu zintegrowanych metod.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nowatorski program polegający na określeniu wpływu rodzaju siedlisk pochodzenia antropogenicznego, w których rozwijają się komary, na kształtowanie zjawiska uciążliwości dla miasta Wrocławia, poprzez ocenę i porównanie produktywności synantropijnych gatunków tych owadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Zakup 5 szt. fabrycznie nowych samochodów typu furgon na potrzeby DSDiK. CPV 34144750-0
- 19.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy BIO-RAD lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Opracowanie, druk i dostawa ulotki promocyjnej w ramach realizowanego projektu "Łączą nas zamki i pałace Polska-Niemcy" nr rej. PLSN.02.02-IP.01-0001/23, program Interreg Polska-Saksonia 2021-2027.
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Dostawa samochodu osobowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.