eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoszczanówPrzedszkole Marzeń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-07

Goszczanów: Przedszkole Marzeń
Numer ogłoszenia: 118481 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175290 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goszczanów, ul. Kaliska 19, 98-215 Goszczanów, woj. łódzkie, tel. 43 8297051, faks 43 8298245.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedszkole Marzeń.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż placu zabaw, dostawa urządzeń sanitarnych, dostawa, montaż mebli i pozostałego wyposażenia, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, zabawek i artykułów plastycznych oraz dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego i ICT w Szkole Podstawowej w Kaszewie , Szkole Podstawowej w Lipiczu, Szkole Podstawowej w Chlewie prowadzonych przez Gminę Goszczanów w ramach projektu- Przedszkole Marzeń -realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przedmiot zamówienia stanowi: część I - dostawa i montaż placu zabaw, część II - dostawa urządzeń sanitarnych, część III - dostawa , montaż mebli i pozostałego wyposażenia, część IV - dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, zabawek i artykułów plastycznych , część V- dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego i ICT Szczegółowy opis poszczególnych części oraz ich ilość wraz z miejscem dostawy znajduje się w zestawieniu stanowiącym załączniki nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący integralną częścią SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy dot. przedmiotu zamówienia - część I wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty opisów produktów oraz zdjęć, wizerunków bądź kart graficznych wszystkich urządzeń wymienionych w przedmiocie zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39.71.34.30 - Odkurzacze 39.71.32.10 - Pralki i suszarki 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 44.41.13.00 - Umywalki 39.29.23.00 - Przybory do rysowania 37.82.21.00 - Kredki 44.81.23.00 - Farby do celów szkolnych 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, nr projektu WND-POKL.09.01.01-10-026/15, nr umowy UDA -POKL. 09.01.01-10-026/15-00..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa i montaż placu zabaw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOVUM WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW Sławomir Chmieliński, Pasym, 12-130 Grom 36, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30944,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22402,82

  • Oferta z najniższą ceną: 22402,82 / Oferta z najwyższą ceną: 56373,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa urządzeń sanitarnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C,, 50-425 Wrocław, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13028,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15199,75

  • Oferta z najniższą ceną: 15199,75 / Oferta z najwyższą ceną: 31650,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa i montaż mebli i pozostałego wyposażenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79734,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99932,95

  • Oferta z najniższą ceną: 99932,95 / Oferta z najwyższą ceną: 139080,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, zabawek i artykułów plastycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41902,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34799,11

  • Oferta z najniższą ceną: 34799,11 / Oferta z najwyższą ceną: 72133,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego i ICT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LEGRANT Katarzyna Nakoneczny - Kwartnik, ul. Podmiejska 51, 57-220 Zębice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31452,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23425,35

  • Oferta z najniższą ceną: 23425,35 / Oferta z najwyższą ceną: 52050,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.