eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasna › Zorganizowanie wyjazdu integracyjnego dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-13

Krasna: Zorganizowanie wyjazdu integracyjnego dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej.
Numer ogłoszenia: 11848 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 420896 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa w Krasnej, Krasna 53, 26-220 Krasna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 371 10 24, faks 41 371 10 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu integracyjnego dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie wyjazdy integracyjnego w góry dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej 2)Uczestnicy - 80 dzieci w wieku 7-12 lat w tym: jedno dziecko niepełnosprawne oraz 10 opiekunów w tym: jeden opiekun dla osoby niepełnosprawnej 3)Miejsce realizacji - Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania wyjazdu integracyjnego w miejscowości górskiej zlokalizowanej w Tatrach do wyboru: Zakopane, Białka Tatrzańska, Bukowina Tatrzańska, Ząb, Kościelisko itp miejscowości położone w promieniu do 10 km od Zakopanego. 4)Termin realizacji - od 13 do 19 lutego 2012 roku (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu) 5)Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w: a)Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.). b)Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358). c)Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.) 6)Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku: a)Obiekt musi znajdować się na terenie oświetlonym, ogrodzonym, oddalonym max. 500 metrów od stoku narciarskiego. W innym przypadku Wykonawca zapewni dowóz i odwóz dzieci na stok narciarski. 7)Wymagania dotyczące zakwaterowania: a)Uczestnicy będą zakwaterowani w jednym budynku - jako jedyna grupa. b)Stołówka w tym samym budynku. c)Do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2, 3 lub 4 - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic) lub typu studio (2 + 2 + łazienka), właściwie ogrzewane. d)Dziecko niepełnosprawne musi być zakwaterowane w pokoju 2-osobowym z opiekunem. Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe rozkładane tzw. dostawki). e)Oddzielne pokoje dla wychowawców (2 lub 3 osobowe). f)Zarządzający obiektem będzie powiadomiony przed przyjazdem, jakie mają być spełnione warunki. 8)Wymagania dotyczące wyżywienia: a)Trzy posiłki dziennie - śniadanie, obiad i kolacja, (śniadanie i kolacja w formie szwedzkiego stołu) - dostosowane do potrzeb dzieci + podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę. Wszystkie posiłki zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. b)Posiłki mają być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości, jak i wartości odżywczych. c)Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem) oraz pieczywa z masłem i dżemem. d)Napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu. e)Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki. f)Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 9)Transport: a)Autokary o podwyższonym standardzie (klimatyzacja, WC, ciepła herbata, video) w obie strony, obsługiwane przez wykwalifikowanych kierowców. b)Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia. c)Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze. d)Wykonawca zapewnia transport autokarami sprawnym. Autokary, którym Wykonawca będzie przewoził uczestników powinny spełniać warunki dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32, poz. 262). e)W przypadku awarii pojazdu lub innej nieprzewidzianej sytuacji prowadzącej do nie podstawienia właściwego środka transportowego (okoliczności uniemożliwiające wykonanie przewozu osób), Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić bez dodatkowej opłaty przewóz osób do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lub obcych środków transportowych (przewóz zastępczy). f)Wykonawca może powierzyć wykonanie przewozu innym przewoźnikom po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, jednakże ponosi odpowiedzialność za ich czynności jak za swoje własne. g)W przypadku nie zapewnienia przewozu osób, Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia transportu na koszt Wykonawcy (przewóz zastępczy). h)Wykonawca odpowiada za stan techniczny autokarów oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach dzieci. i)Wykonawca przedłoży Zamawiającemu ważne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych oraz aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. j)Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci i opiekunów od NW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie. k)Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem Wyjazdu integracyjnego kserokopię umowy ubezpieczenia. i)Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty. 10)Opieka medyczna. a)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami. b)Pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h na dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu. c)Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do Obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem. d)Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium obozowego w podstawowe leki i środki opatrunkowe. e)Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem/opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi odpowiednich leków. 11)Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci. 12)Do dyspozycji grupy: a)Świetlica do zajęć (pomieszczenie odrębne niż jadalnia) wyposażona w Karaoke, gry stolikowe, telewizor, DVD, komputer z dostępem do internetu, sala rekreacyjno - sportowa wyposażona w stoły do tenisa, sprzęt typu Atlas. b)Wokół ośrodka bezpłatny dostęp do placu zabaw, z góralską wiatą na ognisko. 13)Dodatkowe imprezy: a)Dyskoteka - minimum 2 razy (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminie do uzgodnienia z wychowawcą. b)Kulig - 2 razy - jeden tradycyjny kulig z pochodniami na saniach konnych, góralskie ognisko z pieczeniem kiełbasek). - jeden kulig - spotkanie z kulturą góralską, śpiew i taniec góralski, góralskie potrawy, pokaz. 14)W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania wycieczek: A) szkółki narciarskiej: a. łagodne stoki z trasami dla początkujących i średnio zaawansowanych, b. 1 instruktor nauki jazdy na nartach na max. 5 uczniów, c. zajęcia 5 razy po 4 godz. , d. wypożyczenie sprzętu narciarskiego buty narciarskie, narty, kijki, kaski. Przy złych warunkach narciarskich ciekawy program alternatywny. B) wycieczek: a.Zakopane: Aguapark 2- 3 godz., muzeum tatrzańskie (zwiedzanie z przewodnikiem), b.Zakopane: zwiedzanie miasta, wjazd i zjazd z Gubałówki, kino - z możliwością obejrzenia filmu w 3D c.Zakopane: wyjście lub wyjazd na lodowisko z wypożyczeniem sprzętu C) w drodze powrotnej - zwiedzanie Krakowa Kościół Mariacki, Sukiennice, Muzeum Podziemi Rynku głównego/, obiad dwudaniowy z podwieczorkiem. Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie skierowania. 15)Pozostałe warunki zamówienia. a)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży, jak i pobytu, w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wyjazd integracyjny będący przedmiotem umowy jest organizowany w ramach projektu pn. Nauka dziś - sukces jutro współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie BRATKA-TRAVEL, 50-229 Wrocław ul.Kraszewskiego 11/1, 50-229 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85366,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 105520,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.