Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-28
Frysztak: Wykonywanie usług sprzętowych podczas bieżących remontów dróg gminnych w roku 2010.
Zadanie 1 - USŁUGI KOPARKĄ
Zadanie 2 - USŁUGI SPYCHARKĄ
Numer ogłoszenia: 118528 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Frysztak , ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług sprzętowych podczas bieżących remontów dróg gminnych w roku 2010. Zadanie 1 - USŁUGI KOPARKĄ Zadanie 2 - USŁUGI SPYCHARKĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowych podczas bieżących remontów dróg gminnych w roku 2010, według zadań : Zadanie 1 : usługi koparką - roboty ziemne podczas remontów odcinków dróg : wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład, odmulanie rowów przydrożnych, przebudowa i wykonanie przepustów z rur betonowych. Jednostką obmiarową jest godzina pracy koparki oraz mb (metr bieżący) odmulonego rowu. Zadanie 2 : usługi spycharką - roboty ziemne podczas remontów odcinków dróg : wykopy i przemieszczenie spycharkami mas ziemnych, formowanie i zagęszczanie nasypów, plantowanie terenu, rozrównywanie i zagęszczanie kruszywa na koronie drogi. Jednostką obmiarową jest godzina pracy spycharki. Wielkość zamówienia będzie wynikała z bieżących potrzeb zamawiającego. Przewiduje się : Zadanie nr 1 : ok. 300 godzin pracy koparki oraz ok. 3500 mb odmulania rowów ; Zadanie nr 2 : ok. 300 godzin pracy spycharki. Usługi sprzętowe objęte przetargiem realizowane będą na drogach gminnych zlokalizowanych na teren Gminy Frysztak, tj. w miejscowościach : Chytrówka, Cieszyna, Frysztak, Glinik Dolny, Glinik Górny, Glinik Średni, Gogołów, Huta Gogołowska, Kobyle, Lubla, Pułanki, Stępina, Twierdza, Widacz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W momencie pojawienia się nowych okoliczności związanych realizacją zamówienia, Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających dla Wykonawcy, który będzie realizował przedmiot zamówienia, tożsamych z usługami objętymi zamówieniem podstawowym. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 z p. zm.). Przewidywana wielkość zamówień uzupełniających - do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 45.52.00.00-8, 60.00.00.00-8, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZADANIE nr 1 - usługi koparką : Wykonawca powinien dysponować następującym sprzętem (minimum) : - koparka jednonaczyniowa z łyżką o pojemności 0,40 m3 oraz ,,skarpówką,, - szt. 1, - samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności do 12 ton i ciężarze całkowitym do 20 ton - szt. 1, ZADANIE nr 2 - usługi spycharką : Wykonawca powinien dysponować następującym sprzętem (minimum) : - spycharka gąsienicowa o mocy 75 KM (55 kW) - szt. 1, - spycharka kołowa lub spycharko-koparka lub spycharko-ładowarka o mocy 65 KM - szt. 1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZADANIE nr 1 - usługi koparką : Wykonawca powinien dysponować następującym osobami (minimum) : - operator koparki ; - kierowca posiadający uprawnienia do kierowania samochodami ciężarowymi. ZADANIE nr 2 - usługi spycharką : Wykonawca powinien dysponować następującym osobami (minimum) :- operator spycharki .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.frysztak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Frysztak, ul. Ks. W. Blajera 20, 38-130 Frysztak
Pok. nr 26 w godzinach pracy Urzędu, tj. od 7.30 do 15.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Frysztak, ul. Ks. W. Blajera 20, 38-130 Frysztak Pok. nr 8 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin i miejsce otwarcia ofert : 06.05.2010r. godz. 09:45 - Urząd Urząd Gminy Frysztak, ul. Ks. W. Blajera 20, 38-130 Frysztak, pok. nr 6.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług sprzętowych podczas bieżących remontów dróg gminnych w roku 2010. Zadanie 1 - USŁUGI KOPARKĄ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowych podczas bieżących remontów dróg gminnych w roku 2010, : Zadanie 1 : usługi koparką - roboty ziemne podczas remontów odcinków dróg : wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład, odmulanie rowów przydrożnych, przebudowa i wykonanie przepustów z rur betonowych. Jednostką obmiarową jest godzina pracy koparki oraz mb (metr bieżący) odmulonego rowu. Wielkość zamówienia będzie wynikała z bieżących potrzeb zamawiającego. Przewiduje się : Zadanie nr 1 : ok. 300 godzin pracy koparki oraz ok. 3500 mb odmulania rowów ; Usługi sprzętowe objęte przetargiem realizowane będą na drogach gminnych zlokalizowanych na teren Gminy Frysztak, tj. w miejscowościach : Chytrówka, Cieszyna, Frysztak, Glinik Dolny, Glinik Górny, Glinik Średni, Gogołów, Huta Gogołowska, Kobyle, Lubla, Pułanki, Stępina, Twierdza, Widacz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 45.52.00.00-8, 60.00.00.00-8, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług sprzętowych podczas bieżących remontów dróg gminnych w roku 2010. Zadanie 2 - USŁUGI SPYCHARKĄ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowych podczas bieżących remontów dróg gminnych w roku 2010, : Zadanie 2 : usługi spycharką - roboty ziemne podczas remontów odcinków dróg : wykopy i przemieszczenie spycharkami mas ziemnych, formowanie i zagęszczanie nasypów, plantowanie terenu, rozrównywanie i zagęszczanie kruszywa na koronie drogi. Jednostką obmiarową jest godzina pracy spycharki. Wielkość zamówienia będzie wynikała z bieżących potrzeb zamawiającego. Przewiduje się : Zadanie nr 2 : ok. 300 godzin pracy spycharki. Usługi sprzętowe objęte przetargiem realizowane będą na drogach gminnych zlokalizowanych na teren Gminy Frysztak, tj. w miejscowościach : Chytrówka, Cieszyna, Frysztak, Glinik Dolny, Glinik Górny, Glinik Średni, Gogołów, Huta Gogołowska, Kobyle, Lubla, Pułanki, Stępina, Twierdza, Widacz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa transportu obiektu muzealnego dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105820L - ul. Zbożowej w Piaskach
- Dostawa mieszanki kamiennej oraz świadczenie usług równiarką i walcem na wykonanie remontów i bieżącej naprawy dróg na terenie Gminy i Miasta Odolanów w roku 2025
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3265L na odcinku Boża Wola - Polanówka do granicy powiatu
- Budowa ul. J. Długosza i Krańcowej
- Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.