Ogłoszenie z dnia 2007-07-13
Łódź: Dostawa i montaż dźwigu osobowego w szybie windowym w budynku nr A10 przy ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź
Numer ogłoszenia: 118547 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312504, fax 042 6361480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dźwigu osobowego w szybie windowym w budynku nr A10 przy ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego w szybie windowym w budynku nr A10 od strony wschodniej wraz z wykonaniem i uzgodnieniem z Urzędem Dozoru Technicznego dokumentacji technicznej oraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi i uzyskaniem decyzji UDT zezwalającej na eksploatację dźwigu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że: Ad 1. a) Posiada aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b) Jest uprawniony do wytwarzania (produkcji) i montażu urządzeń dźwigowych (hydraulicznych dźwigów osobowych) z aktualną decyzją Urzędu Dozoru technicznego. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek muszą spełnić wszyscy Wykonawcy biorący wspólnie udział w niniejszym postępowaniu (każdy osobno). Ad 2. a) Wykonał dostawy dźwigów z montażem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek będzie oceniany łącznie dla Wykonawców biorących wspólnie udział w niniejszym postępowaniu. b) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym kadrą uprawnioną do montażu urządzeń dźwigowych i osobą uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlane, która posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz odpowiednią liczbą wykwalifikowanych pracowników niezbędną do wykonania niniejszego zadania. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek będzie oceniany łącznie dla Wykonawców biorących wspólnie udział w niniejszym postępowaniu. Ad 3. a) Będzie posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia stwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość niniejszego zamówienia w okresie jego realizacji W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek będzie oceniany łącznie dla Wykonawców biorących wspólnie udział w niniejszym postępowaniu. Ad 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zmianami) w tym: a) Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) Nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; c) Sąd nie orzekł (wobec podmiotów zbiorowych) zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek muszą spełnić wszyscy Wykonawcy biorący wspólnie udział w niniejszym postępowaniu (każdy osobno). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne (dotyczy wspólników spółki cywilnej oraz konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do wniosku). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać wymienione powyżej wymagania warunków udziału w postępowaniu. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych - pełnomocnikiem. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy dostarczyć następujące dokumenty: * Podpisane oświadczenia wykonawcy o spełnieniu wymagań określonych art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami) - na formularzu zgodnym z Zał. nr 2 * Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy przedstawić pełnomocnictwo wskazujące osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników w postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z załączonych we wniosku dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne), posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty) W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz podpisania umowy poprzez przedstawienie w ofercie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawców (podpisy i pieczęcie oryginalne), posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty) Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawców występujących wspólnie, których oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych - pełnomocnikiem. * Decyzja Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) potwierdzająca posiadanie uprawnień do wytwarzania (produkcji) i montażu urządzeń dźwigowych (tj. hydraulicznych dźwigów osobowych) Gdy wykonawca składający ofertę nie jest producentem oferowanego dźwigu do oferty należy dołączyć decyzję UDT dot. producenta dźwigu - w zakresie uprawnień do wytwarzania dźwigów, decyzję UDT dot. wykonawcy - potwierdzającą posiadanie uprawnień do wytwarzania w zakresie montażu dźwigów oraz oświadczenie wykonawcy, że jest uprawniony do sprzedaży i instalacji dźwigów produkowanych przez producenta, którego dźwig oferuje. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. * Wykaz zamówień na co najmniej 3 dostawy dźwigów osobowych wraz z montażem rozpoczętych po dniu 23.07.2004 r. do dnia 23.07.2007 r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - po dniu rozpoczęcia działalności do dnia 23.07.2007 r. o wartości nie mniejszej niż 150000 zł każda - wykaz wg Załącznika nr 3 i załączeniu dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wyszczególnionych w wykazie dostaw tzn. pozytywne opinie, referencje z informacjami zawierającymi nazwę inwestora z podaniem jego adresu i telefonu, rodzaj, zakres, wartość brutto, okres i miejsce wykonania dostaw wg Załącznika nr 3 * Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wykaz wg Załącznika nr 4 - należy załączyć kopię potwierdzoną uprawnień kierownika budowy do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej (aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa będzie wymagane w chwili podpisania umowy) * Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. * Oświadczenie, że Wykonawca będzie posiadał zobowiązanie, Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę odpowiadającą wartości zamówienia - Załącznik nr 5. Dokument będzie wymagany w chwili podpisania umowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zawierające oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe oświadczenia muszą być wystawione i zachować aktualność w terminach określonych dla właściwych dokumentów. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty załączone do wniosku w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie tego Wykonawcy z postępowania oraz podlega odpowiedzialności karnej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Brak złożenia któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów skutkować będzie wykluczeniem wnioskodawcy z dalszego postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp (tekst jednolity Dz.U. 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej, ul. Stefanowskiego 18/22 Dział Administracyjny pok. nr 104 bud. A-12, I piętro.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejsce: w siedzibie zamawiającego Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej, ul. Stefanowskiego 18/22 Dział Administracyjny pok. nr 104 bud. A-12 I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Budowa szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego w budynku przy ul. Belgijskiej 4 w ramach projektu inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku siedziby Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- WZPiFP-52-25 Zaprojektowanie i wykonanie "Wymiana - dost., montaż i uruchomienie kompl. nowego dźwigu towarowo-osobowego; platformy dla os. niepełnospr. w budynku KWP w Bydgoszczy ul. Iławskiej 24
- Wykonanie wewnętrznej windy platformowej w budynku Miejskiego Przedszkola w Bukownie w ramach zadania: Akademia małego lingwisty - Bukowno
- Dostosowanie budynku LUW w Lublinie ul. Lubomelska 1-3 do wymogów ppoż. etap X - dostawa i montaż dźwigu dla służ ratowniczych
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Legionowie.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.