Ogłoszenie z dnia 2017-01-20
Ogłoszenie nr 11855 - 2017 z dnia 2017-01-20 r.
Goczałkowice-Zdrój: Przebudowa pawilonu sanatoryjnego LIMBA w Uzdrowisku Goczałkowice Zdrój
w miejscowości Goczałkowice Zdrój przy ulicy Uzdrowiskowej na działce nr 2511/36
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 354616
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 358253
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: Kolejne (2)Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 9.12.2016 nr 363622
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
29188800000, ul.
ul. Uzdrowiskowa
54,
43230
Goczałkowice-Zdrój, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 449 21 14, faks
, e-mail
przetargi@gozdroj.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.gozdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pawilonu sanatoryjnego LIMBA w Uzdrowisku Goczałkowice Zdrój w miejscowości Goczałkowice Zdrój przy ulicy Uzdrowiskowej na działce nr 2511/36
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP - 2-RB/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa pawilonu sanatoryjnego LIMBA w Uzdrowisku Goczałkowice Zdrój w miejscowości Goczałkowice Zdrój przy ulicy Uzdrowiskowej na działce nr 2511/36 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane Zamówienie zostało podzielone na trzy części: I część: Adaptacja pomieszczeń w pawilonie "LIMBA" na pokoje sanatoryjne wraz z węzłami sanitarnymi dla osób niepełnosprawnych ruchowo. II część: Rozbudowa i przebudowa wejścia do pawilonu sanatoryjnego "LIMBA". III część: Zabudowa platformy dla osób niepełnosprawnych. zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 1a 1 b i 1c odpowiednio dla części I , II i III zamówienia do niniejszej SIWZ 1.3 Zakres zamówienia: a) roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia, b) w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni poza terenem prowadzenia robót budowlanych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego, c) w miejscu występowania istniejących sieci uzbrojenia i instalacji zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych, d) przy kalkulowaniu ceny oferty należy uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu e) przekazanie frontu robót nastąpi po podpisaniu umowy f) po zakończonych robotach uporządkować miejsce realizacji robót. 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.8. Warunki gwarancji - min 36 miesięcy (3 lata) gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od dnia ostatecznego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. Dotyczy każdej z części zamówienia. 1.9. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Dodatkowy przedmiot zamówienia I część: 45000000 - 7 Roboty budowlane 45211310 - 5 Roboty budowlane w zakresie łazienek 45311200 - 2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45330000 - 9 Roboty instalacyjne wodno-kanal. i sanitarne II część: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych III część: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.10 Zaleca się, by przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie pawilonu sanatoryjnego LIMBA w Uzdrowisku Goczałkowice Zdrój w miejscowości Goczałkowice Zdrój przy ulicy Uzdrowiskowej na działce nr 2511/36.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45211310-5,
45311200-2,
45330000-9,
45310000-3,
45311200-2,
45311100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Adaptacja pomieszczeń w pawilonie "LIMBA" na pokoje sanatoryjne wraz z węzłami sanitarnymi dla osób niepełnosprawnych ruchowo |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT72000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 88 560,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Rozbudowa i przebudowa wejścia do pawilonu sanatoryjnego "LIMBA" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT90543.69 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 111368.74 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zabudowa platformy dla osób niepełnosprawnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT60400.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 74292.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.