To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Pomiechówek: Modernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Pomiechówek.
Numer ogłoszenia: 118581 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 74995 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek, Brody Parcele, ul. Szkolna, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, fax 022 765-27-10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Pomiechówek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Remont oświetlenia w zakresie istniejącej sieci oświetlenia ulicznego zgodnie z przedmiarami robót (załącznik nr 4 A do SIWZ), dokumentacją projektową (załącznik nr 5 A do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SIWZ). 2) Zaprojektowanie i rozbudowa oświetlenia poza zakresem istniejącej sieci oświetlenia ulicznego zgodnie z przedmiarami robót (załącznik nr 4 B do SIWZ), programem funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 5 B do SIWZ), projektami budowlanymi (załącznik nr 5 C do SIWZ) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SIWZ). Modernizacja i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pomiechówek będzie finansowana na zasadzie kredytowania robót przez Wykonawcę. Spłaty należy przyjąć: - od 2008 r. w 63 miesięcznych ratach kapitałowo-odsetkowych, równych dla poszczególnych lat rozliczeniowych, - przy czym suma kwoty przeznaczonej na spłatę kosztu modernizacji wraz odsetkami wynosi w wyrażeniu procentowym: - w roku 2008 - 5,86 % całości kwoty inwestycji wraz kosztami kredytowania, - w roku 2009 - 18,34 % całości kwoty inwestycji wraz kosztami kredytowania, - w roku 2010 - 18,89 % całości kwoty inwestycji wraz kosztami kredytowania, - w roku 2011 - 19,46 % całości kwoty inwestycji wraz kosztami kredytowania, - w roku 2012 - 20,04 % całości kwoty inwestycji wraz kosztami kredytowania, - w roku 2013 - 17,41 % całości kwoty inwestycji wraz kosztami kredytowania. ZADANIE 1 a) Demontaż opraw oświetlenia ulicznego - 1339 kpl. b) Montaż wysięgników z oprzewodowaniem i bezpiecznikowymi złączami oświetleniowymi - 1366 kpl. c) Montaż nowych opraw sodowych ze źródłami światła: - 70 W - 817 kpl. - 100 W - 456 kpl. - 150 W - 93 kpl. d) Montaż sterowników CPA, zabezpieczeń i sterowania w istniejących szafach sterowniczych - 45 kpl. oraz montaż 27 szt. kompletnych szaf sterowniczych. e) Dopuszczenie do prac przez ZEWT.S.A. (koszty wyłączeń ponad wskazaną w kosztorysie załączonym do siwz ponosi Wykonawca); f) Pomiary ochronne niskiego napięcia g) Utylizacja zużytych źródeł światła - protokół z utylizacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu; h) oraz wykonanie pozostałych robót, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 4A do siwz. i) uzgodnienie zajęcia pasa drogowego z właścicielem drogi (koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca). j) Wykonanie oznakowania drogowego zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót. k) Wykonanie inwentaryzacji opraw oświetleniowych po realizacji robót modernizacyjnych z podziałem na obwody oświetlenia ulicznego i numeracją słupów, na których zostały zainstalowane oprawy (schematy jednokreskowe). l) Odbiór wykonanych robót pod względem technicznym przez Zakład Energetyczny. m) Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. n) Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. o) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone materiały zgodnie z wymaganymi warunkami gwarancji w/g karty gwarancyjnej (zał. nr 6) tj. 36 miesięcy dla dostarczanych opraw i źródeł światła oraz dla wykonanych prac instalacyjnych. - zdemontowane źródła światła Wykonawca przekaże do utylizacji wyspecjalizowanemu podmiotowi na swój koszt; - zdemontowane pozostałe materiały Wykonawca przekaże Zamawiającemu. ZADANIE 2 a) Wykonanie projektów zgodnie z wytycznymi Zamawiającego zawartymi w Zał. nr 5B,C. b) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwoleń na budowę. c) Budowa 154 nowych stanowisk słupowych. d) Montaż wysięgników z oprzewodowaniem i bezpiecznikowymi złączami oświetleniowymi - 150 kpl. e) Montaż nowych opraw sodowych ze źródłami światła: 70 W - 131 kompletów 100W - 23 kompletów f) Dopuszczenie do prac przez Zakład Energetyczny (koszty wyłączeń ponosi Wykonawca); g) Pomiary ochronne niskiego napięcia h) Wykonanie pozostałych robót, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 4B do SIWZ. i) Uzgodnienie zajęcia pasa drogowego z właścicielem drogi (koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca). j) Wykonanie oznakowania drogowego zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót. k) wykonanie inwentaryzacji opraw oświetleniowych po realizacji robót budowlanych z podziałem na obwody oświetlenia ulicznego i numeracją słupów, na których zostały zainstalowane oprawy (schematy jednokreskowe). l) Odbiór wykonanych robót pod względem technicznym przez Zakład Energetyczny. m) Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. n) Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. o) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone materiały zgodnie z wymaganymi warunkami gwarancji w/g karty gwarancyjnej (zał. nr 6) tj. 36 miesięcy dla dostarczanych opraw i źródeł światła oraz dla wykonanych prac instalacyjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej Oryginalny kod CPV: 45.31.53.00 - Instalowanie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1376538,13 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Thorn Lighting Polska Sp. z o. o., Ul. Gazowa 26A, 50-513 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1134457.88
- Oferta z najniższą ceną: 1134457.88 / oferta z najwyższą ceną: 1494893.09
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI POMIECHÓWEK
więcej: przetargi POMIECHÓWEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
- Przebudowa ul. Bluszczańskiej, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Nowe drogi dla rowerów i stojaki rowerowe" na terenie m. st. Warszawy - Dzielnicy Mokotów .
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Ostrzeszów przy ul. Polnej i Wierzbowej, gm. Ostrzeszów
- Przebudowa ulicy Kolumba (droga nr 102600E) oraz ulicy Obrońców Warszawy (droga nr 102650E) oraz budowa ulicy Komuny Paryskiej w Kutnie wraz z infrastrukturą
- Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w m. Grębocice wraz z łącznikiem.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.