To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-18
Łowicz: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz konserwacja
przydrożnych rowów odwadniających i przepustów.
Numer ogłoszenia: 118584 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73282 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU, ul. Jana Pawła II 173/175, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8372247, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz konserwacja przydrożnych rowów odwadniających i przepustów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z trzech odrębnych części: Część 1: a) Wykonywanie usług sprzętowych równiarką samojezdną - szt. 1 /wraz z obsługą operatorską/ tj. profilowanie dróg gruntowych, ścinanie i profilowanie poboczy. b) Wykonawca musi dysponować (tj. posiadać lub mieć zapewniony dostęp poprzez dzierżawę, wynajem lub inny sposób) w pełni sprawną równiarkę. c) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w codziennej dyspozycyjności sprzętu z operatorem. Wybrany wykonawca usług zobowiązany będzie do rozpoczęcia zlecanych bieżących prac w czasie nie dłuższym niż 1 godzina 30 minut od momentu wezwania przez zamawiającego. d) Operator równiarki ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego. e) Wymagane jest oznakowanie pojazdów w pomarańczową lampę błyskową. f) W oferowanej stawce uwzględnić należy koszty dojazdu i powrotu do i od Zamawiającego, koszty bieżących napraw i konserwacji sprzętu, koszty paliwa, oznakowania pojazdów i obsługi telefonów oraz wszelkie koszty osobowe oraz wszelkie koszty ubezpieczeń od ryzyk związanych z wykonywaniem umowy. Część 2: a) Wykonywanie usług sprzętowych koparko - ładowarką o pojemności przedniej łyżki min. 1 m3 oraz zasięgu tylnej łyżki powyżej 4,5 m - szt. 1 /wraz z obsługą operatorską/, tj. załadunek piasku, kruszyw, ziemi z poboczy dróg, wykopy pod przepusty. b) Wykonawca musi dysponować (tj. posiadać lub mieć zapewniony dostęp poprzez dzierżawę, wynajem lub inny sposób) w pełni sprawną koparko - ładowarkę. c) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w codziennej dyspozycyjności sprzętu z operatorem. Wybrany wykonawca usług zobowiązany będzie do rozpoczęcia zlecanych bieżących prac w czasie nie dłuższym niż 1 godzina 30 minut od momentu wezwania przez zamawiającego. d) Operator koparko - ładowarki ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego. e) Wymagane jest oznakowanie pojazdów w pomarańczową lampę błyskową. f) W oferowanej stawce uwzględnić należy koszty dojazdu i powrotu do i od Zamawiającego, koszty bieżących napraw i konserwacji sprzętu, koszty paliwa, oznakowania pojazdów i obsługi telefonów oraz wszelkie koszty osobowe oraz wszelkie koszty ubezpieczeń od ryzyk związanych z wykonywaniem umowy. Część 3: a) Konserwacja rowów odwadniających drogi powiatowe administrowane przez Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu. b) Do konserwacji przeznaczone są rowy o łącznej długości 25 km znajdujące się na terenie Powiatu Łowickiego. c) W skład usługi wchodzą prace polegające na: - wykoszeniu traw i porostów z dna, skarp rowu i poboczy wraz z ich wygrabieniem i wywiezieniem, - odmuleniu dna rowu na średnią głębokość 40 cm wraz z wywiezieniem urobku, - profilowaniu skarp i spadków dna rowów celem nadania im drożności, - usunięciu wszystkich zatorów w korycie cieku, - w koniecznych przypadkach przycięcie krzewów i konarów drzew w granicach rowów po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. d) Miejsce wywozu urobku (tj. wszelkie zanieczyszczenia i namuły z koryta rowu, trawy, krzewy z wykoszeń) Wykonawca zapewni we własnym zakresie. e) Wyposażenie w narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpieczy Wykonawca na własny koszt w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania zleconej usługi, niemniej jednak niż jedna koparko - ładowarka przystosowana do prac związanych z konserwacją rowów wraz z operatorem I jeden samochód samowyładowczy na bok o ładowności min. 6 t wraz z kierowcą. f) Wybrany wykonawca usług zobowiązany będzie do rozpoczęcia zlecanych bieżących prac w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu wezwania przez zamawiającego. g) W oferowanej stawce uwzględnić należy koszty dojazdu i powrotu do i od Zamawiającego, koszty bieżących napraw i konserwacji sprzętu, koszty paliwa, oznakowania pojazdów i obsługi telefonów, koszty związane z odwozem powstałych w wyniku prowadzenia prac nieczystości oraz wszelkie koszty osobowe oraz wszelkie koszty ubezpieczeń od ryzyk związanych z wykonywaniem umowy. Część 4: a) Konserwacja przepustów odwadniających drogi powiatowe administrowane przez Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu. b) Do konserwacji przeznaczone są przepusty o łącznej długości 123 mb, w tym 9 szt - O 400 o lącznej długości 94 mb wraz z ustawieniem ścianek czołowych w ilości 18 szt i 3 szt - O 500 o łącznej długości 29 mb wraz z ustawieniem 6 ścianek czołowych znajdujące się na terenie Powiatu Łowickiego. c) W skład usługi wchodzą prace polegające na: - Rozebraniu zniszczonej nawierzchni asfaltowej wraz z rozbiórką uszkodzonego przepustu. - Wykonaniu robot ziemnych wraz z wykonaniem podbudowy (10 cm podsypki piaskowej, 20 cm podbudowy z kruszyw łamanych). - Ułożenie przepustu z rur PHED. - Ustawienie ścianek czołowych prefabrykowanych. - Odtworzenie nawierzchni asfaltowej grubości warstwy 6 cm. d) Wyposażenie w narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpieczy Wykonawca na własny koszt w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania zleconej usługi niemniej jednak niż jedna koparko - ładowarka wraz z operatorem i jeden samochód samowyładowczy wraz z kierowcą oraz zagęszczarka wibracyjna. e) Zabezpieczenie miejsca wykonywania robót na czas ich trwania wraz z tymczasową organizacją ruchu. f) Wybrany wykonawca usług zobowiązany będzie do rozpoczęcia zlecanych bieżących prac w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu wezwania przez zamawiającego. g) W oferowanej stawce uwzględnić należy koszty dojazdu i powrotu do i od Zamawiającego, koszty bieżących napraw i konserwacji sprzętu, koszty paliwa, oznakowania pojazdów i obsługi telefonów, koszty związane z odwozem powstałych w wyniku prowadzenia prac nieczystości oraz wszelkie koszty osobowe oraz wszelkie koszty ubezpieczeń od ryzyk związanych z wykonywaniem umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W KOCIERZEWIE W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W KOCIERZEWIE W LIKWIDACJI
- Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Kocierzewie, Kocierzew, 99-414 Kocierzew, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16560,00
Oferta z najniższą ceną: 16560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16560,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WIG-KOST Grzegorz Panuszewski, Lenartów 25, 99-414 Kocierzew, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 372000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 246000,00
Oferta z najniższą ceną: 246000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WIG-KOST Grzegorz Panuszewski, Lenartów 25, 99-414 Kocierzew, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62191,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45018,00
Oferta z najniższą ceną: 45018,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45018,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niedźwiada - etap II" w ramach operacji: "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Łowicz"
- Dostawy środków do dezynfekcji
- Usługa transportowa dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Łowiczu
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2738E na odcinku o długości 1,920 kilometra w ramach zadania: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2738E Oszkowice - Piaski Bankowe"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont pomieszczeń Urzędu Gminy w Kobielach Wielkich"
- Budowa sieci wodociągowej i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wielgomłyny
- Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Jordanów w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Rozbudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 50 im. gen. Władysława Sikorskiego, ul. Starzyńskiego 10, 42-224 Częstochowa"
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu spycharki gąsienicowej w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.