eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoWykonanie placu targowego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną na działce nr 1/6 w obr. 256 przy ul. Grunwaldzkiej w Jaworznie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Jaworzno: Wykonanie placu targowego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną na działce nr 1/6 w obr. 256 przy ul. Grunwaldzkiej w Jaworznie.
Numer ogłoszenia: 118595 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jaworznickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o.o., ul. Mickiewicza 1, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6162045, fax 032 6162045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jtbs.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie placu targowego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną na działce nr 1/6 w obr. 256 przy ul. Grunwaldzkiej w Jaworznie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie placu targowego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną na działce nr 1/6 w obr. 256 przy ul. Grunwaldzkiej w Jaworznie. Ustala się następujący zakres robót do wykonania : - zabezpieczenie podłoża na skutki byłej działalności górniczej w tym rejonie, poprzez zastosowanie geowłókniny oraz zabezpieczenie istniejącego szybiku wentylacyjnego / zgodnie z dokumentacją / -. wykonanie nawierzchni placu z kostki brukowej w kolorze czerwonym, żółtym oraz szarym wraz z podbudową . - wykonanie stanowisk handlowych w konstrukcji metalowej, ocynkowanej z pokryciem płytą z poliwęglanu o wymiarach 15,60 x 4,10 w ilości 2 szt - wykonanie budynku socjalnego o wymiarach 6 x 4,0 m z 4-ma pomieszczeniami w konstrukcji murowanej, pokrycie blachodachówką. Elewacja w systemie lekko-mokrym, posadzki ceramiczne, okładziny ścian ceramiczne oraz malowane, dwa węzły sanitarne w tym: 1 przystosowany dla osób niepełnosprawnych, ogrzewanie elektryczne, 4 pkt. oświetlenia oraz gniazd. - ogrodzenie systemowe metalowe powlekane np.typu Bekert lub podobne ok.70 m tym: brama przesuwna 5,0 m z napędem ręcznym. Dodatkowo przebudowa istniejącego ogrodzenia typu kute oraz dobudowa w ilości ok.5,0m - wykonanie pochylni w konstrukcji stalowej ok.7,0 mb, dostosowującej poziomy dla potrzeb osób niepełnosprawnych - wykonanie obudowy śmietnika na 2 kontenery w konstrukcji murowanej z cegły klinkierowej, pokrycie z płyt poliwęglanowych na konstrukcji stalowej z profili ocynkowanych, - wykonanie podłączenia energii elektrycznej dla budynku socjalnego oraz montaż tablic podpodłączenie stanowisk handlowych /w kontenerach/ - wykonanie oświetlenia placu targowego - wykonanie przyłącza wodociągowego do budynku socjalnego wraz z rozprowadzeniem przyłącza do przyszłych stanowisk handlowych w boksach -. wykonanie kanalizacji sanitarnej z budynku socjalnego z podłączeniem do istniejącej kanalizacji, wraz z podłączeniem budynku nr 53 do powyższej kanalizacji, - wykonanie podłączeń kanalizacji sanitarnej z boksów handlowych do powyższej kanalizacji, - wykonanie kanalizacji opadowej wraz z odwodnieniem powierzchniowym placu z montażem osadnika i separatora lamelowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 12.000 zł (słownie: dwanaścietysięcy złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu - przelew lub wpłata na rachunek Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. o/Jaworzno nr 08 1020 2528 0000 0902 0014 4295 do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium; b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2.posiadają niezbędną wiedzę, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:wymaga się wskazania kierownika budowy posiadającego dokumenty stwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub konstrukcyjno-inżynierskiej z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego. 3. posiadają doświadczenie zawodowe z realizacji zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na inwestycje o podobnym charakterze, o podobnym standardzie wykonawstwa. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy z ceną ofertową netto i brutto za realizację zakresu ustalonego w części II pkt.1 SIWZ, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (umowa powinna uwzględniać uwagi zawarte w części I pkt. 4 niniejszej SIWZ). W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt. 3 - 7 dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot wskazany w umowie konsorcjum. 3.Aktualny ( tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4.Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone na formularzu będącym załącznikiem nr 2 do SIWZ. 5.Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (za aktualne uznaje się zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Należy złożyć informację dla osób wymienionych we wskazanych przepisach - w zależności od formy prawnej wykonawcy. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Dowód wniesienia wadium (zgodnie z uwagami zawartymi w części VII pkt 4 specyfikacji). 9.Wykaz zadań wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały należycie wykonane - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 10. Wykaz osób po stronie wykonawcy, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego wykonywaniu (wg załącznika nr 4 do SIWZ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Dla kierownika budowy wymaga się złożenia kopii dokumentu stwierdzającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , lub konstrukcyjno-inżynierskiej z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego. 11. kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie niniejszego kontraktu, 12. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dokumentacji załączonej do SIWZ , obejmujący zakres robót wyszczególniony w części II pkt.1,zgodnie z uwagami zawartymi w częsci XI pkt.2-5 SIWZ. 13.Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak wskazania w ofercie zakresu wykonywanego przez podwykonawcę zadania może skutkować niemożliwością późniejszego ubiegania się wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy, czy ustalanie powierzonych mu czynności. Wykonawca odpowiada bez ograniczeń za roboty wykonane przez podwykonawców jak za swoje własne a niezbędne do realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jtbs.iap.pl /SIWZ bez dokumentacji projektowej/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jaworznickie TBS spółka z o.o. ul. Mickiewicza 1 43-600 Jaworzno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 14:00, miejsce: Jaworznickie TBS sp.z o.o. ul. Mickiewicza 1 43-600 Jaworzno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.